MV Agusta brutale

Tjeerdo

Rookie
29 dec 2011
4
0
Ik wil een MV Agusta gaan aanschaffen na de winter voor het woon werk verkeer/ en plezier!

Waarom naked?
Dit vind ik zelf de mooiste modellen

Waarom een MV?
Tja... Het merk alleen al.
En ik vind hem mooi om te zien.

Nu de vragen:
Is dit verstandig?

Is MV tegenwoordig betrouwbaar?

Hoe zijn de onderhoud kosten?
 
Ik wil een MV Agusta gaan aanschaffen na de winter voor het woon werk verkeer/ en plezier!

Waarom naked?
Dit vind ik zelf de mooiste modellen

Waarom een MV?
Tja... Het merk alleen al.
En ik vind hem mooi om te zien.

Nu de vragen:
Is dit verstandig?

Is MV tegenwoordig betrouwbaar?

Hoe zijn de onderhoud kosten?
Je kunt je vragen beter stellen in het juiste topic: Het MV Agusta topic deel IV


Succes :Y
 
Een MV Agusta koop je met je hart, niet met je verstand. Reken op een fikse afschrijving als je woon-werk gaat rijden. Die dingen brengen niets meer op na 50.000 km
 
Laatst bewerkt:
Is motorrijden verstandig?? Nee, maar wel verdomd leuk.

Onderhoud duur? Ja, als je het vergelijkt met een auto.

Betrouwbaar? Je moet geen Lunedi matina exemplaar treffen natuurlijk, Ik rij zelf een Guzzi Breva en als ik een beetje de fora afstruin, kom ik ook veel problemen tegen die ik zelf na 40.000 km en 4 jaar niet gehad heb. E.e.a. hangt ook af van rijstijl en goed onderhoud, door iemand die er verstand van heeft.

Aanschafprijs? Voor een 920 is het verschil met mijn Breva niet groot en ik ken genoeg duurdere Japanners en BMW's. Als je nog weinig no-claim hebt en je wil een All-Risk verzekering, schrik dan niet van de premie.....

MV Agusta vind ik één van de mooiste motoren, maar ik wil graag een V-twin met cardan, en bagagemogelijkheden voor de vakantie... dus daarom een Guzzi.
 
Terug
Bovenaan Onderaan