Nicky Hayden

ja vechten kan ie niet dat vind ik wel jammer zoals rossi en pedrosa en capirex die halen veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer in als hayden die durven het maar hayden deet het in 2003 veel meer nu haast nooit meer :N '(

(Afbeelding)

hmm :+ daar wel dan :9
hahaha doe normaal jo ! kijk Rossi is gewoon beter dat is een feit maar dat hij niet kan vechen dat is gewoon gelul. Hoe kan hij dan 1e staan ( na afgelopen zondag weet ik niet of dat nog steeds zo is). Maar is dat dan maar geluk ofwat :?
Ik hou nog steeds vol dat hij de titel pakt ;)
 
hahaha doe normaal jo ! kijk Rossi is gewoon beter dat is een feit maar dat hij niet kan vechen dat is gewoon gelul. Hoe kan hij dan 1e staan ( na afgelopen zondag weet ik niet of dat nog steeds zo is). Maar is dat dan maar geluk ofwat :?
Ik hou nog steeds vol dat hij de titel pakt ;)

Alle top rijders hadden een ongeluk gehad. Hoop nog steeds dat Nicky een tikje krijgt van Elias :]
 
je hebt je naam veranderd
hahaha doe normaal jo ! kijk Rossi is gewoon beter dat is een feit maar dat hij niet kan vechen dat is gewoon gelul. Hoe kan hij dan 1e staan ( na afgelopen zondag weet ik niet of dat nog steeds zo is). Maar is dat dan maar geluk ofwat :?
Ik hou nog steeds vol dat hij de titel pakt ;)
:9
 
full
 
:Y Inderdaad, vechten kan ie niet. Behouden rijden en puntjes rijk rekenen des te beter. Hij moet nog cohones ontwikkelen. Zou ie daarom nog steeds Nicky heten i.p.v. Nick.

Je bedoelt zeker cojónes ? Als je interessant wilt doen doe het dan ook goed, ¡coño!
 
Tja, we zullen het zien, ik las in het Ducati topic dat ook Stoner zijn gegevens niet deelt met Melandri.
Hayden heeft dit seizoen een grote sprong vooruit gemaakt toen hij het nieuwe blok "eindelijk" kreeg, ik geloof dat Pedrosa er nog niet aan wilde en dat daardoor het blok niet eerder is ingezet. Dan ga je als team wel waardig om met een ex-wereldkampioen.

Ik hoop dat hij volgend jaar weer mee rijdt aan de kop van het veld. :Y
 
De ducati past wel meer bij zijn rijstijl, dus hoop idd dat ie meer in de voorkant van het veld rijdt is overigens nu al veel meer. Het is trouwens wel een rare omgang binnen zo een team dan. Als je als team maats niet gegevens met elkaar kan delen, waar is het team gevoel dan gebleven.
 
Zo'n prachtige coureur die Nicky Hayden! Topic mag wellus omhoog worden gekicked ;). Dit is tenminste 'n coureur die er echt voor werkt.

Btw 'n trieste actie van Puig:

Racesport.nl, de snelste motorsportwebsite van Nederland

Bron: Racesport.nl
\

die puig moet zijn hoofd niet zo ver in de reet van pedrosa steken, Wat een aanfluiting die Puig :r

Die Hayden gaat volgend jaar leuke dingen laten zien op de Duc, zeker weten :Y
 
Puig is een grote lul, meneer die het allemaal beter weet en die in zijn carriere 1 race won.

Zakhooi is het :)
 
Hayden is inderdaad de man!

De eerste paar races op de GP9 zal ik niet heel veel van hem verwachten, maar ik hoop echt dat hij mee kan doen aan de kop van het veld.

Pedrosa is gewoon een sukkel. Puig ook.
 
En dan zegt zo'n Puig dat Haydeb geen motor kan afstellen en alles van Pedrosa jatte. Valt wel op sinds ie dat niet meer kan ( zogenaamd ) sinds de overstap naar Bridgestone dat Hayden stukken beter presteerde dan Pedrosa. Dus wie kan er nou eigenlijk geen motor afstellen :? Gezien de verschillende posturen vsn de rijders en rijstijlen is het toch maar een vage roddel wat mij betreft.

En als klap op de vuurpijl vindt Puig het raar dat Hayden pissig was over de Estoril klapper met Dani _O- _O- ....een leip is het :W
 
Mooiste zou zijn als Hayden in Valencia voor Pedrosa eindigt _O-

Dan vanaf het podium ff zwaaien naar Puig en Pedrosa :W
 
Als het is zoals puig verteld dan is hij een mooie sukkel. Want nu pedrosa andere banden heeft rijd Hayden eel beter dan Pedrosa. iemand de grond in trappen is heel makelijk maar ooit krijg je de bal terug en dat hoop ik ook. wat mij betreft mag hayden voor altijd voor Pedrosa over de streep komen. En als er iemand trou is en zich niet negatief uitlaat over zijn werkgever dan is dat hayden wel. Hij heeft zich altijd netjes gedragen tegenover honda. Hij rijd nu zelf goede resultaten voor dat klote honda
 
Terug
Bovenaan Onderaan