Nieuwe huisstijl (update 09-12-'20)

Mooi werk allemaal hoor :t
... Het oude design is nu nog te selecteren via je voorkeuren maar zal na ongeveer een week verdwijnen.
Maar heb een vraagje daaromtrent:
Is het in de nieuwe versie nog mogelijk om tussen enkele kleuren achtergrond te kiezen?
Zo niet, kan dat nog toegevoegd worden?
Al vanaf ik op MF zit, heb ik dit in het groen staan. Dat vind ik aangnaam zacht, in tegenstellig tot dat drukkend blauw.
 
Mooi werk allemaal hoor :t

Maar heb een vraagje daaromtrent:
Is het in de nieuwe versie nog mogelijk om tussen enkele kleuren achtergrond te kiezen?
Zo niet, kan dat nog toegevoegd worden?
Al vanaf ik op MF zit, heb ik dit in het groen staan. Dat vind ik aangnaam zacht, in tegenstellig tot dat drukkend blauw.
Ik had ook altijd groen om die reden maar ik heb nu filter blauw ingesteld in de instellingen van display, van de telefoon.

Dan word het witte wat donkerder :t
Laptopscherm kun je ook bijstellen.
 
Ik had ook altijd groen om die reden maar ik heb nu filter blauw ingesteld in de instellingen van display, van de telefoon.

Dan word het witte wat donkerder :t
Maar daar houd ik dan ook weer niet van :P
 
...
Laptopscherm kun je ook bijstellen.
Ook dat "werkt niet" bij mij, wit moet wit zijn, maar dat blauw heb ik liever in het groen :$

Ja, ik weet het, ben een rare Belg :+

Zeker als je moet weten dat ik mijn dashboardlights dan weer juist wél door blauwe LED's vervang :$ 🤪

Edit: ik experimenteer even met dark modus ... maar dat is dan weer ... tja, zo donker... :/
 
Ook dat "werkt niet" bij mij, wit moet wit zijn, maar dat blauw heb ik liever in het groen :$

Ja, ik weet het, ben een rare Belg :+

Zeker als je moet weten dat ik mijn dashboardlights dan weer juist wél door blauwe LED's vervang :$ 🤪

Edit: ik experimenteer even met dark modus ... maar dat is dan weer ... tja, zo donker... :/
Ik erger mij niet aan de laptop van groen naar blauw, terwijl ik dat vroeguh wel had.
Kweet het ook niet.
 
Ik erger mij niet aan de laptop van groen naar blauw, terwijl ik dat vroeguh wel had.
Kweet het ook niet.
Ik denk wel dat ik er na verloop van tijd wel aan kan wennen hoor ;)
Maar als het zou kunnen, liever groen :Y

@Duderuud , gewoon even ter info, het enige design waarin ik groen krijg, is MF Modern. Ook dan zie ik geen kleurkeuze (of ik kijk er overheen), maar als ik dat instel, komt het bij mij automatisch in het groen.
Ik vind het 2021 design echt heel goed, zeker weten, waarvoor mijn dank. :t
Maar, áls het mogelijk zou zijn, graag de optie groen 🤗
 
Mooi werk allemaal hoor :t

Maar heb een vraagje daaromtrent:
Is het in de nieuwe versie nog mogelijk om tussen enkele kleuren achtergrond te kiezen?
Zo niet, kan dat nog toegevoegd worden?
Al vanaf ik op MF zit, heb ik dit in het groen staan. Dat vind ik aangnaam zacht, in tegenstellig tot dat drukkend blauw.
Dat blauw zorgt er wel voor dat er een stofje aangemaakt wordt in je lijf dat je wakker houdt...

Hoe blij denk je dat de Nacht-Topiccers met deze kleuren zijn???

Met je aangenaam zachte kleuren, je taal is al aangenaam zacht... :P

😍 😍
 
Ik zal wel een azijnzeikert zijn.
Maar dat groen vinnik niks. Alle nicknames/linkjes etc dat mag van mij gewoon blauw blijven.
Of gaat MF dan ook het logo naar groen veranderen?

Verder de dark modes: nee dat vinnik niks. Gebruik de standaard donker modus op de aaipet of aaifoon ook nooit.
Vooral omdat er ook content geplaatst word (plaatjes enzo) wat dan juist weer niet donker is.. dan maar alles licht.. kan ik het beter lezen ook.

Nu nog idd die instellingen om de boel het e.a. compacter te maken.. tot die tijd blijf ik op retro steken.
 
Ik zal wel een azijnzeikert zijn.
Maar dat groen vinnik niks. Alle nicknames/linkjes etc dat mag van mij gewoon blauw blijven.
Of gaat MF dan ook het logo naar groen veranderen?

Verder de dark modes: nee dat vinnik niks. Gebruik de standaard donker modus op de aaipet of aaifoon ook nooit.
Vooral omdat er ook content geplaatst word (plaatjes enzo) wat dan juist weer niet donker is.. dan maar alles licht.. kan ik het beter lezen ook.

Nu nog idd die instellingen om de boel het e.a. compacter te maken.. tot die tijd blijf ik op retro steken.
Als je MF in het groen zet, blijven de links, tags, en MF logo gewoon blauw hoor. En dat vind ik prima :t
Beetje blauw mag, maar niet de gehele achtergrond, vind ik te drukkend.

Net als mijn dashboard, blauwe cijfertjes, zwarte achtergrond.
Waren het witte wijzerplaten, dan had ik geen blauwe LED's gestoken, dat zou te drukkend geweest zijn, zo volledig blauwverlichte wijzerplaten ;)
 
Ik ben al een dikke week aan het testen als proefkonijn. En het went.
Eerst is het nog een beetje zoeken naar alle opties, en nu hoef ik na een week ook geen groen meer.

Ik heb trouwens "filter blauw licht" aangevinkt in het menu display van de telefoon :t
 
De topictitels zijn te dik. De fontweight op dit element kan op 0.
.block-container .structItemContainer-group .is-unread .structItem-title a
 
Als je MF in het groen zet, blijven de links, tags, en MF logo gewoon blauw hoor. En dat vind ik prima :t
Beetje blauw mag, maar niet de gehele achtergrond, vind ik te drukkend.

Net als mijn dashboard, blauwe cijfertjes, zwarte achtergrond.
Waren het witte wijzerplaten, dan had ik geen blauwe LED's gestoken, dat zou te drukkend geweest zijn, zo volledig blauwverlichte wijzerplaten ;)
Waar doe ik dat? Want hier zijn urls, gequote berichten etc allemaal in groene tekst..
 
640BB55A-78C7-43A7-BE74-E0B16D628D11.jpeg

lijkt mij duidelijk zo.
van mij mag dus al t blauw omcirkelde in ut blauw, die user info links mag pleite, en de avatars gewoon vierkant.
 
Werkt hier niet..
2x iets over postbit, de een aan de ander uit, beide aan, beide uit. werkt niet.
ook die optie voor de zijbalk te verbergen werkt niet.. of ik m nou aan of uit zet.. naakt geen zak uit
 
Alles blijft gewoon zichtbaar, die filters doen bij mij geen ene reet.
ook de tekstgrootte instelling doet niks.
 

Bijlagen

  • 11FBD797-3509-4743-9DC6-F3B5BA1921C6.png
    11FBD797-3509-4743-9DC6-F3B5BA1921C6.png
    99,8 KB · Weergaven: 5
  • 071CB1BE-B965-4E6A-A9F7-021D2AFC7BA6.png
    071CB1BE-B965-4E6A-A9F7-021D2AFC7BA6.png
    107,5 KB · Weergaven: 5
  • AA82D6BE-0F42-451A-80FB-6CA18151E2ED.png
    AA82D6BE-0F42-451A-80FB-6CA18151E2ED.png
    162,4 KB · Weergaven: 5
  • 84CAEC33-3158-4871-9F90-29ACEA3CDF63.png
    84CAEC33-3158-4871-9F90-29ACEA3CDF63.png
    103,5 KB · Weergaven: 5
Vind jij...


Tja, zoveel mensen zoveel wensen.
Dat is zo inderdaad. Dus daar zou dan ook rekening mee gehouden mogen worden.
De een wil het zo, de ander zo. nu is er een keuze; je kiest het uiterlijk wat bevalt. straks kan dat dus niet meer.
als het daadwerkelijk allemaal zoveel moeite kost om de stijlen bij te houden, prima, maar maak er dan 1 die aanpasbaar is.

die datkmode is ook gewoon een script-sausje die alles er anders uit laat zien..
 
Er zat nog een kleine configuratiefout in de "Verberg postbit" optie. Die is nu gefixt.

(En al eerder aangegeven maar de bovenste opties in je voorkeuren gaan verdwijnen, die werken alleen in de oude huisstijl.
 
Is het wat om de handtekeningen uit te lijnen naar de onderkant van de post? Zie onderstaand voorbeeld met als voorbeeld jouw laatste post.
Volgens mij geeft dat eens iets rustiger beeld (en vroeger in de ubb was dat standaard geloof ik).

1606986385145.png
 
@Duderuud
Is het mogelijk iets aan de contrasten van dark mode te doen? Het valt me op dat ik me de hele tijd eraan stoor maar kwam er niet achter wat precies.

Het zit hem erin dat de text van de posts zelf wat minder fel zijn maar de rapporteer, leuk, citaatknoppen alsook de namen van het volk dat een post geliked heeft zijn veek helderderder. Kan aan mij liggen maar dat lijkt me verkeerdom. Wat mij betreft moet juist de text van de post meer opvallen dat de zever eromheen? :Y
Ik merk dat ik de hele tijd moet focussen op wat nou de text is tussen ploatjes en knoppen, dat gaat me nu niet op een natuurlijke wijze af.
 
Terug
Bovenaan Onderaan