Nitro helmen

Het prijsverschil zul je NOOIT in de veiligheid terugvinden! Alle helmen die op de nederlandse markt worden verkocht (en waarschijnlijk heel europa wel) moeten voorzien zijn van een hele rits keurmerken, en die keurmerken krijgen ze niet zomaar... die keuringen zijn niet mals! Hoe duurder hoe veiliger gaat nooit op!
 
heb ooit een shark gekocht en wat een bagger was dat zeg , vizier wat helemaal niet sloot, ander vizier gekocht en niks allemaal troep
 
Heb zelf ook een Nitro helm. Echt perfecte helm voor mij geen gezuis aan men kop en met de hitte is er ventilatie genoeg waardoor je de wind lekker over je hoofd voelt blazen. :Y :Y :Y :Y

En het is lang NIET altijd goed koop is duur koop. Hoe vaak zie je niet dat goedkopere dingen veel langer mee gaan. Welke Piep....... dit zegt is een Piep.... |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |(
 
Ik heb nog nooit van een Nitro helm gehoord, maar het lijkt me idd niet verkeerd om iedere 2 jaar voor € 60,- een nieuwe helm te kopen...
 
Heb ook Nitro gehad :} kreeg alleen te snel traanogen...

Nu de OGK(zelfde fabriek)...ook :} en geen traanogen meer :P


Heb diverse merken geprobeerd, ARAI, Shoei, Shark e.d....zaten niet lekker :N


 
wie verkoopt die helmen bij mij in de buurt ? (groningen drente friesland) want ik wil wel kunnen passen.

Ik heb nu een FM helm 5 jaar geleden gekocht, voor 100 gulden :} :}
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan