Nawoord MotoRAI 2002

Bananeman

MF veteraan
24 jan 2002
37.148
57
Veldhoven (Noord Brabant)
De MotoRAI 2002 zit er weer op. Na een intensieve voorbereiding achter de schermen is het goed om te zien dat alles soepel is verlopen, iets dat niet mogelijk zou zijn geweest zonder de belangeloze medewerking van verschillende mensen:


:} :} De standbemanning, zonder jullie was dit nooit mogelijk geweest! :} :}

:} :} De M.A.C. (Fre-Blade, Joking, Saint) voor de organisatie :} :}

:} :} Gizzmo voor het uitprinten van de foto's op de stand :} :}

:} :} En alle anderen die ik vergeten ben :? ... geef me dan even een schop :} :}


Verder natuurlijk ook dank aan de NVVM voor de samenwerking!

Wij als MF crew kijken terug op een geslaagde beurs en velen van jullie denk ik ook. Het was iig leuk om verschillende MFers tegen het lijf te lopen en weer wat gezichten te kunnen plaatsen bij de namen.

Wat de toekomst betreft, we zitten natuurlijk niet stil. In Utrecht zullen we volgend jaar ook op de beurs staan, met onze eigen stand en daar gaan we precies doen waar we zelf zin in hebben! Dus als wij de hele dag films willen draaien van onverantwoordelijke motorrijders die op onverantwoorde wijze onverantwoordelijke onverantwoordelijkheden tentoonspreiden dan doen we dat gewoon.

Nogmaals iedereen bedankt voor de inzet en see you in Utrecht! :)
 
Laatst bewerkt:
:^

Ik was er zaterdag en wat ik zag was een zeer enthousiast team Motor-Forummers die erg druk bezig waren met promotie voor dit forum, werkelijk helemaal top! :}
 
Ik heb m'n waardering al in een andere topic laten weten, maar ik doe het nog een keer! :} :} :} :} :} ... en hou die spontaniteit vast!
 
Echt wel mooi dat motor-forum zich laat zien en horen op de rai, zie je andere forums nie zo gauw doen.......we groeien bigtime volgens mij.

keep up the good work!!!!!!!!!!
 
Op dinsdag 22 oktober 2002 23:50 schreef Bananeman het volgende:


Wat de toekomst betreft, we zitten natuurlijk niet stil. In Utrecht zullen we volgend jaar ook op de beurs staan, met onze eigen stand en daar gaan we precies doen waar we zelf zin in hebben Dus als wij de hele dag films willen draaien van onverantwoordelijke motorrijders die op onverantwoorde wijze onverantwoordelijke onverantwoordelijkheden tentoonspreiden dan doen we dat gewoon.!

Nogmaals iedereen bedankt voor de inzet en see you in Utrecht! :)


Da bedoel ik :}

;)
 
thnx 4 the compliments!

T was leuk om te helpen op de stand :)

Utrecht ben ik er graag weer bij.....

:^ Ik heb het al geroepen, de blaren op de stemwanden geluld maar ooohww wat heb ik het naar mijn zin gehad!

Vrijwilligers: Bedankt voor de toffe samenwerking!
 
Ik heb het ook vreselijk naar mijn zin gehad....hopelijk kunnen we wat met de ervaringen die we hebben opgedaan.

Enne, super natuurlijk dat we met z'n allen de beurs tot een goed einde hebben gebracht!!

PLUIM VOOR IEDEREEN!!!
 
Ik heb het ook vreselijk naar mijn zin gehad....hopelijk kunnen we wat met de ervaringen die we hebben opgedaan.

Enne, super natuurlijk dat we met z'n allen de beurs tot een goed einde hebben gebracht!!

PLUIM VOOR IEDEREEN!!!

Het was idd erg geslaagd en de MF'ers waren TOP!!!
 
Laatst bewerkt:
Het was inderdaad wel leuk. Ik heb me prima vermaakt op de beurs afgelopen zondag. Het was gezellig en heb weer genoeg kunnen ouwehoeren *D

Een hoop mensen die MF nog niet kenden en zelfs mensen die ter plekke op het prijsvraagformulier "Motor Freak" invulden in plaats van motor forum.
Geloof me............ dat doen ze noooooiiit meer })
 
Het was inderdaad wel leuk. Ik heb me prima vermaakt op de beurs afgelopen zondag. Het was gezellig en heb weer genoeg kunnen ouwehoeren *D

Een hoop mensen die MF nog niet kenden en zelfs mensen die ter plekke op het prijsvraagformulier "Motor Freak" invulden in plaats van motor forum.
Geloof me............ dat doen ze noooooiiit meer })

Hey Randy, hoe staat het met de foto's die je hebt gemaakt?
 
Ik heb het ook vreselijk naar mijn zin gehad....hopelijk kunnen we wat met de ervaringen die we hebben opgedaan.

Enne, super natuurlijk dat we met z'n allen de beurs tot een goed einde hebben gebracht!!

PLUIM VOOR IEDEREEN!!!

Jij, jij krijgt niet maar 1 pluim. Buk maar, jij krijgt de hele kip te verwerken! *D
 
thumbsup.gif
 
Misschien is het een idee om volgende keer wél wisselgeld van 50 euro te hebben, dan had ik namelijk ook nog stikko's kunnen kopen...

Verder zeker lof, ofwel: "goe gedaan jochie!!"

Nog een los ideetje: naambordjes met Nick er vet opgeschreven...
 
Ik kon er niet geraken maar in Utrecht zal ik erbij zijn !

* Leuk om lid te zijn van een superactief forum joh ! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan