Nieuwe trend?

wat doen jullie?

  • ik wacht tot ze helemaal opzij gaan.

    Stemmen: 22 33,3%
  • maak gebruik van het gaatje.

    Stemmen: 42 63,6%
  • nooit last van, zo hard rij ik niet.

    Stemmen: 2 3,0%

  • Totaal aantal stemmers
    66
Ik had laatst ook dat een auto voor mij aan de kant ging :} :}

Ik reed op een eenbaansweg met doorgetrokken streep waar ik 80 mocht en niet kon inhalen O-)

Auto voor mij reed netjes 80 en ging een uitvoegstrook op, vervolgens ging ik erlangs en ging hij weer terug op de rijbaan :}

Dit moeten ze allemaal doen :9~
 
Ik ga er gewoon langs. En als het te lang duurt voordat ze naar rechts gaan, dan ga ik er gewoon rechts langs. Ik hou de auto dan wel goed in de gaten. Stel dat ie ineens naar rechts komt.
 
Ik heb er inderdaad niet echt vertrouwen in.
Als het er zo een is die gewoon zijn lijn niet kan houden en je zit ernaast......
Knal er liever rechts voorbij heb ik altijd nog de mogenlijkheid om uit te waaieren naar nog een baantje naar rechts of in het uiterste geval de vluchtstrook als men besloten heeft om in the blind toch helemaal naar rechts te komen.

Als je er links voorbij gaat zoals beschreven, is de uitwijk mogelijkheid wel erg klein met de vangrail aan je linkerkant


:]
 
Ik gun ze vaak een moment om aan de kant te gaan, doen ze dit niet dan klap ik er rechts voor bij...
Ik heb zoiets als je aan het rijden bent moet je ook met alle aspecten van het rijden bezig zijn. Doe je dit niet dan ben je niet veilig bezig (vind ik) en anticipeer ik daarop.
 
ik doe het ook niet zomaar, maar je ziet ook wel dat er mensen zijn, die een stukje naar rechts gaan, even handje opsteken van je mag er langs, ja en dan zeg ik geen nee natuurlijk :)

dus in principe niet, tenzij ik zeker weet dat de mensen niet per ongeluk opzij gaan.
 
Ik wacht totdat koekblik van baan is verwisseld (doen ze meestal wel als ze door hebben dat je er zo niet langs gaat). Ik vertrouw die koekblik bestuurders voor geen meter, er zal er maar eens eentje half in slaap gesukkeld zijn waardoor die in het midden van de weg rijdt. Ik haal ook liever rechts in, kun je altijd vluchtstrook nog op.

gr. pCave

p.s. Meestal wel lief bedoeld van die automobilisten :}
 
Ik reed op een drukke 80 km weg achter een vrachtwagen. Op een gegeven moment ging hij naar rechts en deed zijn knipperlicht naar links aan als signaal dat ik er langs kon. Dat kon ook prima en toen ik er langs was deed ik m,n linkerhand omhoog om hem te bedanken. Tot mijn grote schrik zag ik op dat moment een flitspaal staan :( terwijl ik 140 km/h reed, ik dus flink in de ankers. Ik was al ver genoeg bij de vrachtwagen weg om dat te kunnen doen.Ik weet nog niet zeker of ik geflitst ben ;(
 
Ik maak er bijna nooit gebruik van, alleen als de automobilist met signalen aangeeft dat ie me idd ook echt heeft gezien! Anders blijf ik er mooi achter zitten tot ie een bepaalde baan kiest. Is het de linker dan ga ik er rechts langs en is het de rechter dan haal ik em ook gewoon in :]
 
Heb ik is in de file gehad: ik lekker tussendoor :] tot een 'Car Diplomatique' mij in de gaten kreeg. die idioot gooide zich helemaal naar rechts (reed op linker vak)tot zoon 40 cm van een vrachtwagen :? en daar bleef hij voor mij rijden(stapvoets dan ). Ik niet al te vriendelijke gebaren gemaakt en klaxoneren, die vent nog dichter richting vrachtwagen. Dan maar snel langs links voorbij, daar was ondertussen plaats genoeg. Hij bleef netjes dicht naast die vrachtwagen rijden en durfde mij niet meer aankijken, tot ik voorbij was en toen ging ie mooi terug links rijden.
Als dat de nieuwe trend is, vind ik da toch maar niks in de file....

Dit is dus een klantje voor de MAG-folder volgende week ;)
Weet je niet welke ambassade? Dan gaan we er langs om de folder te brengen ....
 
Terug
Bovenaan Onderaan