MQP???

mqp/motorama/emg (zie safe) is één pot nat.
wacht totdat safe open is als mqp/motorama niet thuis geven zijn ze waarschijnlijk failliet.
ook kan je fluiten naar garantie op mqp kleding.
persoonlijk denk ik dat mqp/motorama niet verder gaat.

ik geloof dat ik nog geluk heb met m'n mqp broek
die ligt gerepareerd klaar bij safe(nou moeten die deuren nog open)
 
Aloha allemaal,

Ik heb ook zon jas/broek combinatie van MQP, maar ik doe die rits nooit dicht, waarvoor is dat eigenlijk :?
 
Goh, dat ik dat nu pas lees dat MQP failliet is. Ik heb 1,5 jaar geleden ofzo een jas gekocht van \"MQP Aces of the track\". Een jas die erg goed zit. En MQP is dus al ruim een jaar failliet? hmmz..
Jammer.

Ik las ook in een ander topic dat DAMEN ook failliet was? Heb ik ook een broek van..
Ook jammer want het was best kwaliteit.
 
Goh, dat ik dat nu pas lees dat MQP failliet is. Ik heb 1,5 jaar geleden ofzo een jas gekocht van \"MQP Aces of the track\". Een jas die erg goed zit. En MQP is dus al ruim een jaar failliet? hmmz..
Jammer.

Ik las ook in een ander topic dat DAMEN ook failliet was? Heb ik ook een broek van..
Ook jammer want het was best kwaliteit.

Schop anders ff een heel oud topic omhoog ;)

MQP is tegelijk met Safe failliet gegaan, sindsdien heb ik er weinig meer van vernomen, naar het schijnt is het wel door gestart.

Damen is al langer verdwenen. Ik vond het altijd geweldige pakken maar blijkbaar dacht niet iedereen er zo over en zijn zij er ook mee opgehouden.
 
Motorama is in de zomer van 2002 verhuist naar Apeldoorn naar de holdingplaats van EMG. Suomy heeft ze inderdaad laten vallen, het is nog de vraag of ze voor 2003 een nieuwe collectie laten invliegen uit verweggistan. Kleding (MQP) blijft echter hun main bussiness, de technische tak (PNO) hebben ze laten doodbloeden \ '(
Kep geprobeert het nieuwe tel. nummer te zoeken, maar ben het kwijt... en je mist er niks aan :+
 
Op donderdag 28 februari 2002 09:13 schreef zut het volgende:
Even een vraagje na aanleiding van opmerkingen in het topic Motorpak?

Bestaat MQP/Motorama nog :?

Als ik op de website ga kijken krijg ik de melding \"The page cannot be found\".

Iemand meer info want ik kan tot nu toe weinig vinden.
MQP was van safe \"oud\"..........een keer raden wat er mee gebeurt is !!
 
MQP en Evolution motorkleding worden door een en dezelfde fabrikant gemaakt. 90 % past ook op elkaar (ritsen e.d.). Wanneer je trouwens een evolution broek koopt krijg je er het 2e deel van de rits ook bij waardoor je ook in het geval je een niet passende jas hebt deze passend kunt maken door de rits te vervangen door de meegeleverde rits.
 
Heb gisteren nog een MQP combi gekocht (met 2 jaar garantie) bij een motorkledingzaak in Doetinchem (geen Safe of wat dan ook). Deze man heeft er het volste vertrouwen in dat MQP weer een goed lopend bedrijf wordt.

Eind 2002 nog bij Safe Apeldoorn geweest op een of andere motorvakantiebeurs alwaar ook iemand van MQP/Motorama aanwezig was met nieuw spul van MQP.
Deze man kon mij ook vertellen dat Motorama importeur van Knox protectie wordt. MQP heeft nl. standaard Knox protectie in de pakken.

Aan een nieuwe site wordt hard gewerkt en die zou begin februari (als ik het goed hoorde) weer on-line zijn.

Frank-die-heel-blij-is-met-z\'n-nieuwe-MQP-combi :)
 
Naast MQP is ook het helmen SUOMY failliet. Dit was nl. het huismerk van Safe.....dus voor degene die nu goedkoop een helm willen zonder garantie.....koop een suomy :P *D

Vd Goorbergh zal dus ook met een andere helm rijden ipv Suomy... :] :]

Ik dacht het dus niet, Suomy komt uit italië en Motorama was alleen importeur in Nederland (en Duitsland). :? Suomy heeft alweer een importeur in Nederland namelijk Ledrie Sales BV in Kaatsheuvel. :)

Garantie enzo is geen probleem dus! :]

En dacht je echt dat rijders als Bayliss, Bostrom, Hodgson, Xaus, Biaggi, Capirossi en anderen met Safe spulletjes reden? :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan