Motorvakantie september 05

nieksmit

MF'er
10 jul 2012
52
0
Bergen op zoom
Hallo MF,

vanaf 5 september tot 20 september heb ik vakantie en wil het liefst met de motor natuurlijk weg. ik ben op zoek naar iemand of meerdere om mee te toeren.

zelf vertrek ik en eindig ik in Amsterdam oost.
ik heb zelf geen bestemming vind de route belangrijker!

een pre is wel om een keer samen een dagje te touren voor die tijd.
ik ben geen hard rijder en geniet meer van de omgeving, vind het zonde van mijn vakantie om alleen maar vol gas te moeten rijden om je maatje bij te kunnen houden.

zelf rijd ik een BMW GSA 2004
met 2x 41 liter koffers en topkoffer

bij serieuze interesse
mail naar n_smit@live.nl
of Check Niek Smit uit amsterdam op FB

gr
 
Welke richting richting wil je uit? Wil ook de zon een beetje opzoeken, mijn part beetje rond frankrijk, als de omgeving maar mooi is en leuk motorrijden :)

Kom zelf uit west dus zou wat dat betreft makkelijk!
 
hey heeroyuy,

maakt me niet zoveel uit alles is bespreekbaar spreek alleen zelf geen frans en met engels word je slecht geholpen. mischien andere route zuidwaarts?
 
na maandag weet ik meer over vakantie in september. maar hou me zeker aanbevolen. rij zelf r1100 GS met zat laadruimte en al de nodige zooi. voor wat betreft je frans kan ik ook wel wat uitkomst brengen.
 
Hallo,

Thanks voor je reactie erg leuk. eerder ben ik in frankrijk geweest voornamelijk het noorden en oosten. een optie voor mij wat me erg gaaf lijkt is meer richting italie mischien zelfs mogelijk om de motor per trein erheen te laten vervoeren. even uitzoeken wat de kosten zijn. of een ander idee wat ik had was richting noorwegen via denemarken weer terug.

ik rijd zelf een gs adventure met 2 x 41 liter koffers dus heb ruimte zat.

Gr. Niek


na maandag weet ik meer over vakantie in september. maar hou me zeker aanbevolen. rij zelf r1100 GS met zat laadruimte en al de nodige zooi. voor wat betreft je frans kan ik ook wel wat uitkomst brengen.
 
Klinkt goed alleen is denk ik de rit door Zwitserland leuker vanaf de motor dan in de trein! Italie lijkt mij een leuk idee! waar zat je aan te denken qua verblijfplaatsen? campings zijn wel leuk omdat je dan ook de nodige aanspraak hebt. eerst morgen even afwachten voor de vakantie dagen.
gr Bas
 
Heb eerder overnacht in hostels en betaalbare hotels dat beviel prima dan hoever ik ook geen tent mee te nemen. Ik wacht even je berichtje af voor morgen waar kom je eigenlijk vandaan?
 
Ik woon in Sassenheim tussen Amsterdam en Leiden zelf reis ik wel met een klein budget dus is het ook een soort van noodzaak. maar eerst morgen maar even afwachten inderdaad.
 
Ik heb helaas geen vakantie in september maar ik krijg wat in augustus. Dus ik ben bang dat onze gezamelijke vakantie plannen in het water vallen. Wellicht dat we wel een keer in de regio kunnen toeren?
 
Hallo,

Thanks voor je reactie ........................ erg gaaf lijkt is meer richting Italie mischien zelfs mogelijk om de motor per trein erheen te laten vervoeren.................Gr. Niek


Hoop gedoe met trein, en nog duur ook! (vlgs mij is die zelfs opgeheven)
Gewoon een uurtje of 10 het gas (normaal) open houden, dan zit je al echt wel in Italië.......
 
Terug
Bovenaan Onderaan