Nogmaals CB 750 F2 Naar "cafe racer" (zonder ervaring)

JDline

MF'er
29 sep 2009
180
0
Ellowkes

Tijdje geleden heb ik de grote stap gezet om ook een oud beestje te kopen.
En zoals veel mensen hier ben ik al altijd grote cafe fan geweest.
Het compleet strippen, reviseren en in perfecte harmonie weer opbouwen is gwn prachtig als je dat kan.
In theorie ken ik er ook wel wat van maar praktijk ervaring heb ik bijna niet.

Fotos kan ik momenteel niet uploaden..
En behalve deze die er al op stond;
xmtmiu.jpg


er is wel wat mee gefoefeld, de bedrading is op zielige wijze veranderd.
en de kickstarter werkt niet, denk dat het overzet tandwiel ofzo er uit is gehaald.

=>Probleem; voor dat ik de tank er had afgedaan en de carbs om eens te kijken wat of hoe zonder er veel aan open te doen liep hij nog goed.
Nu wil hij nietmeer starten.
Nogtans krijgt hij benzine, lucht en een vonk.
Aan de kleppen of de timing heb ik niet gekomen dus versta ik niet wrom hij niet loopt ????

En nu heb ik geen plaats en tijd genoeg om heel het blok er uit te halen.

Kan iemand me mss wat tips geven om hem toch weer lopend te krijgen ?

Alvast bedank !
 
Laatst bewerkt:
Een gereviseerd carburatorsetje voor een F2 nodig?
Ultrasoon gereinigd, alle o-ringen vervangen, alle schroefjes vervangen door inbus, alleen de vlotterpakkingen moeten er nog nieuw op.
 
Het is niet dat ik niet weet hoe ik fotos moet uploaden maar het probleem is dat mijn internetverbinding het momenteel niet toelaat.
(problemen met instellingen en win7 die wa naar de kloten is)
en ja die foto had ik nog :p

@Dakota;'wat mag dit mij kosten ? (veel geld op overschot heb ik momenteel niet..)
@Pilelo ; contactslot is er niet... en start onderbreker staat goed maar werkt volgens mij ook niet echt meer.
En als die wel werkt zou de motor toch helemaal niets doen zeker ?
Nu draait hij wel rond maar ontbranding lukt niet
 
Laatst bewerkt:
als hij een vonk heeft, en hij krijgt lucht en benzine... Dan zou ik het niet weten.. Kan het niet zo zijn de de vonk te zwak is?
 
Dat is ook het enige dat ik nog kan bedenken.
Ook al proberen te staren via de auto want kweet dat de batterij van de moto niet meer top is maar dat leverde ook nx op..
 
Terug
Bovenaan Onderaan