In aaneengesloten groepen rijden, daar kunnen auto's ook wat van. Ik zie ze op bepaalde snelwegen niet anders doen. Zou verboden moeten worden!
In aaneengesloten groepen rijden, daar kunnen auto's ook wat van. Ik zie ze op bepaalde snelwegen niet anders doen. Zou verboden moeten worden!
en rij je normaal en rustig dan ben je een homo.
Gaan we groepen wielrenners dan ook maar gelijk verbieden?
Laatst nog; wij rijden op de dijk en daar komen 2 motoren aan die met een veel te hoge snelheid rakelings langs fietsers schieten. En daar fietsen dan 2 kleine kindjes bij. Dan ben je volgens mij ook echt niet goed bij je hoofd.
Het bezwaar is snelheidsovertredingen en geluidsoverlast.
. Treed gewoon op als overheid en pak de overtreders aan.
.
ach, het is de telegraaf maar. die neem ik al lang niet meer serieus... Jammer dat het nog door zoveel mensen wordt gelezen
Onnodig discriminerend. Tenzij je kan aangeven waarom dit typerend is voor Nederland, en dat dit soort oplossingen niet in andere landen voorkomt.Typisch Nederlandse oplossing
Haal liever die paar idioten van de weg.
Ook niet alle dijken een heel klein beetje afsluiten voor wielrenners?Ik ben ook tegen het afsluiten van wegen voor welke verkeersdeelnemers dan ook (ja ook wielrenners)
misschien moeten wij (of iig sommige van ons) zich toch eens achter de oren krabben. Als ik zie wat voor capriolen sommige uithalen op de motor kan ik me het soms nog wel voorstellen ook dat dijkbewoners aandringen op afsluiten van "hun" dijk.Deelnemen in het verkeer en plezier in het motorrijden hebben is volgens mij ook rekening houden met andere verkeersdeelnemers. En als sommige dat niet meer willen doen en alleen aan hun eigen plezier denken krijg je dit soort maatregelen. Helaas...........
Typisch Nederlandse oplossing
Haal liever die paar idioten van de weg.
Je vergeet dat onder die 700 doden ook fietsers, voetgangers, brommer-, scooter- en paardrijders zittenMotor rijders zegt men wel dat die meer dan gemiddeld sneuvelen in Nederland maar op zich valt dat nog mee, heb de cijfers hier en daar eens opgezocht van de laatste jaren en het volgende resultaat kwam naar voren...
Nederland bezit ongeveer 7 miljoen auto's en 7 honderduizend motoren, dat is dus 10 % van het aantal auto's.
In Nederland komen ieder jaar ongeveer 700 mensen te overlijden in het verkeer waar er 70 van motorrijders zijn, ook dit aantal is dus 10 %, per definitie is het dus niet zo dat het procentueel zo is dat er meer motor rijders verongelukken dan auto rijders...
Hierin moet je wel meenemen naar mijn idee dat motor rijders over het algemeen minder KM maken dan autorijders dus als je het omslaat naar gereden KM zal de verhouding iets anders liggen...