NGK Iridium IX bougies

wist je dat ze bij de bcc en/of mediamarkt bij de goedkope (plasma/lcd) tv's cheap ass kabels standaard kabels gebruiken en de duurdere tv's betere kabels en decoders... :')

ja serieus waar, heb het nu van meerdere mensen die er werken gehoord.

Nee, ze gebruiken bij de een bijv scart en bij de andere gewoon HDMI.
Bij HDMI kabels maakt de kwaliteit van de kabels nl. niet uit, want bij "digitale kabels" gaat het signaal er óf wel óf niet doorheen. :+
 
ik durf niet eens weg zonder m'n irridium super bougies ,....en ook niet zonder
m'n super science fiction bougie-kabels en m'n thermo-hardened-plastic-ventieldopjes :P
 
ik durf niet eens weg zonder m'n irridium super bougies ,....en ook niet zonder
m'n super science fiction bougie-kabels en m'n thermo-hardened-plastic-ventieldopjes :P

Vergeet je magneet niet.
 
vertel effe welke magneet ,.....misschien is er wel een super-hyper-magneet ,...dan moet ik die hebben
 
dat bougietje vonkt namelijk helemaal niet beter , maar steeds op dezelfde plaats vanwege die dunne electrode ,....daarom lijkt het een mooier vonkje.
in een verbrandingskamer maakt dat niks uit.
 
dat bougietje vonkt namelijk helemaal niet beter , maar steeds op dezelfde plaats vanwege die dunne electrode ,....daarom lijkt het een mooier vonkje.
in een verbrandingskamer maakt dat niks uit.


het vlammetje zal me worst wezen, het vervangingsinterval echter niet
 
Laatst bewerkt:
doe je er in praktijk 2 X zo lang mee ,....wat een voordeel....
 
dat jij je knippie omkeert voor gebakken lucht ,....dat moet jij dan weer zelf weten :)
 
uhhhhh ,...."race-lucht" voor in je banden ,.....is dat wat ? :)
 
dat jij je knippie omkeert voor gebakken lucht ,....dat moet jij dan weer zelf weten :)

Voorlopig heeft dit knippie al 38 euro minder aan bougies uit gegeven. Uiteraard geen wereldbedrag, maar mooi meegenomen.






Alleen in de bougiewereld zo een zwart/wit mening? :X
 
Voorlopig heeft dit knippie al 38 euro minder aan bougies uit gegeven. Uiteraard geen wereldbedrag, maar mooi meegenomen.






Alleen in de bougiewereld zo een zwart/wit mening? :X


In welke "wereld" zou dat nog meer zijn dan ? *D
 
krijg je weer alle wijsneuzen die denken dat iemand de wereld wilt heersen en dat ie geld aan het verzamelen is door bougies te verkopen :+. jongens, die bougies zijn niet voor niks duurder. en dat JIJ daar niks van merkt, ok, maar dat wil niet zeggen dat ze zomaar duur zijn terwijl ze niks extra doen. kortom, laat de pro bepalen hoe en wat!
 
Ze zijn btw ook niet echt duurder als je ze even uit de UK laat overvliegen ;)

idd, op ebay.com vind je ze gewoon voor rond de 8 dollar :P

zelfde prijs zo'n beetje als standaard bougies in nederland, dus voor de prijs hoef je het niet te laten
 
krijg je weer alle wijsneuzen die denken dat iemand de wereld wilt heersen en dat ie geld aan het verzamelen is door bougies te verkopen :+. jongens, die bougies zijn niet voor niks duurder. en dat JIJ daar niks van merkt, ok, maar dat wil niet zeggen dat ze zomaar duur zijn terwijl ze niks extra doen. kortom, laat de pro bepalen hoe en wat!

ik kan een wc-rol volschrijven over science-fiction-zooi waar mensen hun geld aan uitgeven , lauter gebaseerd op reclame , tv-spots , en-van-horen-zeggen , dus steek dat predikaat "wijsneus" maar in je eigen broekzak . :)
 
laat ik beginnen dat ik totaal geen ervaring heb met deze pluggen.
Maar volgens mij bestaat het hele verhaal van een verbrandings moter uit het simpele principe van het ontsteken van een brandbaar mengsel.
Dus klepje open benzine en lucht toelaten, zuiger omhoog en de boel samen persen.
bijna boven vonkje er bij en dan BOEEEEEM.
Volgens bij maakt het weinig uit of je dat het een lelijk of een mooi vonkje doet
Wat veel belangrijker is een juist mengsel(benzine/lucht), en de klep en ontstekings timing :}
 
ik kan een wc-rol volschrijven over science-fiction-zooi waar mensen hun geld aan uitgeven , lauter gebaseerd op reclame , tv-spots , en-van-horen-zeggen , dus steek dat predikaat "wijsneus" maar in je eigen broekzak . :)

het is duidelijk hoor,

Je hebt ze nooit geprobeerd, zal ze nooit proberen, en bent als ervaringsdeskundige volkomen terecht het hardst aan het schreeuwen dat het 3x niks is... :?

Vrij logisch als je je harley elke 10k volledig moet reviseren of lekkages dient te verhelpen. Je hebt dan natuurlijk helemaal niks aan een bougietje wat 2x zo lang mee gaat.

Ik rij Honda, kan mijn kleppen rustig eens in de 48K controleren, een onderhoudsarm luchtfilter plaatsen, en kan daarom een vervangingsinterval van een bougie best waarderen. Elke 12K nieuwe olie in het blok, en voor de rest heb ik er motorisch geen omkijken naar. :}

Gemak dient de mens zeg maar.

:)
 
Ik heb er eergisteren weer 4 gekocht, voor mezelf en voor anderen. Thuisbezorgd en wel komen ze op 8,34 per stuk. Ze gaan zeker 2-3 keer zo lang mee. maar dat vind ik niet eens het belangrijkste. Beter starten koud en heet, dat vind ik het grote pluspunt.

En dan lees ik een opmerking over "je portemonnee omkeren" tsjonge jonge, een paar euro per stuk duurder dan een gewone bougie. Ik denk dat ze op termijn goedkoper zijn. Als je het onzin vindt: lekker niet doen.
 
ik kan een wc-rol volschrijven over science-fiction-zooi waar mensen hun geld aan uitgeven , lauter gebaseerd op reclame , tv-spots , en-van-horen-zeggen , dus steek dat predikaat "wijsneus" maar in je eigen broekzak . :)
ja meneer... doe ik. welterusten!
 
Ik heb er eergisteren weer 4 gekocht, voor mezelf en voor anderen. Thuisbezorgd en wel komen ze op 8,34 per stuk. Ze gaan zeker 2-3 keer zo lang mee. maar dat vind ik niet eens het belangrijkste. Beter starten koud en heet, dat vind ik het grote pluspunt.

En dan lees ik een opmerking over "je portemonnee omkeren" tsjonge jonge, een paar euro per stuk duurder dan een gewone bougie. Ik denk dat ze op termijn goedkoper zijn. Als je het onzin vindt: lekker niet doen.

Hoi Bolski waar heb je ze gekocht als ik vragen mag?
Voor dat geld gaan we natuurlijk niet moeilijk doen, alvast bedankt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan