Najaaaaaaaaa gewoon omvergeblazen......

Troost je LadyMonster.
Whimpey brengt samen met zijn motor toch al gauw zo'n 375 kilo op het asfalt. En ik dacht altijd.....DAT gewicht....dat waait niet weg......FOUT dus..... Heb ooit ook zo'n windvlaag gehad dat ik alle kanten opvloog. Was meer zo'n wind die rond gebouwen terug te vinden is. Whimpey zat eerst pardoes op de baan van de tegenliggers (die er op dat moment gelukkig niet aankwamen) en toen ik net terug zat op mijn eigen baan kreeg ik die zwiep de andere kant op. Zat dus gelijk bijna bij die etalage binnen. Kon die fiets echt niet houden B| En ik reed toch ook echt niet hard...was aan het afremmen voor verkeerslichten.
Heb me fiets gelukkig toen (ondanks alles) overeind kunnen houden, maar ik weet dus wel wat jou overkomen is.
 
He bah dat blijft altijd lullig..
Ik heb het met motor ook zoiets gehad.. zet motor op standaard, stapt af.
Deed stoer mijn helm af, bij destijds mijn vriendinnetje.. kabam.. motor ligt opeens op de grond.... :(

Dag voordat ik hem zou verkopen :(
 
tja zo heb ik een keertje mijn koekieblik toto gereden
verrekte me nek om naar twee dames met een rokkie op de fiets te kijken
had niet gezien dat er een auto uit een uitrit kwam auto total loss en niet eens mijn schuld handig hoor

maar ff on topic
balen van je schade
[/quote)

Niet jou schuld,maar van die twee rokkie,s denk ik,die koekblikker had ook net als jou z,n aandacht verlegt naar die ..... rokkie,s *D *D *D


Is in (uiteraard) de VS eens een rechtszaak om geweest. Ook een vent die de schuld van een door hem veroorzaakte aanrijding verschoof naar een vrouw in mini-rok. En nog winnen ook. Heel Amerikaans.
 
He bah dat blijft altijd lullig..
Ik heb het met motor ook zoiets gehad.. zet motor op standaard, stapt af.
Deed stoer mijn helm af, bij destijds mijn vriendinnetje.. kabam.. motor ligt opeens op de grond.... :(

Dag voordat ik hem zou verkopen :(


Heb je met 1 wiel dan ook een standaard nodig :? ;)
 
Hoe is het nou met je LadyMonster. Ben je r al weer een beetje bovenop dan. :?
Kan ikke je ergens mee hellûpûh dan. O-)
En is je Duc al weer gerepareerd dan. :Y





:W

dank hoor Sloopje, was er zaterdag al weer bovenop, heb er zelfs nog heftige pret om gehad............en Ducje was zaterdag al weer gemaakt hoor!!
 
Je hebt gewoon een te rank figuurtje.

Met een dikke 110 kilo, zoals ik, loop je een stuk minder risico!

* Dwaal is nu ineens wel blij met zijn buik(je).
 
Je hebt gewoon een te rank figuurtje.

Met een dikke 110 kilo, zoals ik, loop je een stuk minder risico!

* Dwaal is nu ineens wel blij met zijn buik(je).

Rank figuurtje?????????Whaaaaaaaaaaaaaa echt niet.......er is genoeg van mij, sterker nog........teveel zelfs :( :(

wat jij aan de voorkant hebt, zit bij mij aan de achterkant. Dus je zou toch denken dat ik met die dikke h#l makkelijk zou kunnen blijven zitten bij een windvlaagje of wat.........
 
Geen dank hoor monstertje. ;) Is die deuk ook al uit je ego dan. :?

wat kan jij lekker koken zeg en gefelicteerd hé *O* *O* *O*


heb geen ego joh, dus da's makkelijk ....kan er ok geen deukje in toch..........

en dank, ben al weer thuis, buikje vol.........goed te horen dat je lekker gegeten hebt!! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan