Nieuw forum: zijspannen

geweldig...... :)

bedankt, bedankt, bedankt :} :}

full
 
De selectieve discriminatie wordt steeds groter op MF. |(

Straks ook nog een Trike rubriek en dan gaan we de zaak opsplitsen per merk.

Niemand wil een hokjesgeest maar men dwingt een ieder langzaam om het wel te doen. :X
Krijgen we straks ook nog een Kleding rubriek? Of een aanhangers hoekje? :+


Ik wil een Italianen rubriek. :P :P
Ik ben 't helemaal niet met je eens, zullen we in elke stad de bruine cafe's en de gabbertenten en de juppencafe's enzovoort anders ook maar samen voegen.

Wat zal 't er gezellig zijn, zo zonder hokjes. :P


Zonder dit soort hokjes was dit forum volgens mij vrij zeker een supersport-only forum geblevengeworden. ;)


Op vrijdag 05 september 2003 09:23 schreef Ralfie het volgende:Echt waar?
Kijk maar eens naar 't brede voorspatbord en de lijnen van 't zijspan enzo. Heb ik getekend met de foto ernaast. die waar je schoonmoeders in 't span hebt 8-)
 
Op vrijdag 05 september 2003 09:24 schreef roestendoenze het volgende:Ik ben 't helemaal niet met je eens, zullen we in elke stad de bruine cafe's en de gabbertenten en de juppencafe's enzovoort anders ook maar samen voegen.

Wat zal 't er gezellig zijn, zo zonder hokjes. :P


Zonder dit soort hokjes was dit forum volgens mij vrij zeker een supersport-only forum geblevengeworden. ;)

:^

Hokkies hebben hier meer te maken met overzichtelijkheid en...ach die rare ouwe man loopt ons gewoon te jennen volleges mij! :+
 
Gefeliciteerd zijspanners, met jullie eigen plekje :)

Maar eeehhh, wie is de mod van dit zootje ongeregeld :P })
 
De selectieve discriminatie wordt steeds groter op MF. |(

Straks ook nog een Trike rubriek en dan gaan we de zaak opsplitsen per merk.

Niemand wil een hokjesgeest maar men dwingt een ieder langzaam om het wel te doen. :X
Krijgen we straks ook nog een Kleding rubriek? Of een aanhangers hoekje? :+


Ik wil een Italianen rubriek. :P :P


Dit is niet meer als een logische uitbreiding. We hadden voor elk soort motor een apart forum, alleen voor zijspannen (en andere driewielers) niet...dus ik snap het probleem niet.
 
Op vrijdag 05 september 2003 09:42 schreef roestendoenze het volgende:Hier eentje met wat minder brikgehalte.

(Afbeelding)
Is dit dan geen brik? Volgens mij is het Uralrijder met een tot nog toe onbekende passagier. Mag dan minder brik zijn dan Ralfies span, maar welk voertuig is dat niet? :+
 
Kan best, maar ik ga niet voor elk van jullie een op maat gesneden smiley zitten bakken. :P ;)
Verwacht ik ook niet van je hoor, pas als het Scheve-en-slecht-sporende-en-nog-net-niet-uit-elkaar-vallende-Tsjechisch-OostDuits-bijeengeraapte-Brik-Zijspannen-met-Russische-zadels-forum wordt geopend zal ik ervoor bij je aankloppen. :+
 
Laatst bewerkt:
Dit is niet meer als een logische uitbreiding. We hadden voor elk soort motor een apart forum, alleen voor zijspannen (en andere driewielers) niet...dus ik snap het probleem niet.
Hap Ruud. :+
De logica snapt natuurlijk iedereen.

Er moet af en toe wat tegengas zijn anders gaan sommige motoren bezitters, waarvan het fietsje meer uit elkaar ligt dan rijdt, naast hun schoenen lopen en gaan ze straks echt aan jouw macht knagen met anargie plannen of eigen buren topic :P
 
Op vrijdag 05 september 2003 21:58 schreef ST-er het volgende:Iemand die overweg kan met smile's??? Vond er nog eentje met hoog brikgehalte maar spijtig genoeg nog zonder spannetje. (Afbeelding)
Is inderdaad een mooie, maar mijn Jawa - die overigens wel twee van die rookwolken uitbraakt - lekt geen olie. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan