Niet teruggroetende motorrijders

Ik heb de reacties met stilzwijgen gelezen, ik weet dat enkele motorrijders hier op dit forum gewoon niet ter verstande zijn om enig respect op te brengen richting motorrijders als mij. Tuurlijk, iedereen is vrij om het raar te vinden dat ik mijzelf reken tot één van de elitaire motorrijders in Nederland.

Ach, dan koop ik een BMW en hoor ik tot de elite zul je denken. Tsja, in feite klopt dit. Maar ik wil er nog wel even bij vertellen dat ik m'n sporen heb verdiend. Dit vooral omdat sommige personen mij een zogenaamd 'broekie' noemen. Gezien mijn geboortedatum kunnen zij dit opzich verantwoorden, het begrip 'broekie' is immers een persoonlijke opvatting.

Mijn sporen heb ik onder andere verdiend door enkele motorrijders met pech geholpen te hebben, een goede reden om dit nu niet meer constant te doen. Het is tijd voor de 'anderen' zegmaar. Misschien moeilijk te begrijpen, voor mij zo klaar als een klontje.

Waarom zou ik, als motorrijder die al een paar keer een motorcollega uit de brand heeft geholpen, immers nog motorrijders helpen terwijl anderen die nog nooit hebben geholpen voorbij rijden.

Inderdaad, het is tijd voor de nieuwe generatie. Dat mijn gedrag dan enigszins elitair onverantwoord arrogant zal overkomen maakt mij niet uit. Ik weet waar ik mee bezig ben en ik ken m'n elitaire plekje in motorland.

Ik hoop dat het wat duidelijk is geworden waarom ik weiger te zwaaien naar niet-BMW-rijders. Zie het als een soort van stimulans aan nep-racers en andere broekies om zich ook te bewijzen in motorland. Pas als men dit door heeft en het licht heeft gezien en daarom een BMW koopt, zul je van mij respect terugkrijgen.
19 jaar en haar sporen verdiend.Heeft al menig motorrijder met pech geholpen?Lampje van het licht vervangen?meisje ga je puisten uitdrukken.Je bent duidelijk niet helemaal fris. :r
 
Laatst bewerkt:
Hoezo? Geloof jij zijn verhaal dan? Met wat spitten, heb ik niet 1 post van hem kunnen ontdekken waarin hij én zijn motor voorkwamen. :?
Hoop meegeblaat, als je het mij vraagt. Eerst wat harder bewijs, dan trek ik oprecht mijn woorden terug. |(
Nee,dus past hij hier niet tussen. :X O-)
 
wat is een blade dan :?

0
http://naripuri.fc2web.com/motorcycle/motorcycle/fireblade/pic/fireblade.jpg [/imgatt]

O-)

zoals gewoonlijk weer mislukt om een plaatje te posten |( nou ja gelukkig hebben Blade rijders meer verstand van motorrijden :P
 
Hoezo? Geloof jij zijn verhaal dan? Met wat spitten, heb ik niet 1 post van hem kunnen ontdekken waarin hij én zijn motor voorkwamen. :?
Hoop meegeblaat, als je het mij vraagt. Eerst wat harder bewijs, dan trek ik oprecht mijn woorden terug. |(

Kijk, dat noemen ze nou een frontale tegenaanval...

Posten over je zelf en je motor? Of je hele doen en laten hier publiceren??
Moet dat dan??
Geen idee waarom, maar ik geloof nooit dat het hele forum hier zit te wachten op een publiekelijke lofzang op een ietwat roestige GS650e of op het feit dat ik er voor mijn part lol in heb om zo af en toe met m'n krent op een Jawa 364 te gaan zitten. Ook zal er volgens mij niemand van wakker liggen als ik hier ga schreeuwen hoe hard die laatste volgens de fabrikant wel niet kan (schokkend, 128km/uur. Hoor je iedereen al lachen??) en het feit dat die van mij dat niet haalt met mij er op. Of dat íe synthetische olie slecht pruimt.

Verder blaat ik inderdaad graag mee. In je eentje mekkeren gaat namelijk zo snel vervelen....

Tot slot hebben jullie natuurlijk gelijk: Ik hoor hier niet in deze discussie want ik gebruik mijn motor niet om mee te wheelien, stoppies te oefenen, tot de elite te behoren, als compensatie voor het formaat van een niet nader te noemen lichaamsdeel, ter invulling van een nogal ruimtelijk ego of als hulpmiddel bij het versneld verslijten van een broek tijdens het nemen van snelle bochten. Ook gebruik ik het merk niet om de hobby van andere rijders mee naar beneden te halen (dat merk zou mij in alle eerlijkhied worst zijn, maar even zeuren is soms wel leuk :+ ) Daarentegen gebruik ik een motor maar gewoon om van A naar B te komen. Heb ik lol in, net als in het af en toe uitdelen van een plaagstootje op dit forum. Mag ik ??

Bewijzen??
Sorry hoor. Ik ga hier ook niet bewijzen dat ik een computer heb of bewijzen dat mijn voordeur wel eens op slot zit of dat mijn forum synoniem niet mijn echte naam is. O-)
Geloof je me niet? Dan niet...


Van onderaan de pikorde hierbij een vriendelijke zwaai :]
 
Laatst bewerkt:
Ik zwaai natuurlijk alleen naar BMW-rijders, motor, auto, pliesie, I don't care zolang het maar BMW is. De BMW rijders begrijpen wel waarom. Als ik soms per ongeluk naar een niet BMW rijder zwaai, voel ik me erg rot dat ik me verlaagd heb tot het gepeupelte. Maar goed, fouten maken is menselijk. :)
 
Ik zwaai natuurlijk alleen naar BMW-rijders, motor, auto, pliesie, I don't care zolang het maar BMW is. De BMW rijders begrijpen wel waarom. Als ik soms per ongeluk naar een niet BMW rijder zwaai, voel ik me erg rot dat ik me verlaagd heb tot het gepeupelte. Maar goed, fouten maken is menselijk. :)
Kijk maar uit, straks heb je Alf op je dak. ;)
 
Kijk, dat noemen ze nou een frontale tegenaanval...

Posten over je zelf en je motor? Of je hele doen en laten hier publiceren??
Moet dat dan??bla, bla, bla...
Ik geloof er nog immer geen klap van. Maar enfin. :X
D'r is een groot verschil tussen je bike en je 'hele doen en laten', moet je weten. Je blaat gewoon maar wat mee joh, that's all. |(
En nee, niets moet. Maar ik vind het wel prettig om te weten, als ik in een topic van gedachten wissel met iemand, of ie uberhaupt moterrijdt of enkel wat mee zit te beppen. :X
 
Hallo,even over dat groeten valt het niemand op dat het vaak bmw rijders zijn die niet terug groeten, gelukkig niet allemaal.
Ik rij trouwens zelf ook bmw en groet wel,maar het valt me wel vaak op dat als ik groet dat andere motorrijders bijna verbaasd zijn dat ik dat doe,en groeten dan snel op het laatste moment terug.
Valt dit verschijnsel andere ook op.
Groeten van Frank
 
Ik heb gisteren heel braaf gezwaaid naar jullie luitjes, maar het terugzwaaianimo lag laag. Ik schat het op 30 tot 40 procent. Nou kon dat te maken hebben met de dikke mist :+

Maar als zelfs groentjes durven te zwaaien...
Valt me een beetje tegen hoor nog...
 
Ik zwaai natuurlijk alleen naar BMW-rijders, motor, auto, pliesie, I don't care zolang het maar BMW is. De BMW rijders begrijpen wel waarom. Als ik soms per ongeluk naar een niet BMW rijder zwaai, voel ik me erg rot dat ik me verlaagd heb tot het gepeupelte. Maar goed, fouten maken is menselijk. :)

:^ :^ :^ :^ :^ :^ :^ :^

wij BMW-rijders begrijpen elkaar tenminste :}
 
Hallo,even over dat groeten valt het niemand op dat het vaak bmw rijders zijn die niet terug groeten, gelukkig niet allemaal.
Ik rij trouwens zelf ook bmw en groet wel,maar het valt me wel vaak op dat als ik groet dat andere motorrijders bijna verbaasd zijn dat ik dat doe,en groeten dan snel op het laatste moment terug.
Valt dit verschijnsel andere ook op.
Groeten van Frank


Hmmm... We beseffen dat dit forum zo populair is dat niet alles te lezen is, maar het loont soms best te moeite om een topic eerst eens door te lezen voor je erin post? Het gedoe met al dan niet groetende BMW rijders is zowat het hoofd onderwerp op deze en de vorige 14 pagina's. B|

Edit: of ben ik nou degene die erin aan het tuinen is?
[me]Tuckson weet het even niet meer[/me]
 
Ik reed gisteren en vandaag ook op een Honda en daar dat mijn enige zelfstandige motorervaring tot nu toe is, zie ik me genoodzaakt me bij Orpheus aan te sluiten.

;(
 
Hmmm... We beseffen dat dit forum zo populair is dat niet alles te lezen is, maar het loont soms best te moeite om een topic eerst eens door te lezen voor je erin post? Het gedoe met al dan niet groetende BMW rijders is zowat het hoofd onderwerp op deze en de vorige 14 pagina's. B|

Edit: of ben ik nou degene die erin aan het tuinen is?
[me]Tuckson weet het even niet meer[/me]


;)


oke dit was de olie

Heeft er iemand een vuurtje..


Pak ik de sjips.
 
Hee Orpheus... zullen we een campagne beginnen rond dit issue?

We plakken op iedere BMW die we zien een sticker met 'Baby aan boord' ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan