MP3 centrum Nederland

  • Onderwerp starter Anoniempje329
  • Startdatum
A

Anoniempje329

Guest
Heeft er iemand ervaring met deze winkel? Ze zijn geen officiele dealer van Piaggio maar het ziet er wel allemaal netjes uit enzo. Google recensies zijn posititef maar die kun je ook kopen. Dus graag hoor ik echte ervaringen!
 
Geen ervaring met dit bedrijf. Ik kan alleen maar zeggen dat bedrijven die zich xxx-centrum Nederland noemen (voor die xxx’en kun je van alles invullen) in mijn ervaring vaak dozenschuivers zijn. In dit geval dan wel hele grote dozen. Als ze geen officiële dealer zijn zijn het gewoon handelaren die over het algemeen er alles aan doen om veel te verkopen en weinig service te verlenen. Dan kun je wat mij betreft toch beter iets meer betalen bij een officiële dealer waarbij je gewoon garantie en goede service krijgt
 
Geen ervaring met dit bedrijf. Ik kan alleen maar zeggen dat bedrijven die zich xxx-centrum Nederland noemen (voor die xxx’en kun je van alles invullen) in mijn ervaring vaak dozenschuivers zijn. In dit geval dan wel hele grote dozen. Als ze geen officiële dealer zijn zijn het gewoon handelaren die over het algemeen er alles aan doen om veel te verkopen en weinig service te verlenen. Dan kun je wat mij betreft toch beter iets meer betalen bij een officiële dealer waarbij je gewoon garantie en goede service krijgt
Jaja algemeniseren helpt niks,meeste reviews zijn positief over dit bedrijf,maar ben wel met je eens dat een
officiële dealer altijd de betere keus is,die hebben opgeleid personeel en zijn op de hoogte van eventuele modificaties.
 
mp3 centrum is begonnen met import mp3's zijn inmiddels o.a. Quadro importeur en zijn wel een verstrouwd adres
 
Terug
Bovenaan Onderaan