Naar politie trappende scooterrijder

Gezien de snelheid zal het wel een bromscooterje zijn. Maar wel lekker opgefokt ventje zeg. Zal wel gefrustreerd zijn omdat hij geen stageplek heeft gekregen.
 
Ja, d'r zit geen vaart in.
Was ie de/een stad in gedoken, dan had ie ze politie misschien nog wel kunnen afschudden, maar met zo'n brommertje op de snelweg... hihi :D
 
Toch bijzonder dat ze het dan niet mogen beëindigen met een klein tikje net zoals ze dat bij de London Police mogen met de scootterrijders tegenwoordig.
 
Toch bijzonder dat ze het dan niet mogen beëindigen met een klein tikje net zoals ze dat bij de London Police mogen met de scootterrijders tegenwoordig.
helemaal mee eens. Dit klemrijden vertoon is bijna idioot. Gewoon even aantikken en hij ligt. Persoonlijk mag van mij een 9mm ook. Geen schade die ik weer moet betalen via belastingen
 
Zó.. dat heet nou in de tang zitten.
Man, man, man. _O-
 
Ik woon bijna aan de A73 en van Grubbenvorst tot Cuijk waar ie klem gereden werd is ongeveer 30 km. Heb de politie lang nodig gehad om deze malloot te krijgen.🤔
 
Paar maanden geleden ook raak in Venray:

Venray 24 jun 2020.
Scootterrijder na wilde achtervolging opgepakt.
Na een wilde achtervolging door Venray heeft de politie daar een 21-jarige scooterrijder opgepakt.
De man reed op een nooit in Nederland aangemelde motorscooter zonder kenteken of verzekering.
Ook had de man geen rijbewijs.

Asociaal
De Venrayse politie krijgt de laatste tijd veel meldingen binnen over asociaal rijgedrag en overlast door motorscooters. Ook rijden er volgens de politie verschillende scooters rond zonder kenteken.
Alle risico's
De bestuurder die dinsdagavond werd aangehouden, werd gespot door een motoragent. Die wilde de tweewieler aan de kant zetten, maar de bestuurder koos het hazenpad. Bij de achtervolging nam de scooterrijder "alle risico's om niet gepakt te worden", zoals de politie het omschrijft. Uiteindelijk werd de motorscooter in de wijk Brukse klem gereden.
Vanwege alle verkeersovertredingen is de scooter in beslag genomen. De zaak tegen de bestuurder ligt bij het Openbaar Ministerie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan