"Nieuwe" motorscooter gekocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb juist een nieuwe sym gts evo 125 (Iron Grey) gekocht voor mijn vrouw

hopelijk valt deze goed mee
 
Een prachtige scooter van een zeer degelijk merk en voor een heel degelijke prijs.
Je zal hier heel wat plezier aan beleven. :Y

Zelf heb ik de nieuwe Maxsym 400i besteld. Nog wel ff wachten tot April voor ie wordt geleverd.
Kan haast niet meer wachten om dit Burgman 650 model uit Taiwan te bestijgen.
15l tank, 15 inch band vooraan en 14 inch achteraan. Dit wordt toeren deze zomer. :]

Maxsym 400i
 
mooi man , ik t"wijfel voor ook zo een ding te kopen voor men vrouwke
laat je me iets weten , of deze topie is !
groeten *D

Als ik er al ééntje zou hebben, zou ik het vrouwke verwennen met de 250cc in mat zwart.
Het zou haar nog beeldiger staan. O-)
 
Als ik er al ééntje zou hebben, zou ik het vrouwke verwennen met de 250cc in mat zwart.
Het zou haar nog beeldiger staan. O-)


beste , mordan , ik rij zelf met een zwarte x max 250 van 2009 , heb eigenlijk liever een 125cc voor haar, mag ook een zwarte zijn , het merk maakt niet uit , zij heeft alleen haar auto rijbewijs he
groeten ;)
 
Als je ooit net zo trots op deze Sym kunt zijn als dat Karl op zijn scooter is, zul je begrijpen dat het wel een erg misselijke opmerking was.

Evengoed veel veilige kilometers gewenst.
 
beste , mordan , ik rij zelf met een zwarte x max 250 van 2009 , heb eigenlijk liever een 125cc voor haar, mag ook een zwarte zijn , het merk maakt niet uit , zij heeft alleen haar auto rijbewijs he
groeten ;)

En je mag ze ook niet teveel verwennen hé, ze zijn er zo gauw aan gewend. :+
Maar we dwalen af...
 
En je mag ze ook niet teveel verwennen hé, ze zijn er zo gauw aan gewend. :+
Maar we dwalen af...

ja,idd , stel je voor , ze gaat voor haar motorrijbewijs , ze koopt een 400cc of meer , ja dan sta ik daar te kijken met men 250cc he ! :(

ja dat was dat, best terug on topic denk ik
groeten
 
Right, sinds de afstelbeurt is het geen enkele dag behoorlijk weer geweest. Nu was het zondag ook grafweer, maar mijn inschattingsvermogen liet me in de steek dus toch een rit gemaakt.

1) De scooter rijdt veel beter dan voorheen. Zelfs de topsnelheid is met 4kmpu gestegen. Things that make the difference ;)

2) Voor een 250cc heeft de Leonardo een behoorlijk gebrekkig vermogen. Een armetierige 17pk (opgave). Een Scarabeo 125 heeft opgave 15pk en is 20kg lichter... Een Burgman 200 heeft opgave 19pk. Enz. Nou ja, laten we het erop houden dat ik deze niet heb gekocht om de bijzondere prestaties :) Maar hij rijdt nu wel lekker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan