Nieuwe helm gekocht, hulp met pinlock

JorisK

MF veteraan
16 jan 2005
6.009
676
Bergen op Zoom
Ik heb onlangs een nieuwe Arai Condor Black Frost gekocht met Pinlock, nu is er zo'n flesje met wit spul meegeleverd. Iemand enig idee waar dat voor dient / waar dat op aangebracht moet worden? :?
 
hoi ,

heb dat vroeger ook eens gemonteerd , maar daar zat niks anders bij , en zonder produkten ook geen damp meer op scherm gehad , maar moet wel hééééél juist geplaatst worden om effectief te zijn , good luck met't plaatsen
 
Zat er geen handleiding bij :? Zo niet, dan kun je die hier downloaden (PDF-formaat). Het flesje bevat vloeibare siliconen om het "eye-opening trim rubber" (geen idee wat dat is) en bewegende plastic delen mee te onderhouden.
 
Het flesje hoort bij de helm, niet bij de Pinlock... Zit volgens de handleiding standaard bij elke Arai-helm.
 
Is om de boel te smeren en het afdichtrubber langs de rand van je vizier soepel te houden. Als je geen handleiding hebt gekregen bij je helm kun je hem downloaden (adres staat ergens hierboven in een post)
Ik had niks bij mn hem gekregen en heb toen Arai gemaild. Binnen 2 dagn had ik handleiding+flesje in de brievenbus :) topservice. Of ben ik nou al aan het spammen? ;)
 
Flesje heeft niets met de pinlock te maken. Het is bijgeleverd voor de Arai.
 
Ik heb een Arai helm zonder pinlock en heb het er ook bijgekregen. Nadat de verkoper het liet zien en uitlegde waar het voor diende heb ik het per ongeluk in de winkel achtergelaten.
 
Oh.... dus je hebt de pinlock in de winkel laten liggen.... da's niet slim..... :+
 
Ik heb een Arai helm zonder pinlock en heb het er ook bijgekregen. Nadat de verkoper het liet zien en uitlegde waar het voor diende heb ik het per ongeluk in de winkel achtergelaten.
heeft met het model te maken heeft een hele goede VERKOOPSTER mij verteld, alleen bij de wat duurdere modellen zou i er standaard van Arai uit op moeten zitten
 
Terug
Bovenaan Onderaan