Nico Bakker (GS1000) Rebuild II

Zo, net weer thuis na een avondje plakken en spuiten.
Voor het eerst met watergedragen basislak gewerkt vanavond en meteen ook voor het laatst :(
Kudtzooi vind ik het, zal gerust aan mij liggen.
Droogt niet, spuit heel anders, niet mijn pakkie an.
Als je drie kleuren over elkaar moet spuiten met biesjes is het geen succes :r
Morgen alles weer afwassen/schuren en even aan de kant zetten.
Helaas maar waar, zaterdag niet mijn Bakker klaar.
Ik vrees dat ik een dagje ga vissen -O-

Ik ben er ook geen fan van (maar spuit dan ook nooit). Het zou juist sneller moeten drogen... Daarom worden bij ons op de zaak ook de kozijnen met watergedragen lak gespoten. Zodat het sneller de deur uit kan...

Vissen is altijd een goed alternatief als motorrijden er niet in zit. Mag het graag doen :)
 
Nee, vissen gaat em nie worden morgen, ik heb de vergunning niet rond :N

Net plan-B besproken met een Mffer met de zachte G.
 
Plan B :?

Je hebt een vlieger gekocht en bent die motoren zo zat dat je de bakker en bimota bij mij neerdumpt met de woorden;

" IK HydroLeo ben die motoren zo zat, hier heb je ze en bekijk het maar wat je d'r mee doet !"


Ik zeg, ga voor plan B :Y

:+
 
Waaaaaat, jij hebt al ,,SCHUUR VOL'' in je onderschrift staan dus daar heb ik niet op gerekend :N
Ik stap gewoon morgen om 8.00 uur op de TZ naar Noordeloos, de politiebegeleiding komt vanzelf wel op gang O-)


:W
 
_O-

Om 8 uur slapen de pliesies nog in't darp.....

5 over 8 ben je bij de snelweg en dan het gas d'r op..... _O-


B| en ja..... Eigenlijk heb ik best nog wel wat te doen....

*O*
 
Laatst bewerkt:
I`ll be there......waiting for the screaming sound of the TZ on the A27 highway......and I will salute you(wherever in Darp I am ) on your way to Noordeloos :}
 
Niet wezen vissen maar toch wat gevangen op de helaas erg natte Classic Superbike meeting.
Mooi genoeg om een stukje geschiedsvervalsing te plegen op mijn Devil dempert :')

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan