Nieuwe motorsite?!

9 apr 2003
32
0
Ik bezoek hem sinds kort, bestaat nog niet zo lang volgens mij...

Vind hem best wel goed, staan veel interessante dingetjes op.

fokky.

MF veteraan
13 mrt 2004
1.610
0
Ik vind dat stukje van Test&Artikelen ook wel goed gedaan. Wist trouwens niet dat die site bestond.

MarkH

MF veteraan
21 sep 2003
5.413
0
46
Enschede
Net ff snel gekeken, maar lijkt wel verdacht veel op motor-forum.nl en dat is toch de enige echte :}

Joster

Die hard MF'er
30 jan 2004
424
0
42
Boz
ja ja, ik ben scherp zo laat op de avond

;)

Vond in ieder geval de startpagina verdomd veel op die van MF lijken. Maar idd dat zal je wel bij meer fora tegenkomen.

Orpheus

MF veteraan
Donateur
9 jul 2002
26.658
0
42
Lienden
www.motor-forum.nl
Ze gebruiken iig andere software.

En voor wat de indeling betreft: ik denk dat het een logische indeling is voor je forum, dus die zul je bij meer motor-gerelateerde fora tegenkomen. :)

Tssk: Yoda. B|
:P

V-Ray

MF veteraan
18 feb 2004
8.952
3
39
Almere
Facebook
link
Net maar ff gekeken, ziet er niet verkeerd uit. Qua styling kan het (enige echte) MF wel wat leren.

Overigens: ik kende bikenet nog niet, maar om een leuke occassion te zoeken kun je het beste daar terecht op het onderdeel `Motormarkt´. Meer en makkelijker gevonden dan op motortrader en marktplaats.

R6bbert

Die hard MF'er
24 jul 2003
816
0
41
Amsterdam
mooie site zeg. Inderdaad mooie lay out. Misschien een ideetje voor MF ?

Edit: na een beetje heen en weer geklik op de site, vind ik MF toch een stuk makkelijker kijken enzo. Maar de homepage is wel mooi van MN.

Laatst bewerkt:

Wuf

MF veteraan
26 apr 2004
8.570
203
49
Tilburg
nee totaal niet, MF is paars :?
hoe komen jullie er toch allemaal bij.
er is wel 1 overeenkomst, het gaat over motoren :+

[me]Wufje gaat effies kijken of ze een GPZ topic hebben, en een nachttopic[/me]

Gixxertje600

MF'er
14 sep 2004
35
0
goh nog een motorsite. straks doe ik niks anders meer s'avonds dan alle motorsites bekijken lol, ga nu ZZZzzz....