Nieuw circuitje in Noord frankrijk.. best lekker :)

Ik heb er twee dagen open gereden RSV MILLE met BE org.
De uitbater zelf was er niet maar een bedrijfsleider ofzo iets.
ik denk dat ik er ongeveer 100/102 maak.

Er staat wel in de info van het circuit dat het 95/98 is maar dat staat ook bij Croix geschreven.

Ik zou zorgen dat je hem stil kunt krijgen als het moet, ik heb altijd een standard pijp bij me
 
Wat sfeerimpressies

full


Ik had trouwens een TwoBrothers pijp (zonder dB killer) en moest die wel vervangen voor mijn standaard pijp. Ze deden een statische meting.
 
Wat een leuk baantje :]

Ik heb geprobeerd de Nederlandse eer hoog te houden, want er waren alleen Belgen. De sfeer was (misschien juist daardoor) erg goed en het rijniveau was heel behoorlijk. Kortom: heel veel hard rijden, weinig kamikaze acties en veel plezier *O*

Ik was één van die belgen :W
Dikke fun dat baantje met een cross-stuur. :Y
Bultje op het recht stuk en gebrek aan downforce .. lekker :o

HUP België HUP :+

Img_6417.jpg



Waar stond die camera-dame nou ook alweer? :+

Img_5372.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ha racers,

Zijn er afgelopen 2-aug geweest, eerste reactie op dit circuit was meteen kut, redenen zijn dat het erg smal is geen doordraaiers om hier en daar effe lekker op het gas te gaan, verder doe je de baan voor 85 procent in de 2e versnelling en alleen naar de finisch in de 3 evt naar de 4 maar is niet nodig, zijn er met meerdere nederlanders geweest welke er ook niet veel aan vonden. en ja voor een 125cc of 250cc misschien wel een leuk baantje hoeven niet te remmen, en het is er erg technisch met heeel veel bochten.

vrienden gingen 2 dagen wij waren al blij dat we gelukkig maar 1 dag hadden geboekt.

Groeten www.bm-racing.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan