Nicky Hayden

~
Opzouten ouwe muts .


Gerrit1957 U bent een sportman van lik mijn reet, alles wat Yamaha rijd is top en de rest is zeker bagger? Toon een beetje respect voor alle coureurs, en waarom moet de man opzouten? Geeft wel weer het niveau aan.
 
Laatst bewerkt:
Denk dat Knuk zich nog wel achter het oor gaat krabben _O-

Yo Knuk, welkom op MF je hebt je in dit topic reeds onsterfelijk gemaakt _O-
 
Oei oei daar gaan klappen vallen. :+

full
 
Las op twitter dat BMW en kawasaki een aanbod hadden gedaan *D
Dat zou ik graag zien gebeuren! BMW dan! Hayden is altijd een graag geziene coureur bij me geweest. Dat zou een super team zijn, voor mij dan, Melandri en Hayden. :}

/eindedagdroommodus

Eerst zien dan geloven. :)
 
Ik denk dat dit de enige keuze is voor hem die hij WIL maken ,WSBK gaat hij echt niet heen 2014 wordt er het één en ander gewijzigd zoals totaal budget incl salaris coureur ........nou weet het niet precies hoeveel maar voor het totaal budget komt hij al geeneens knallen .

Hayden wil de eerste eerste Amerikaan zijn die zowel kampioen is geworden in AMA, Motogp en Worldsbk. Dus de kans is erg groot dat hij naar het WSBK gaat. Pramac gaat hem ook niet worden, aangezien Hayden zelf zei volgend jaar geen Ducati te gaan rijden.

Wat betreft Crutslow, die heeft zijn pijlen gericht op een plekje bij Gresini.
 
Hayden wil de eerste eerste Amerikaan zijn die zowel kampioen is geworden in AMA, Motogp en Worldsbk. Dus de kans is erg groot dat hij naar het WSBK gaat. Pramac gaat hem ook niet worden, aangezien Hayden zelf zei volgend jaar geen Ducati te gaan rijden.

Wat betreft Crutslow, die heeft zijn pijlen gericht op een plekje bij Gresini.

Hopelijk dan niet met Showa en Nissin bij Gresini. Anders schiet nog niet voor hem. Aangezien beide bedrijven ook sponsorgeld bijdragen zie ik het niet gebeuren en gaan ze verder met Bautista.
 
Morgen gaan we horen wat Nicky gaat doen volgend seizoen!!
Nicky Hayden ‏@NickyHayden

Not saying what yet, but tomorrow will be the start of a new chapter for me. Excited about the future...... #StartingFresh
 
Terug
Bovenaan Onderaan