Elkzijnedag,
Ik heb momenteel een rood/zwarte fireblade 954RR van 2002 maar deze heb ik gekocht om van een andere motor vanaf te geraken (overname kwestie waar ik beperkte keuze had).
Ik wil eigenlijk een GSXR1000 (K4 of K5) en ben vandaag eentje (Zwart/grijze K4 met 2 uitlaten onder kont) gaan bekijken in een zaak en was eigenlijk telleurgesteld.
Qua afwerking waarmee ik bedoel dat er spleten tussen luchthapkanalen en kuip zijn en het onderste gedeelte is minder mooi als bij een blade vond ik vandaag + deze bike leek alsof ie herspoten was aan de rechter zijde + bagger GSXR sticker erop (blaasjes).
Hij starte de motor om me het motorgeluid eens te laten horen en ik merkte op dat hij onrustig (stotterend) draaide. Eenmaal warm gaf ik enkele keren lichtjes gas achter elkaar waarop hij stilviel (heeft mijn blade nog nooit voorgehad, loopt als een naaimachientje)
De verkoper wou mijn blade (die in showroomstaat is) overnemen en ik zou 2000 moeten opleggen voor de gixxer.
Op mijn blade verlies ik 2000 euro op 1 jaar tijd
Kben dan maar snel nr huis gereden .
Wat later op de dag ben ik nog eens naar een zwarte KS gaan kijken die er vele beter uitziet qua afwerking (volledig andere stijl) maar deze hebben ook nog een aardig prijskaartje.
Wie heeft er ook al eens een blade tov een gsxr gezet en wat zijn de bevindingen?
Ik heb niet met de gsxr kunnen rijden omdat het juist begon te regen en dat vond ik maar riscant. Ik wil gerust wat inboeten aan afwerking als de rijprestaties van de gsxr me zouden overtuigen.
Grtz
Phil
Ik heb momenteel een rood/zwarte fireblade 954RR van 2002 maar deze heb ik gekocht om van een andere motor vanaf te geraken (overname kwestie waar ik beperkte keuze had).
Ik wil eigenlijk een GSXR1000 (K4 of K5) en ben vandaag eentje (Zwart/grijze K4 met 2 uitlaten onder kont) gaan bekijken in een zaak en was eigenlijk telleurgesteld.
Qua afwerking waarmee ik bedoel dat er spleten tussen luchthapkanalen en kuip zijn en het onderste gedeelte is minder mooi als bij een blade vond ik vandaag + deze bike leek alsof ie herspoten was aan de rechter zijde + bagger GSXR sticker erop (blaasjes).
Hij starte de motor om me het motorgeluid eens te laten horen en ik merkte op dat hij onrustig (stotterend) draaide. Eenmaal warm gaf ik enkele keren lichtjes gas achter elkaar waarop hij stilviel (heeft mijn blade nog nooit voorgehad, loopt als een naaimachientje)
De verkoper wou mijn blade (die in showroomstaat is) overnemen en ik zou 2000 moeten opleggen voor de gixxer.
Op mijn blade verlies ik 2000 euro op 1 jaar tijd
Kben dan maar snel nr huis gereden .
Wat later op de dag ben ik nog eens naar een zwarte KS gaan kijken die er vele beter uitziet qua afwerking (volledig andere stijl) maar deze hebben ook nog een aardig prijskaartje.
Wie heeft er ook al eens een blade tov een gsxr gezet en wat zijn de bevindingen?
Ik heb niet met de gsxr kunnen rijden omdat het juist begon te regen en dat vond ik maar riscant. Ik wil gerust wat inboeten aan afwerking als de rijprestaties van de gsxr me zouden overtuigen.
Grtz
Phil