Nieuws omtrent de ZX10R deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is prachtig weer hier, net boven nul graden, kurkdroge weg.

EN DAN HEBBEN DIE KLOOTHOMMELS WEER EEN LADING ZOUT UITGEREDEN :( :( :( :( :(

ZIJN ZE HELEMAAL DOOR DE RATTEN BESNUFFELD :( :( :( :(

Stelletje rukkers :( , hopelijk gaat het deze week weer effe goed regen (raar maar waar nu hoop ik op regen)

IK WIL RIJDEN...
 
Stelletje rukkers :( , hopelijk gaat het deze week weer effe goed regen (raar maar waar nu hoop ik op regen)

IK WIL RIJDEN...
|( |( |( tis hier in de polder ook al niet veel beter je moet GVD goed kijke om nog een stukje ZWART asfalt te kunne ontdekken :( :( :(
(van mij mag het ook gaan regenen ja)
 
Volgende week kun je rijden let maar op aankomend weekend is het een graatje of 8/10 en dan heeft het een paar daagje geregend.
dit zijn een beetje de laatste stuiptrekjes van de vorst hoor was vorig jaar in maart precies zo . je had eerst min 20 en 2 weken later was het 20 + was 40 graden verschill in 2 weken .
 
|( |( |( tis hier in de polder ook al niet veel beter je moet GVD goed kijke om nog een stukje ZWART asfalt te kunne ontdekken :( :( :(
(van mij mag het ook gaan regenen ja)
hier ook van de week eindelijk de pekel weg gespoeld en nu hebben ze weer vrachten neergeflikkerd zodat de hele weg weer grijs is.
zelfs het voetpad hebben ze volgegooid terwijl ze dat anders bijna nooit doen :z
 
En dat terwijl de weg gewoon kurkdroog is :r :( :r :( :r
ja nu dus maar weer wachten op regen ( doen we anders ook niet). :N

maar wordt wel tijd om weer eens lekker te knallen , maar net tijdens mijn loopje stonden ze hier ( tussen katwijk en noordwijk) alweer flink op snelheid te controleren) laseren :Y
 
zal van de week wel weer in de streekkrant staan dat het R.V.H.T ( regionaal verkeers handhavings team ) weer op snelheid heeft gecontroleerd en dat weer zoveel % van de gecontroleerde autos en motoren te snel reed en een A.C giro tegemoet kunnen zien.




stelletje suffe eikels :Y
 
ben er net maar ff een kwartiertje op gaan zitten en in gedachten ff een rondje Ring en Assen gedaan in de huiskamer.... :P zal nog wel een weekje of twee minimaal gaan duren ....
 
hier ook van de week eindelijk de pekel weg gespoeld en nu hebben ze weer vrachten neergeflikkerd zodat de hele weg weer grijs is.
zelfs het voetpad hebben ze volgegooid terwijl ze dat anders bijna nooit doen :z

je kan beter lekkert binnen blijven met een potje bier :+
we moeten nog even geduld hebben..
Foto=FW66DSRO

Foto=XETKE8G4
*O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan