Motorstudenten Groningen (Deel 12)

Yooh Boys...was weer top feest vannacht.....


ik kom nu binnen gestrompeld...net bij een of ander maf wijf thuis gezeten... :P

Rol nu maar eens bedje in want ben kapot en brak!!

Misten Reinoud en Woot wel in Feest....jullie hebbe wat gemist!!

Snel weer met hele groep studenten weg :} Super gezellig!!!

(let nie op brakke zinsopbouw :+ )
Master feesje idd *O* en 8.30 winst met poker *O*
 
Hey Thalassa! Hele mooie fiets hoor *O* Gelukkig heb je uiteindelijk een gevonden haha. Ik hoop dat je er heel veel plezier van mag hebben, als er een is die dat verdient ben jij het wel!

Goooooodmorning everybody!!

Appies_girl heeft om 1100 sollicitatie.... spannend!
succes :j
 
Ik heb het mijn motor even weggebracht. Vanmiddag rond 16.00 kan ik hem weer ophalen. Morgen weer vlammen dus *O*

Mooi, kun je idd weer rijden *O* *O*. Als je nog naar de Noordlus gaat wordt je er hopelijk niet afgestuurd, zoals bij ons gister wel het geval was -O-.
Vraag me trouwens af hoe het juridisch eigenlijk zit, het terrein is uiteraard wel in eigendom van het circuit, alleen zie ik geen duidelijke begrenzing ofzo. Je kunt er gewoon vanaf de openbare weg komen en het hek stond open :X.
 
Mooi, kun je idd weer rijden *O* *O*. Als je nog naar de Noordlus gaat wordt je er hopelijk niet afgestuurd, zoals bij ons gister wel het geval was -O-.
Vraag me trouwens af hoe het juridisch eigenlijk zit, het terrein is uiteraard wel in eigendom van het circuit, alleen zie ik geen duidelijke begrenzing ofzo. Je kunt er gewoon vanaf de openbare weg komen en het hek stond open :X.

Neem aan dat de oprit naar jouw huis ook niet afgesloten is.... vind je het dan leuk als mensen op jouw oprit gaan lopen fucken? ;)

Het is geen openbare weg... niet verzekerd. Maar het is de moeite vast wel waard :P *O*
 
Mooi, kun je idd weer rijden *O* *O*. Als je nog naar de Noordlus gaat wordt je er hopelijk niet afgestuurd, zoals bij ons gister wel het geval was -O-.
Vraag me trouwens af hoe het juridisch eigenlijk zit, het terrein is uiteraard wel in eigendom van het circuit, alleen zie ik geen duidelijke begrenzing ofzo. Je kunt er gewoon vanaf de openbare weg komen en het hek stond open :X.
Die dag dat we je tegenkwamen bij het circuit zijn wij er ook afgestuurd. Heb toen nog even met die kerel gepraat die ons wegstuurde. Maar kwam vrij weinig zinnigs uit hem.

Juridisch, tja. Het is terrein van het circuit dus ze kunnen je ten alle tijde wegsturen. Hij dreigde bij ons ook met de politie, maar ach. Niet te snel af laten schrikken natuurlijk :)
 
Ging goed gister :+
Afb413.jpg

:P
 
Neem aan dat de oprit naar jouw huis ook niet afgesloten is.... vind je het dan leuk als mensen op jouw oprit gaan lopen fucken? ;)

Het is geen openbare weg... niet verzekerd. Maar het is de moeite vast wel waard :P *O*

Het is zeker de moeite waard om daar te kijken :9~. Gafe bochten :}. Alleen vind ik mijn oprit naar mijn huis een duidelijker afgebakend geheel dan de Noordlus :P.

Maar ik ben geen jurist, dus ik zou het eigenlijk ook niet weten :). Misschien is hier wel jurisprudentie over :?.
 
Oehhh, oke, voor wat voor werk? Succes!!!
Voor volgend jaar stage bij het algemeen maatschappelijk werk in Assen *D hoop dat ik het wordt, tussen 2-3 uitslag... spannend!!!

@Erik: Danku! :j

Hahaha die kerels van dat filmpje hebben echt vette lol, tis ook wel hele domme actie hahahaha
 
ik was ook zo naar de tering vandaag niet te zuinig, waren echt momente bij dat ik dacht dat ik al mn organen uit zou kotsen :r Kon op gegeven moment niet eens meer achter de pc zitten, zo beroerd was ik toen maar wereldkampioenschapen pingpong gekekn op eurosport _O-
 
man ik werd om half 11 wakker gebeld.. In 10 minuten was ik op school, niet gedouched niet ontbeten


heb er tot half 4 zitten zweten en rillen, iedereen dacht dat ik ziek was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan