Najaaaaaaaaa gewoon omvergeblazen......

LadyMonster_oud

Die hard MF'er
26 aug 2003
957
27
Maassluis
Dacht ik leuk met een motormaatje vanmiddag nog even snel langs Mercuur te wippen zeg.....

Rijden we Den Haag in en sta ik voor het stoplicht kruising Maanweg/Binckhorstlaan komt me daar in ene een windvlaag achter de flat vandaan en lig ik dus gewoon met motor en al plat op me bek.................pffffffffffffffffffffffff..... fijn dan weer zeg!!!!!

Koppelingshendel afgebroken, dat was gelukkig het enigste... Naar Mercuur gebeld en de monteur kwam op zijn scooterje fftjes een nieuwe hendel erop zetten, geweldig!!!! :} :} :}

Zwaai zwaai ego................ :( :( :( :(

En nu niet gaan zeggen dat vrouwen niet kunnen rijden!!!!
 
Ja dat is even slikken en je
icon_bye.gif
even tegen je ego.
Ik hoop dat je toch weer met plezier kan gaan rijden en ergens weer je ego terug vind ;)

En over dat... vrouwen niet kunnen rijden...
Mannen laten zomaar hun fiets vallen, komen als ze klaar zijn met het sleutelen nog een schroefje tegen, maar weten niet waar het moet zitten en zo kan ik nog wel even doorgaan ;)

Trek je er niks van aan, doen de mannen ook niet... zeggen ze ;)
 
Laatst bewerkt:
Je moet ook niet naar mannen kijken ..ik zag je wel.

Maar wel lulig voor je, succes!
 
Nee hoor helemaal logisch ff een moment van onoplettendheid.


Zo liep ik ooit kneiterhard met mijn gezicht tegen een lantarnpaal aan kijkend en flirtend naar een leuke dame.


Zij lachen B| Maar ja welke man heeft dat niet meegemaakt. O ja onder blazen verstaan de mannelijke motorrijders echt iets anders ;)


Ach kan gebeuren hoort erbij.
 
Nee hoor helemaal logisch ff een moment van onoplettendheid.


Zo liep ik ooit kneiterhard met mijn gezicht tegen een lantarnpaal aan kijkend en flirtend naar een leuke dame.


Zij lachen B| Maar ja welke man heeft dat niet meegemaakt. O ja onder blazen verstaan de mannelijke motorrijders echt iets anders ;)


Ach kan gebeuren hoort erbij.
ah ja, tuurlijk, alcohol controle :)
 
Rijden we Den Haag in en sta ik voor het stoplicht kruising Maanweg/Binckhorstlaan komt me daar in ene een windvlaag achter de flat vandaan en lig ik dus gewoon met motor en al plat op me bek.................pffffffffffffffffffffffff..... fijn dan weer zeg!!!!!
Ik heb dus een enorme hekel aan rijden met vlagerige harde wind, en mijn man maar roepen ..wat kan er nou gebeuren?. Denk je dat die motor onder je kont weggeblazen wordt? :? :X
 
Ik heb dus een enorme hekel aan rijden met vlagerige harde wind, en mijn man maar roepen ..wat kan er nou gebeuren?. Denk je dat die motor onder je kont weggeblazen wordt? :? :X
Swinters wel lekker warm in je pak.. een vlagerige harde wind :P

of bedoel je iets anders :?
:+
 
Was iid wel lekker windje vandaag, maar gelukkig is de schade beperkt :)
 
Laatst bewerkt:
Ja motorrijden en wippen tegelijk gaat ook niet zo goed samen,mijn vrouw denkt echt dat het mogelijk is dat de motor onder je kont weg kan waaien,'kzeg dan ook altijd dan rijjij te langzaam,je moet de wind ahw te snel afzijn. ;)
 
Ja ken het gevoel ging bij mij nog net goed maar wel drie dagen spierpijn gehad van het krampachtig rechthouden. Als je die windvlaag net een fractie van een seconde voordat je helemaal stilstaat krijgt moet je ff heel alert zijn om hem overeind te houden, zit hier 1 plek in Apedorp waar zo'n punt zit waar het altijd waait (op de hoek bij Kadaster voor diegenen die bekend zijn hier)
 
Nee hoor helemaal logisch ff een moment van onoplettendheid.


Zo liep ik ooit kneiterhard met mijn gezicht tegen een lantarnpaal aan kijkend en flirtend naar een leuke dame.


Zij lachen B| Maar ja welke man heeft dat niet meegemaakt. O ja onder blazen verstaan de mannelijke motorrijders echt iets anders ;)


Ach kan gebeuren hoort erbij.
tja zo heb ik een keertje mijn koekieblik toto gereden
verrekte me nek om naar twee dames met een rokkie op de fiets te kijken
had niet gezien dat er een auto uit een uitrit kwam auto total loss en niet eens mijn schuld handig hoor

maar ff on topic
balen van je schade
 
tja zo heb ik een keertje mijn koekieblik toto gereden
verrekte me nek om naar twee dames met een rokkie op de fiets te kijken
had niet gezien dat er een auto uit een uitrit kwam auto total loss en niet eens mijn schuld handig hoor

maar ff on topic
balen van je schade
[/quote)
Niet jou schuld,maar van die twee rokkie,s denk ik,die koekblikker had ook net als jou z,n aandacht verlegt naar die ..... rokkie,s *D *D *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan