Nederland Oost Topic Reloaded

Status
Niet open voor verdere reacties.
.....
@ Ted.....een nieuwe auto dus.....ik was al helemaal benieuwd welke aparte motor je oude vertrouwde BMW ging vervangen. Maar een klassieker uit 1994? Daar kun je dus nog 15 jaar belasting voor betalen voordat ie belastingvrij is? Of worden auto's na 20 jaar belastingvrij?
Greetz
Martian

Jep, een toekomstige klassieker, maar ook voor dagelijks gebruik geschikt. En inderdaad, wel wegenbelasting betalen, maar daar staat tegenover dat er nagenoeg geen afschrijving meer op zit. :) Auto's moeten 25 jaar oud zijn, willen ze wegenbelastingvrij zijn, en t ziet er naar uit, dat die grens omhoog gaat, veel mensen kopen nu een auto van 25 jaar, en rijden er dagelijks mee, iets dat op zich ook best kan, afhankelijk van t type .
 
Op maandag 16 augustus 2004 13:07 schreef TK290766 het volgende: Auto's moeten 25 jaar oud zijn, willen ze wegenbelastingvrij zijn, en t ziet er naar uit, dat die grens omhoog gaat, veel mensen kopen nu een auto van 25 jaar, en rijden er dagelijks mee, iets dat op zich ook best kan, afhankelijk van t type .
Dit geldt ook voor motoren en mijn XL is van 1980! *D
Die eventuele verhoging ben ik dus niet echt happy mee. B|
 
Zijn er nog mensen die (like me :) ) vakantie hebben en zin hebben om zometeen een ritje te maken? Het weer ziet er redelijk uit.
Ik lees het hier wel.
Grtz
Martian
 
Zo krijgen we een slechte naam....
http://www.tctubantia.nl/regioportal/TC/1,1478,1650-Voorpagina__2293780_,00.html

Thanks for the link H@nsie....
Eenmalige registratie Klik hier
Om onze site nu en in de toekomst beter op uw wensen af te stemmen vragen wij u eenmalig om enkele gegevens.
Ik kan dat artikel dus niet lezen maar ik neem aan dat het hier om gaat:
berichtje in de krant
Behoorlijke ****** |( actie van die "echte motorrijders" inderdaad.
Staat ook al genoemd in nog een ander topic trouwens die ik niet weer kan vinden maar die weet Sjoske wel...
 
Laatst bewerkt:
Ja jij!
446.gif


Edit: Juist, die idd.
 
Oeps ik heb net ook een nieuwe geopend want ik had een mailtje. Eneuh ik was gisteren al thuis en kreeg vandaag een mailtje. Had wel in Oost gezet dat ik er weer was maar kennelijk leest Boomer over BGL-posts heen :+ Maar tenminste gestart door een Tukker 8-)
 
Oeps ik heb net ook een nieuwe geopend want ik had een mailtje. Eneuh ik was gisteren al thuis en kreeg vandaag een mailtje. Had wel in Oost gezet dat ik er weer was maar kennelijk leest Boomer over BGL-posts heen :+ Maar tenminste gestart door een Tukker 8-)

Dit begint te rieken naar opzet van die trucker B|

:P :+
 
Moet je wel het plaatje posten en niet de link :P

[edit]

Kay :)

[/edit]
 
Door Spool op 16-08-2004 17:33



Moeten we nu al in 2 topics posten??

of iedere post doorlinken in het andere topic


112832


:+ :+



 
Laatst bewerkt:
Heb ik eindelijk weer tijd vrij gemaakt en wat zie ik het nieuwe topic is alweer drie pagina,s oud,maar ik heb het dus gevonden en kan ook weer lekker posten ;) Oja mijn naam komt ook niet voor in de lijst :? Die mag er dus ook bij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan