Nieuwe Honda SH300i deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch credit card trekken, ga maar verder dan krijg je betaal optie's, anders exit!
Dat je dik zal boeten geeft je virus scanner al aan.

Wat gaan ze met je computer doen?, en je creditcard gegevens, je e-mail adres?
Mag ik raden?, jouw computer gebruiken als onderdeel van hun netwerk, je e-mail adres voor spam, en je creditcard voor andere aankopen?
 
Oeh niet doen dan!
Maar er zijn zat betrouwbare sites hoor.
Loop dus overal met een wphb op zak,handig als je het ineens onderweg nodig blijkt te hebben ;)O
 
Wordt er nog weleens een nieuwe sh 300 verkocht eigenlijk?
heeft iemand de verkoop cijfers van 2013 met de modellen erbij die verkocht zijn?
 
@Bulldozer, prijs is ex. 12 euro's verzendkosten. Idd iets voordeliger dan die van jou, maar in vergelijk met die van Mesmanmotors (€89 in/ex verzending?) is het een aanrader!

@Mesmanmotors, geen geluk met de tip in het pb-tje?
 
Laatst bewerkt:
Hey chopper bedankt, maar ik heb geen reactie gehad, blijkbaar is die nog niet op het forum (meer) geweest.
Ik ga dat maar bij die site bestellen, alleen is ook niet op voorraad.
 
Leuk nutty, maar ik wil 55 wat H4 lamp simuleren en daar is meer voor nodig als voor een verstraler van 3 watt? Het wordt een led van zo'n 10 watt x2. Ik ben nog op zoek naar een stuk koper rond staf van een 25mm, dan kan ik verder.
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand de gas kabel diameter van de binnenkabel?
En de maat van het tonnetje op de uiteinden?

Ik wil toch proberen de stroef lopende gaskabel eerst te vervangen voor universele binnen gaskabel vandaar..
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand de gas kabel diameter van de binnenkabel?
En de maat van het tonnetje op de uiteinden?

Ik wil toch proberen de stroef lopende gaskabel eerst te vervangen voor universele binnen gaskabel vandaar..

Kun je het niet beter proberen met een originele Honda gaskabel? Straks past die universele gaskabel nét niet 100% en zit je daarmee te hannesen.
 
Kun je het niet beter proberen met een originele Honda gaskabel? Straks past die universele gaskabel nét niet 100% en zit je daarmee te hannesen.

Dat is waar, maar de originele plaatsen is zowiezo gehannes. Dus wil wel een testje wagen.
 
Slecht te vinden die gas kabels, ze hebben allemaal een in de lengte geplaatst tonnetje, niet overdwars zoals de SH300 (Zo dus : ---= ipv ---|| ). Of ze hebben niet de juiste diameter.. :(
 
Zo even bezig geweest met de stroef lopende gaskabels.

Ik heb daarvoor 2x2,25M rvs 1,5mm dikke fietsversnelling binnenkabel gehaald, en 4 tonnetjes 5x5mm kosten €13,-
Hele zooi open, blijken de tonnetjes 5,8x7mm te zijn, dat gaat dus niet passen (jammer variobob..)
Dus bij lokale fietsenhandel nog 2 tonnetjes 5x7mm weten te bemachtigen.

Nu durfde ik wel te beginnen, met juiste materiaal.
Alles open, wilde ik toch nog een poging wagen de gaskabels gangbaar te maken.
En dat is gelukt! *O*

Ik heb vanaf het gasklephuis de kabels (met binnenkabel er nog in..) een voor een doorgespoten met remmenreiniger.
Dit door eerst een rubber mofje (aan de kant van gasklephuis) te maken zodat er een compressor zonder lucht lekkage op de buitenhuls kon worden aangesloten (dit lukte de vorige keer niet, toen alleen wat olie in gekregen..)
Er kwam heel wat rommel en deeltjes uit, en een soort sludge. Toen er alleen heldere reiniger uitkwam aan de handvat kant, door gespoten met lucht totdat alles weer droog was.
Toen hele kabel voorzien van siliconenolie. Alles weer in elkaar, klaar!
Loopt weer als nieuw, ook met stuur L+R om.

Dus: nieuwe gaskabel is niet nodig, wel reinigen onder druk...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan