Nieuws omtrent de ZX10R deel 6 !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke kleur past het best bij het 2006 model volgens jullie??

Zwart

full
 
ja Granny, die onderkuip is echt heel lelijk....lijkt wel alsof ziijn darmene eruit hangen. bahhhhhhhhhhhhhhh
Teveel naar Saving Private Ryan gekeken.
 
ik blijf het oude model mooier vinden.
Voor mij geen 2006 model. Ik zoek t.z.t wel een rode met een wit kontje...hihihih
Zoep doe je mee???
 
Welke kleur past het best bij het 2006 model volgens jullie??

Zwart

(Afbeelding)

in het zwart vind ik hem het minst lelijk :P

over de onderkuip.ik denk dat de opening er zit ivm de extra hitte van de cat.de cat gaat er toch als eerste af en kan er een 2005 onderkuip op.
 
Laatst bewerkt:
okee Zoep, kopen wij hem in Duitsland voor 15000 euro een 999S. Kunnen wij die tienen een poepie laten ruiken... :} :} , maar eerst even de tien in echie zien...
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt nu toch echt te gaan gebeuren jongens.
Het doet me wel wat om mn zx10r te gaan verkopen maar het zij zo.
Op dit moment staat ie te koop zoals ie nu is.
Ik zet hem niet te lang te koop. Want daar heb ik niet zo'n zin in.
Ik ben nog bezig met een andere manier.
Misschien is het mogelijk dat een andere zx10r rijder (met een standaard zx10r bv.) die aan mij geeft/inruilt met bijbetaling en hij de mijnes neemt. Zo heb ik dan alles in een keer afgehandeld en hij/zij heeft een mooie kant en klare zx10r. waar ie dan nog jaren mee kan doen.
Maar deze optie moet im nog ff bekijken.
 
over de onderkuip.ik denk dat de opening er zit ivm de extra hitte van de cat.de cat gaat er toch als eerste af en kan er een 2005 onderkuip op.

om die 2006 enigzins toonbaar te maken moet er wel een hoop extra bij, kompleet andere uitlaat, onderkuip :N
Maar ja dan is ie ook bijna net zo mooi als een 2004-2005 ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan