Ik heb hem door gegeven (hij is nu aan het eten....) dus dat ga ik nu ook doen) maar HEEL erg bedankt alvast... (sorry modjes voor dit misbruik van het MF... )
hij loopt weer, maar hij heeft (nog) geen goede multimeter terplekken.... met startkabels ging het gewoon weer goed....
hij heeft wel gezien dat dagteller en klokje op 0 zijn gaan staan... dus gevalletje helemaal geen spanning meer.
hij start en loopt nu dus wel met de startkabels, hij overweegt nu zijn mogelijkheden, motor is gisteren opgehaald bij de handelaar in huizen en driebergen is daar in de buurt, haarlem (waar hij woont) wat minder)
ons geld staat nu ook op spanningsregelaar.
De vraaf is dan natuurlijk wel hoe erg het doorrijden met een kapotte regelaar is voor de rest van de motor???
In iedergeval allemaal HEEL ERG BEDANKT !!!!
Ik heb mijn VFR wel 10 x bij de dealer moeten brengen omdat deze ook niet starte.
Niemand heeft ooit iets kunnen vinden.
Ook last van niet starten en dagtellers op 0 en laatst ook meters (toerenteller en snelheidsmeter) die vreemd aanwijzen.
Accu;s die overkookte, nieuwe spanningregelaars en stilvallen op de weg.
Toen maar ingeruild.
Hallo, mijn buurman was gisteren zo trots als een aap met 7 L*llen, hij had eindelijk zijn motor op mogen halen... een VFR800i....
Maar de lol duurde slecht tot een kwartiertje geleden, toen belde hij van uit driebergen op dat zijn beestje niet meer wilde starten... hij hoorde wel een tikje, maar verder niets meer. (ik zit in haarlem)
mijn eerste advies was om even te controleren of de accu nog vast zat en dan ook gelijk te meten of de spanning nog inorde was.....
Maar dat ging niet want hij krijgt het zadel er niet af
Kan iemand mij vertellen hoe dat zou moeten? (hij heeft al gezocht naar een sleutel gat, of een klik mechaniek maar zegt niets te kunnen vinden....)
alle hulp is mee genomen!