Nieuwe handschoenen

Dirty Damien

MF veteraan
18 jul 2005
3.180
78
Hallo allen,

Ik heb nieuwe handschoenen gekocht wat vinden jullie ervan?
Veilig en toch lekker luchtig...

YELLOW1.jpg


YELLOW3.jpg


YELLOW4.jpg


:W
 
Laatst bewerkt:
Tis nog geen vrijdag?

Als ik mn handschoenen zie na mijn crash (en dan heb ik nog niet eens echt gegleden) Ga ik dit niet veilig noemen :N Hele binnenkant hand + vingers zonder bescherming?
 
Ze Hij is gewoon trots op z'n nieuwe handschoenen...daarmee met die gevoelens open je al snel een nieuw topic om dat gevoel te delen.

prima kerel. leuk. vooral die mooie nagels.

maar ontopic....ach het zullen de mijne nooit worden maar als ik ze bij iemand zie dan is het wel een eyecatcher idd.

Maar de veiligheid.....juist de binnenkant van je hand is het meest kwetsbaarst daar vang je de klap mee op.....gezien zijn OP met daarin expliciet VEILIG vermeld kan dit natuurlijk ook een grap zijn...Ik denk in complottheorieën, moet ik niet doen :N
 
Laatst bewerkt:
Dat zijn geen handschoenen. Meer een soort dingen voor over je echte handschoenen.
Hoe kom je er aan? Overgebleven na de opnamen van Mad Max?
 
Leuk voor LARP ofzo.
Mogen daar motoren aan meedoen dan?

Maarjah, als je valt tuurlijk binnenkant van je hand vang je niet automatisch de klap mee op dus het zal wel meevallen :Y
 
Laatst bewerkt:
Misschien leuk voor in de bossen, om vervolgens je vrienden gehuld in maliënkolders te bestieren met houten zwaarden. Voor op de motor lijkt het mij net iets té....
 
Terug
Bovenaan Onderaan