Nieuw tv motorprogramma

Ach als het programma niks is, heb we een prachtig bier en zoutjes topic om de winter door te komen *D :+

Zouden we dan dat bier en die zoutjes goedkoper kunnen aanschaffen via 'United Consumers' :? :+
 
Ah nee he, toch niet weer z'on subjectief programma waar de motor nooit wordt bestraft op zijn tekortkomingen omdat ze de dealer zoet moeten houden :?
 
Mijn motor stuurt ook best goed.
koffie is best lekker.
het regent nu, dat is jammer.
rijdt die van jou ook zo lekker?


wat denken jullie, zou ik ook kunnen solliciteren als presentator?

:+
 
ik zou wel een motor klus programma willen zien. Zoiets als Eigen huis en motor, Alleen zonder Nico want dan kunnen er geen lekkere wijven in. ;)
En zonder die plantenboer.

Kijk eens wat een prachtige Geraniums ik hier heb. Nou, u begrijpt natuurlijk al wat ik daar mee ga doen. Die motor kan best wel wat fleurige kleuren gebruiken. Als u nou de topkoffer vult met deze fijne potgrond kunt u daar mooi de plantjes in poten. Natuurlijk hebben ze wel wat water nodig, dus regelmatig in de regen rijden kan zeker geen kwaad. Als u dat doet, zult u zien dat de Geraniums echt tot leven komen. En zeg nou zelf, er is toch niets mooier dan deze prachtige planten zien als u in uw spiegels kijkt? Nou, ik ga maar snel verder. Tot volgende week, voor meer fantastische motorplanten en bloemen.


:+
 
Mag die Peggy-Jane de Schepper wel op een zware motor rijden heefd ze toevallig geen licht rijbewijs.
Als ze op een motor zit raakt de haar nog door de war of waaid ze er af. :X

Maar ja we zien wel weer wat het programma wordt. *D
 
MF-ers kunnen toch zelf wel een goed program met een camcorder maken?
En dan langs de omroepen en kijken welke omroep ballen heeft.

Lijkt me dat er genoeg mensen hier zijn die leuk hun knieen aan de grond kunnen krijgen en het nodige over motoronderhoud weet.


Dus wat let MF om het niet te doen.


:+
 
Mag die Peggy-Jane de Schepper wel op een zware motor rijden heefd ze toevallig geen licht rijbewijs.
Als ze op een motor zit raakt de haar nog door de war of waaid ze er af. :X

Maar ja we zien wel weer wat het programma wordt. *D


waarom niet zij schrijft student(d) denk ik wel met een t
 
GVD waarom laten ze die presenteren door een vrouw. Ik vind dat ZO ONTZETTEND STOM. Het gaat niet om een vrouw op zich maar het TYPE vrouw dat ze altijd weer kiezen voor deze programma's. Ik noem: julia samuel, die cunt hoe heet ze, particia brok ofzo. men, afschieten die handel.

Alleen die Chimene was wel aardig.

Idd dit programma zal ook volzitten met van die dooddoneners als:

"De triumph rocket 3 heeft erg veel power maar is prima te berijden door een vrouw van 50 kilo." Na een lange rit door de practige bochtige wegen stopte we bij orangerie BLALBA *reclame* en dronken we chocomel om hierna onze toch voort te zetten richting Oostpronkenmoogtscha. In de tussentijd is John met Karel geswitch en rijdt karel dus op de Rocket 3 en John op R1. De verschillen werden meteen duidelijk....

Karel: de Triumph rocket 3 heeft veel meer power in het lage toerengebied dan de r1 het is ook meer een motor om mee te cruisen. (uitleg cruisen)...... :r
 
hehe

hier wat info voor de geintereseerden

ik ben peggy der buurjongen ben zelf 22 en zij is wel wat ouder dan mij
ze heeft een zwarte Yamaha Fazer 400 (25 kw :)
en een zwart scootertje met straat strepen op de linkerzijkant
er ligt ongeveer 20 mm stoflaagje op haar motor en heb haar al meerdere keren aangeboden dat ik het er anders wel vanaf wil rijden
moet ook wel zeggen dat ze best aardig is heb zelf een ktm gs360 gehad (2takt)
en toen ze me meerder keren tot aan me oren in het smeer dat ding heeft zien aanduwen bood ze me zelfs aan dat ik haar motor anders wel mocht lenen om naar mijn werk te gaan
maar ik heb haar der kappen bespaart

oja enne ze is niet lesbisch :D
 
hehe

hier wat info voor de geintereseerden

ik ben peggy der buurjongen ben zelf 22 en zij is wel wat ouder dan mij
ze heeft een zwarte Yamaha Fazer 400 (25 kw :)
en een zwart scootertje met straat strepen op de linkerzijkant
er ligt ongeveer 20 mm stoflaagje op haar motor en heb haar al meerdere keren aangeboden dat ik het er anders wel vanaf wil rijden
moet ook wel zeggen dat ze best aardig is heb zelf een ktm gs360 gehad (2takt)
en toen ze me meerder keren tot aan me oren in het smeer dat ding heeft zien aanduwen bood ze me zelfs aan dat ik haar motor anders wel mocht lenen om naar mijn werk te gaan
maar ik heb haar der kappen bespaart

oja enne ze is niet lesbisch :D

Laat haar hier dan ff reggen.

Als het programma verder gaat waar MotoXperience (ofzo) is gestopt, dan zal ik in ieder geval kijken.
 
Ik kan me herinneren dat tijdens de opnamen van motor tv een paar jaar geleden de presentatrice met de auto voor de deur van onze winkel werd afgeleverd, zich omkleedde in haar leren motorpak, en vervolgens met een fazer 600 (jah een erg lastig te berijden motorfiets) tot drie keer toe bijna een hoek uit de gevel reed.
Later bleek dat ze een paar weken voor aanvang van de opnamen pas haar rijbewijs gehaald had...........(hoe heette ze ook al weer?), niet Chimène (dat was wel een tof wijf) maar die daarna kwam?
 
Vivian nog wat?

Heb een filmpje op mijn computer staan van een of ander programma '2 wheels'. Is een test tussen ZX12R en Hayabusa. Volgas, wheelies en een aardige nabeschouwing. Zo'n programma lijkt me ook wel wat voor Nederland, maar Koos Spee zal daar anders over denken. :+
 
Laatst bewerkt:
Allemaal slap geouwehoer met die programma's

Iedereen is anders dus een Truttebol hoeft niet voor mij te gaan proefrijden want IK MAAK ZELF NOG WEL UIT WELKE LEKKER RIJD..

( baal baal..waar is da middelvingersmiley toch gebleven )
 
ze heeft een zwarte Yamaha Fazer 400 (25 kw :)
en een zwart scootertje met straat strepen op de linkerzijkant
er ligt ongeveer 20 mm stoflaagje op haar motor en heb haar al meerdere keren aangeboden dat ik het er anders wel vanaf wil rijden
moet ook wel zeggen dat ze best aardig is heb zelf een ktm gs360 gehad (2takt)
en toen ze me meerder keren tot aan me oren in het smeer dat ding heeft zien aanduwen bood ze me zelfs aan dat ik haar motor anders wel mocht lenen om naar mijn werk te gaan
maar ik heb haar der kappen bespaart

oja enne ze is niet lesbisch :D

Zo, wat willen jullie nog meer, de ideale vrouw dus *D
 
Vivian nog wat?

Heb een filmpje op mijn computer staan van een of ander programma '2 wheels'. Is een test tussen ZX12R en Hayabusa. Volgas, wheelies en een aardige nabeschouwing. Zo'n programma lijkt me ook wel wat voor Nederland, maar Koos Spee zal daar anders over denken. :+

jep ken ik ja.
en zelfs daar moeten ze er nog bij zeggen dat ze het op gesloten verlaten wegen deden.
 
Ik wil helemaal geen tour route's,ik stap gewoon op de motor en kijk wel waar ik terecht kom.
Ik wil lange reviews van motoren met wat inhoud, dus niet dat domme globaale gelul. En yuppen tourclubjes is het laatste wat ik wil met hun franjes aan het stuur :r
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan