Navigatie op vakantie met Tomtom, Garmin of mobiel

Welke navigatie

  • Tomtom rider v4

    Stemmen: 4 21,1%
  • Garmin 340lm

    Stemmen: 6 31,6%
  • Galaxy S22 - Kurviger

    Stemmen: 3 15,8%
  • Galaxy S22 - Maps

    Stemmen: 1 5,3%
  • Galaxy S22 - andere app

    Stemmen: 5 26,3%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Het liefst op een geschakelde voeding. Dat voorkomt leeglopen van de accu.
Als je iemand kent die met een multimeter overweg kan (om de geschakelde voeding te kunnen zoeken), heb je ook de juiste persoon om de draadjes aan te sluiten.
Het aansluiten is het moeilijkste niet. De juiste plek vinden is lastiger.
 
Dit heb ik de afgelopen dagen ook gehad, onderweg nieuw kabeltje gekocht en hij werkte weer een dag. Daarna weer hetzelfde probleem. Steeds vocht in de connector (stroomingang) ik heb er vandaag zelfs mijn vakantie vanuit de vogezen voor afgeblazen en ben maar naar huis gereden.
zonder telefoon campings zoeken en niet kunnen navigeren dan houd voor mij de lol op 😅
Navigeren is niet kijken op of luisteren naar een apparaat. Navigeren is een vaardigheid, ondersteund door kennis en ervaring. Dat houdt ook niet op als de gps het niet meer doet.
 
Navigeren is niet kijken op of luisteren naar een apparaat. Navigeren is een vaardigheid, ondersteund door kennis en ervaring. Dat houdt ook niet op als de gps het niet meer doet.
Zo ver van huis op de bonnefooi op zoek naar een camping zonder telefoon dat werkt voor mij niet.
ik denk dat negen van de 10 mensen tegenwoordig niet meer echt zonder hun telefoon zouden kunnen. Ik iig niet 😂
 
  • Haha
Waarderingen: RR.
Vooralsnog doe ik het met de S22 op de quad lock houder boven de tellers.
Ook in de regen blijft het werken (op snelheid in elk geval)

Verkeerd rijden lukt mij alsnog, ondanks de duidelijke aanwijzingen van Google maps of kurviger, dat zal wel nooit veranderen _O-
 
<< Samsung S10 op de Quadlock met trillingsdemper. Osmand met jaarabbo dus onbeperkt kaarten laden. Tanktas met powerbank dmv kabeltje aangesloten op de mobi. GPX route geladen en hele RDGA gereden hiermee. TOP!!

Om te bellen en hotels te reserveren heb ik een S22 in de waterdichte binnenpocket.
 
Verkeerd rijden lukt mij alsnog, ondanks de duidelijke aanwijzingen van Google maps of kurviger, dat zal wel nooit veranderen _O-
Tja, ook het rijden met navigatie moet je leren. De navigatie past zich niet aan aan onze nukken. Dus wij moeten ons maar aanpassen aan de nukken van de navigatie. Als je eenmaal gewend aan het gedrag van je navigatie software, wordt het verkeerd ook wel minder. Zelfs na al die jaren rijden met dezelfde navigatie mis ik nog wel eens een afslag.
 
Tja, ook het rijden met navigatie moet je leren. De navigatie past zich niet aan aan onze nukken. Dus wij moeten ons maar aanpassen aan de nukken van de navigatie. Als je eenmaal gewend aan het gedrag van je navigatie software, wordt het verkeerd ook wel minder. Zelfs na al die jaren rijden met dezelfde navigatie mis ik nog wel eens een afslag.
gebeurd ons dat allemaal niet een keertje? soms rij ik ook nog wel es een afslag voorbij waar de navigatie loopt te blèren dat ik vooral die ene straat in moet maar zelf het idee heb dat het een afslag verder is.

soms zit het tegen en rij ik een kuteind om of rij ik over een waardeloze stuk industrieterrein en soms zit het mee en rij ik toch nog weer een mooi stukkie route met leuk uitzicht
 
Uiteraard, daar schaam ik mij ook niet voor.
Soms weet je het inderdaad beter en soms ben je gewoon even afgeleid. Overkomt iedereen wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan