Need advise..

hele jaar doorrijden, op vakantie, vriendin mee.

dat wordt dus een BMW *O*

voor weinig een K-serie.

met wat meer budget een vierklepsboxer.

met kuip, zonder kuip, radio, off the road, 70pk, 100pk, alles is mogelijk.
onderhoudsarm en slijtvast en! met kardan :}
 
als je je vriendin comfortabel achterop weil mee nemen moet je iig geen sv kopen :+

Meer een VFR, of of een vstrom ofzo
 
Ik zou gaan voor een SV1000S ;)
Wel iets meer power dan een SV650S maar goed :+

Nee waarom geen Honda CBR600?
 
Jaaahhh Honda!!! :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y _O-

:} :} :} :} :} :Y :Y :} :} :}

Eerst jezelf verdiepen in de soorten en die zijn nu wel voorgekouwd en dan gewoon een goeie proefrit maken op diverse modellen, dan kom je er vanzelf uit.
 
600cc Met 2 personen + bagage is wel wat krap, maar het kan. Een Thundercat + 2 pesonen lukt ook wel, maar dan zou ik er wel een kofferset bijkopen en geen zadeltassen. Een VFR lijkt me wat dat betreft de beste keuze, maar is ook wel wat prijziger.
 
zo'n vfr 800i (of 750) van 100pk is dat niet te zwaar voor een beginnende motard?? en weet er iemand of er al er6 f (kawasaki) tweedehands te koop zijn??
 
Zou voor een cbr 600f gaan, zijn goede fietsen ook qua zithouding, en 100 pk en erg goed te doseren en goed rijwiel gedeelte. En als je eens sportief wilt rijden kan dat ook. Of een vfr.
 
Gewoon zo'n superdoorsnee Honda VFR halen.

Voor sommige gecombineerde doeleinden is superdoorsnee helemaal niet verkeerd nl ;)

superdoorsnee?????

is maar goed dat ik niet met een proppenschieter en twee patroonhouders mag rondrijden pffft. 8-)


ik ben zelf op een vfr750f begonnen na mijn atje en heb geen momenten gehad waarvan ik dacht joh dat ging maar net goed.

annyway baksteen heeft wel gelijk ik rij ca 35000 km per jaar en dat doorsnee ding stuurt lekker over vermogen niets te klagen en na 900 km stap je er zonder problemen van af brengt je koffer naar binnen en gaat nog een rondje rijden.

je kan er lekker mee toeren en als je een keer besluit om een stepje aan de grond te rijden gaat dat ook goed. vrouw zit goed achterop, maar het is veel leuker om te zorgen dat zij haar atje ook haalt en lekker met zijn 2en rijden.

ding is op de spanningsregelaar na bullitproof maar via het vfr forum goed verkrijgbaar ca eur 60,--.
het forum bedient je goed bij technische vragen en voor off topic lullen kan je daar ook terecht.

suc6 met je zoektocht
 
Laatst bewerkt:
Gewoon zo'n superdoorsnee Honda VFR halen.

Voor sommige gecombineerde doeleinden is superdoorsnee helemaal niet verkeerd nl ;)
wtf! O-)

Pak de bier en chips maar jongens...

Hoe bedoel je super doorsnee VFR is er een ander sportoer met een V4 blok?

Maar wel verder wel een goed advies. ;)
 
Cagiva Navigator, knappe jongen die jou bij gaat houden op z'n supersport:

111104_1.jpg
 
Triumph Sprint ST 1050 :P Net zoiets als een Honda VFR800, maar dan beter, sneller, goedkoper.

TRI_sprintST_1.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan