Nawoord MotoRAI 2002

Ik kon er niet geraken maar in Utrecht zal ik erbij zijn !

* Leuk om lid te zijn van een superactief forum joh ! :}

Je zou zeggen dat je met zo'n ZX12R toch zo op de plaats van bestemming bent... :P

Na jullie ritje A16/N57/A2/A12/A28/A27/A2/N57/A16 is het natuurlijk ook wel lastig om die A2 weer terug te vinden; "Waar was die ook alweer..." ;)

See you next time !!
 
Ook wat late reactie van mij, maar ook ik heb me super vermaakt op de beurs. Zou graag in Utrecht ook weer een daggie meedraaien.
 
ben wel benieuwd hoe jullie meten dat het een succes was... :?
wat waren de doelstellingen :?

veel nieuwe leden, sponsors :?

jullie zijn er toch niet voor je lol gaan staan :Z
 
ben wel benieuwd hoe jullie meten dat het een succes was... :?
wat waren de doelstellingen :?

veel nieuwe leden, sponsors :?

jullie zijn er toch niet voor je lol gaan staan :Z
Ik heb geen idee wat het bestuur als meetpunten hanteert voor het succes van de beurs maar voor mij persoonlijk was dat de vele enthousiaste reacties van de mensen die ik heb aangesproken en de glimoogjes als er verteld werd wat er zoal te doen was op het MF. Ik moet eerlijk zeggen dat de glimoogjes bij het invullen van het vragenformulier om een circuitdag te winnen voor mij minder meetelden. Mensen vullen bijna alles in en geven heel veel informatie als ze ook maar enigszins het idee hebben iets GRATIS te kunnen krijgen |(
 
ben wel benieuwd hoe jullie meten dat het een succes was... :?
wat waren de doelstellingen :?
Onze doelstelling als forum is en blijft: een verzamelplaats zijn voor alle motorrijders waar je over alle motorgerelateerde (en soms wat minder motorgerelateerde... ;) ) onderwerpen kunt praten en "gelijkgezinden" kunt treffen.

Onze doelstelling voor de beurs was naamsbekendheid en mensen interesseren voor MF. Want die arme mensen weten niet wat ze missen! :P

Verder was heel belangrijk het spreken met potentiële sponsoren/partners.

jullie zijn er toch niet voor je lol gaan staan :Z
Het zal je verbazen, maar grotendeels: ja! Kijk maar eens naar de enthousiaste MFers, was echt fantastisch om te zien. Het was gewoon leuk om daar te staan.

En wat de meting betreft: dat is natuurlijk heel moeilijk te meten. We kijken naar het aantal nieuwe gebruikers en het aantal pageviews en daar is duidelijk verschil in te merken.
 
Op donderdag 24 oktober 2002 09:42 schreef Bananeman het volgende:
En wat de meting betreft: dat is natuurlijk heel moeilijk te meten. We kijken naar het aantal nieuwe gebruikers en het aantal pageviews en daar is duidelijk verschil in te merken.

Dat is natuurlijk het belangrijkste meetpunt, en dat kunnen we ook goed loggen!!
 
Er is leuk gepraat met Bridgestone enzo :)

Nee, met Michelin. Die stonden naast ons :P

Ik merkte wel dat er heel veel motorrijders graag een keer op een circuit willen rijden. Wat ze ervan weerhoud is dat de meesten het eigenlijk toch wel eng vinden en dat ze dan met een onverzekerde motor rondrijden. Na het verhaaltje verteld te hebben (opzet NVVM circuitavond), worden mensen wel enthousiast. Natuurlijk helpt de kans op een gratis circuitavond wel. Ik denk dat de NVVM weinig moeite zal hebben om de circuitavonden vol te boeken.

Vond het wat minder dat ze ons het werk op lieten knappen. Op de vrijdag heb ik helemaal niemand van de NVVM gezien.
 
Ik moet eerlijk zeggen dat de glimoogjes bij het invullen van het vragenformulier om een circuitdag te winnen voor mij minder meetelden.

Kon je in circuitdag winnen dan ? Toen wij er stonden (donderdag) was er nog helemaal niet bekend wat de prijzen waren, dus hebben we de grootst mogelijke nonsens opgehangen (denk ik). Wat zou MV Agusta schenken... ???

Gelukkig heeft Harley een rondje dealers gemaakt, zodat een aantal prijzen wel bekend waren. Praat ook wat makkelijker richting (potentiele) deelnemers.
 
Ach ik ken de meeste al vanwege mijn werk dus was kleine moeite.
het shark helmpje was bijvoorbeeld een leuke aankleding van de stand.

en ik heb donderdag's ook niemand van NVVM gezien.
wat ik trouwens erg raar vond was dat de instructeurs van NVVM zichzelf hadden opgegeven en zij niets meer van Hans ( van NVVM ) hadden gehoord. EN dat er hier op het forum zo'n 500 gratis RAI vrijkaarten zijn weggegeven maar dat de instructeurs wederom niets hadden gehoord. er is donderdag's een instructeru langsgeweest die met moeite een vrijkaart heeft weten te bemachtigen.

spijt mij enorm maar ik vind dat niet kunnen. ik vind wat de NVVM voor ons gedaan heeft tof maar niet ten koste van eigen volûk ( instructeurs enzo )
 
Ach ik ken de meeste al vanwege mijn werk dus was kleine moeite.
het shark helmpje was bijvoorbeeld een leuke aankleding van de stand.

en ik heb donderdag's ook niemand van NVVM gezien.
wat ik trouwens erg raar vond was dat de instructeurs van NVVM zichzelf hadden opgegeven en zij niets meer van Hans ( van NVVM ) hadden gehoord. EN dat er hier op het forum zo'n 500 gratis RAI vrijkaarten zijn weggegeven maar dat de instructeurs wederom niets hadden gehoord. er is donderdag's een instructeru langsgeweest die met moeite een vrijkaart heeft weten te bemachtigen.

spijt mij enorm maar ik vind dat niet kunnen. ik vind wat de NVVM voor ons gedaan heeft tof maar niet ten koste van eigen volûk ( instructeurs enzo )

Ik kreeg zelf meer de indruk dat de NVVM ons voor hun karretje hebben gespannen. Op een manier van laat MF het maar opknappen, ik heb absoluut niet de indruk dat de NVVM enige moeite heeft gedaan. Ik had op z'n minst een paar instructeurs verwacht die de mensen precies uit konden leggen wat de NVVM voor hun kon betekenen. Hoe konden wij in hemelsnaam vragen over de NVVM beantwoorden? Zal me niks verbazen als ik mensen een verkeerde indruk van de NVVM heb gegeven, maar dat is niet mijn probleem...
 
[me]Revolution heeft zaterdag ook niemand van de NVVM gezien... nou ja; alleen maar extra gelegenheid om MF te promoten dus. :P }) [/me]
 
Op donderdag 24 oktober 2002 19:25 schreef Joris het volgende:
Vond het wat minder dat ze ons het werk op lieten knappen. Op de vrijdag heb ik helemaal niemand van de NVVM gezien.
Alleen zondag waren er mensen van de NVVM. Hans (NVVM voorzitter) was er zelf niet, zat ineens in het buitenland. Zonder opgaaf van reden verder. :? :?
 
Ik kreeg zelf meer de indruk dat de NVVM ons voor hun karretje hebben gespannen. Op een manier van laat MF het maar opknappen, ik heb absoluut niet de indruk dat de NVVM enige moeite heeft gedaan. Ik had op z'n minst een paar instructeurs verwacht die de mensen precies uit konden leggen wat de NVVM voor hun kon betekenen. Hoe konden wij in hemelsnaam vragen over de NVVM beantwoorden? Zal me niks verbazen als ik mensen een verkeerde indruk van de NVVM heb gegeven, maar dat is niet mijn probleem...
Sterker nog, zondags half vijf vroeg ik aan nvvmers wat ze van M-F wisten ,kreeg je opgehaalde schouders ;( .Nu het posi... helm af voor standM-Fers,dat ze aan het eind van zo n dag nog steeds anthausiast waren :} (TH)wist niets van circuitdag maar hoop dat ik um win. :P
 
Ik kreeg zelf meer de indruk dat de NVVM ons voor hun karretje hebben gespannen. Op een manier van laat MF het maar opknappen, ik heb absoluut niet de indruk dat de NVVM enige moeite heeft gedaan. Ik had op z'n minst een paar instructeurs verwacht die de mensen precies uit konden leggen wat de NVVM voor hun kon betekenen. Hoe konden wij in hemelsnaam vragen over de NVVM beantwoorden? Zal me niks verbazen als ik mensen een verkeerde indruk van de NVVM heb gegeven, maar dat is niet mijn probleem...

Kan het weer niet beter omschrijven :}

Blijft dat het een geslaagde en gezellig dag was :)
 
Sterker nog, zondags half vijf vroeg ik aan nvvmers wat ze van M-F wisten ,kreeg je opgehaalde schouders ;( .Nu het posi... helm af voor standM-Fers,dat ze aan het eind van zo n dag nog steeds anthausiast waren :} (TH)wist niets van circuitdag maar hoop dat ik um win. :P

Vreemd, want op zondag hadden de nvvm'ers al rond 15.00 de stand verlaten :?

Ik zelf vond het een erg leuke dag en heb met plezier op de stand gestaan. Heb me al gemeld bij Bananeman voor de stand in maart :)

Op z'n zachtst gezegd vreemd dat de nvvm'ers schitterden door afwezigheid op donderdag, vrijdag en zaterdag en dan ook nog eens op zondag al 3 uur voor sluiting vertrekken :?
 
Vreemd, want op zondag hadden de nvvm'ers al rond 15.00 de stand verlaten :?

Ik zelf vond het een erg leuke dag en heb met plezier op de stand gestaan. Heb me al gemeld bij Bananeman voor de stand in maart :)

Op z'n zachtst gezegd vreemd dat de nvvm'ers schitterden door afwezigheid op donderdag, vrijdag en zaterdag en dan ook nog eens op zondag al 3 uur voor sluiting vertrekken :?
Kan zijn dat ik me vergis in tijd,jammer dat jou niet gezien heb.Wel B..man,D..ruud en ben naam vergeten :? met dat puntsikkie?
Misschien zien ze ons wel staan als we met 200 inschrijven voor circuitdag *D . Kikkuuu :) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan