Nordschleife ......wederom op zondag 25 mei?

[censuur]@%&#*#[/censuur]

Heb ik @#! een heel verhaal hier neergezet, preview, terug en weg is het...FCUK!

Anyway, topday!

Naast zelf een aantal ronden te hebben gereden nog 2 rondjes gereden met Franek.
Ging mij lang niet hard genoeg.

Ik dus, niet hij... ;)

De Mille-R werkte perfect maar wilde met deze 'leenfiets' niet de grenzen opzoeken.
Of stiekem toch door in Adenauer-Forst de eerste ronde even off-road te gaan. O-)

8:50 getimed maar veel te vroeg in de remmen, veel te laat op het gas.
Ideale lijnen? Amper gereden :(

Moet dus nog 20 a 30 sec af te snoepen zijn, toch?
Je moet hoog inzetten/ een groot doel voor ogen hebben dan blijken de tegenslagen maar kleine hobbeltjes op weg naar eeuwige roem! :z (of jachtvelden...I know)

Zal iig de resterende ronden op mijn kaart op moeten maken en wel zo snel mogelijk! *D

Dexter, toevallig nog een kiek gemaakt van een zwarte RSV Mille R met NL kenteken en berijder met zwart Dainese pak?

CU guys soon!
 
[censuur]@%&#*#[/censuur]

Heb ik @#! een heel verhaal hier neergezet, preview, terug en weg is het...FCUK!

Anyway, topday!

Naast zelf een aantal ronden te hebben gereden nog 2 rondjes gereden met Franek.
Ging mij lang niet hard genoeg.

Ik dus, niet hij... ;)

De Mille-R werkte perfect maar wilde met deze 'leenfiets' niet de grenzen opzoeken.
Of stiekem toch door in Adenauer-Forst de eerste ronde even off-road te gaan. O-)

8:50 getimed maar veel te vroeg in de remmen, veel te laat op het gas.
Ideale lijnen? Amper gereden :(

Moet dus nog 20 a 30 sec af te snoepen zijn, toch?
Je moet hoog inzetten/ een groot doel voor ogen hebben dan blijken de tegenslagen maar kleine hobbeltjes op weg naar eeuwige roem! :z (of jachtvelden...I know)

Zal iig de resterende ronden op mijn kaart op moeten maken en wel zo snel mogelijk! *D

Dexter, toevallig nog een kiek gemaakt van een zwarte RSV Mille R met NL kenteken en berijder met zwart Dainese pak?

CU guys soon!

Dat is ook standaard hoor voor de meesten die meteen "iets" harder gaan zonder "voldoende" baankennis ! })
Maar je kunt dus ook crossen met een Mille dus :?

Dexter............, hééééééééééle mooie foto's die je maakt, wil ik volgende keer ook :}

Rest van de Ringers........, waar blijven de verhalen :z

;)
 
Man man man wat een scherpe foto's zeg.... Kan die fotograaf zaterdag niet even naar de race cursus op Zolder komen?? :D :D
 
Dexter: JE BENT MIJN HELD :}

:9~ Werkelijk nog mooier als ik had verwacht nadat je gezegd had dat je deze foto gemaakt had :}

SUPERRRR!

Dit is nog even de bekroning op mijn weekend! Echt super weer Dex 8-)

Jammer dat ik je op Flugplatz te laat ik de gaten had...had er 3 snelle rondjes opzitten met 2 andere (erg dicht achter elkaar gevolgd) dus daar zal ik wel niet op staan. En tijdens mn "uit-rij rondje" zag ik je weer zitten :)

HELD! :}
 
jezus criste wat een prachtige foto,s :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
ik heb ze nog nooit zo scherp gezien,1 woordt fantastish.

ik hoop ooit dat ik ook een paar van zulke actie foto,s van mezelf krijg ,dan laat ik ze gelijk uitvergroten en inlijsten en ik hang ze in de kamer :] :] :] :] :]

eerst vollgende keer mits goed weer ik ga mee. :Z
 
Heb nog nooit een fotograaf gezien (inclusief Ad Kievit) dit zulke mooie foto's maakt! :} Zeer fraai. :9~

Enne, waar blijven alle verhalen? Rage?
 
Man man man wat een scherpe foto's zeg.... Kan die fotograaf zaterdag niet even naar de race cursus op Zolder komen?? :D :D
Wat dacht jij van 21 juli op Assen, veel(tussen de 20 en 25) Mfers zijn daar dan aanwezig *D om heerlijk te kanllen.En die willen graag zo'n superscherpe foto(s) in hun PCalbum plakken.

U bent bij deze hierbij uitgenodigd Dexter ;) om ons op 21 juli op de lens te plaatsen...pleaseeeeeeeee :)
 
Op maandag 26 mei 2003 12:20 schreef ZX636beest het volgende:Wat dacht jij van 21 juli op Assen, veel(tussen de 20 en 25) Mfers zijn daar dan aanwezig *D om heerlijk te knallen.En die willen graag zo'n superscherpe foto(s) in hun PCalbum plakken.

U bent bij deze hierbij uitgenodigd Dexter ;) om ons op 21 juli op de lens te plaatsen...pleaseeeeeeeee :)


:^ :^ :^

:} :} :}

})

PLEASE!!!!!
 
Jongens, bedankt weer voor alle lof! O-)
Zoals ik al eerder heb geschreven is het voor mij soms mogelijk om bij een van jullie 'bijeenkomsten' aanwezig te zijn.
Echter, ik heb een agenda en die is voor mij heilig.
Als ik op afspraak een foto-shoot ga doen dan kan ik niet ineens zeggen dat ik het liever een andere keer zou doen. :X
Dat zou de opdrachtgever niet zo leuk vinden. :?
Ik kan dus nu nog niet zeggen of ik op 21 Juli in Assen ben en voor wat betreft aanstaande zaterdag kan ik nu al wel zeggen dat ik er niet zal zijn.
Dan zit ik in Duitsland voor de 24 uursrace op de Nürburgring alwaar ik een opdracht heb.
Dat even voor alle duidelijkheid...... ;)

grtz,

Dex.

PS: Kwijlbakjes nog niet vol? *D

mot01copy.jpg


mot03copy.jpg
 
Laatst bewerkt:
Op maandag 26 mei 2003 13:41 schreef Dexter het volgende:
Jongens, bedankt weer voor alle lof! O-)
Zoals ik al eerder heb geschreven is het voor mij soms mogelijk om bij een van jullie 'bijeenkomsten' aanwezig te zijn.
Echter, ik heb een agenda en die is voor mij heilig.
Als ik op afspraak een foto-shoot ga doen dan kan ik niet ineens zeggen dat ik het liever een andere keer zou doen. :X
Dat zou de opdrachtgever niet zo leuk vinden. :?
Ik kan dus nu nog niet zeggen of ik op 12 Juli in Assen ben en voor wat betreft aanstaande zaterdag kan ik nu al wel zeggen dat ik er niet zal zijn.
Dan zit ik in Duitsland voor de 24 uursrace op de Nürburgring alwaar ik een opdracht heb.
Dat even voor alle duidelijkheid...... ;)

grtz,

Dex.

PS: Kwijlbakjes nog niet vol? *D

(Afbeelding)

(Afbeelding)
Dexter het is op 21 juli..niet op de 12de,offe een typfoutje van je?

gaaffffffffffffffffffffffffffffffffff die foto's
 
Oeps! Idd een typo die inmiddels al gecorrigeerd is.... 8-)
Zo, en nu even Fabian nog gekker maken dan ie al is.....creatief plaatje in Moto-73 stijl. })

grtz,

Dex.

free01.jpg
 
Oeps! Idd een typo die inmiddels al gecorrigeerd is.... 8-)
Zo, en nu even Fabian nog gekker maken dan ie al is.....creatief plaatje in Moto-73 stijl. })

grtz,

Dex.

(Afbeelding)

Dex....mn bureau hier op mn werk staat nu ongeveer 1 meter boven de grond :+

Btw. die gozer van de bovenste foto in de Karoussel (met dat geschaafde MQP-pak) wilde graag een foto hebben. Bij deze dan :} Ik heb hem je site gegeven, dus die bestelling zal wel komen denk ik :)
 
Laatst bewerkt:
Dexter, je had helemaal gelijk toen je zei dat je schitterende plaatjes geschoten had.


:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
:} :} :} In een woord: UNIEK!!!!!! :} :} :}
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Ik wacht even de rest van de foto's af, en daarna kun je mijn bestelling tegemoed zien....
 
sodeknetter zeg, dat zijn wel supervette piccies zeg !! :P
hey dexter, kan je niet eens een keer komen buurten op de baars :)
zorgen wij voor de koffie en gezelligheid en dan kan jij lekker oefenen met je cam ;)
ik hoop dat je de volgende keer als ik naar de ring ga er ook bent, want ik zo ook wel heeeel graag zo'n piccie van mezelf willen hebben.
 
Dex....mn bureau hier op mn werk staat nu ongeveer 1 meter boven de grond :+

Btw. die gozer van de bovenste foto in de Karoussel (met dat geschaafde MQP-pak) wilde graag een foto hebben. Bij deze dan :} Ik heb hem je site gegeven, dus die bestelling zal wel komen denk ik :)

Je had je kuip wel mogen wassen Fabian, met zulk scherpe foto's valt dat wel op!!!
 
Maar eh, mijn verslagje:

Eerst vrijdagochtend vroeg (6 uur) naar Spa gereden. Daar wat rondjes meegereden met de Porsche van een collega. Spa is toch wel een ERG lekker baan, en de "OW ROEJGE" :P is heel uitdagend en ongekent blind zeg! Veel mooie Porsche's gezie.

Toen het echt werk, naar de Nordschleife dus. We waren precies op tijd, maar de baan ging pas om kwart voor 4 open :( Er was een "Industrie-test-fahrzeug" gecrashed en die halen ze dus niet met een gewone sleepwagen van de baan af. Denk dat ze een beetje bang zijn voor negatieve reclame. Die werd er dus met een gesloten vrachtwagen vanaf gehaald, vandaar dat t zo lang duurde. Daarna lekker wat rondjes gedraaid. Joris had zich ook aardig vermaakt volgens mij 8-)
De baan ging om 6 uur alweer dicht ivm een aantal crashes in Breidscheid :( En dat bleken dus allemaal bekenden te zijn uit de Breidscheidclub :( Engelsman was op zn smoel gegaan, heeft al zn koelvloeistof verloren en is daarna weer lekker verder gereden. Vervolgens gaan er 3 onderuit op zijn spoor.....Eentje de schouder gebroken en arm uit de kom. Verder niemand gewond. Alle motoren afgeschreven. Engelsman was aansprakelijk maar was weg :( 's avonds alle hotels afgereden en gezocht..uiteindelijk gevonden! VUILE HOND dat ie was! :X Hij is gearresteerd en draait voor alle schade op :} (zijn verzekering dan tenminste)

Zaterdag was super mooi weer. Om kwart over 8 zat ik al op de baan. 3 keer een ongeval afgezekerd, dus het opkomende verkeer gewaarschuwd. Gelukkg elke keer niemand gewond :} Om 2 uur had ik er genoeg van, was moe. Rest van de dag beetje rondgehangen en genoten van de rijders op de baan :)

Zondag ook een prima weertje en veel gereden. Ook een aantal ERG snelle rondes. En natuurlijk heeft Dexter nog een super foto gemaakt :} Was erg lekker, maar ben om 6 uur gestopt, had geen zin meer, genoeg gereden :) Totaal dus 55 rondjes, zon 1100 km O-)

Dat was ie wel zon beetje....

ow ja, totaal staat nu op 274 rondjes O-)
 
Weer om 8 uur bij de Mac. Bevalt goed een beetje vroeger aan de Ring te zijn. Bart was er al, en Frans ook. Even later gaat de telefoon. Rage, hij zit pas in Veghel, en komt dus later. :z Hij kent de weg, en dus spreken we af dat we elkaar aan de Ring zien.
Net na 8 uur vertrokken, bij Tienbaan Paul opgepikt, en toen door naar Duitsland. Redelijk rustig over de 258 gereden, :X en tegen 11 uur waren we op de Ring. Op de baan waren er momenten dat het heel druk was, maar ook momenten dat het heerlijk rustig was. :} In het begin van de dag ging het nog niet geweldig, maar aan het einde van de dag zat het tempo er goed in. Op een gegeven moment komt Milad en Dennis binnen net op het moment dat we een heerlijk broodje zitten te eten. :9
Als we naar buiten lopen staat Dexter bij Fabian. Hij heeft mijn foto's bij zich. Het kwijl loopt me bijna uit de bek... :9~ Perfect Dexter, heel erg mooi... Mijn complimenten. :} Hij verteld dat ie foto's gaat maken vanuit de binnenkant van de Caroussel. De foto's staan hier boven. Ook weer perfecte kwaliteit...
In totaal 19 rondjes gereden. Net als ik aan mijn 20e rondje wil beginnen is het "rood". Ongeluk, dus baan dicht. Van de baan af gereden, en na nog samen even over van alles en nog wat gepraat te hebben besluiten we naar huis te rijden. Om 9 uur staat Fabian voor de deur met mijn foto's. Hartstikke bedankt kerel. :} :} :}
De komende 2 weken is de baan dicht. 24-uurs race en Rock Am Ring. Balen dus... :(

Maar er gaan nog veel mooie zondagen komen, ik voel het.. :9

Jongens tot over een paar weken. :]
 
NOu nog 2 foto's door Dexter gemaakt :)

http://www.creativephotoart.nl/Verkoop/RING%2025-05-03/Motoren/pages/DSC291.htm

http://www.creativephotoart.nl/Verkoop/RING%2025-05-03/Motoren/pages/DSC311.htm

Paulus en ik.

Ook weer erg mooie foto die van mij, maarrrr ik krijg er niet het gevoel bij wat ik kreeg van die foto die van boven in de Karoussel was genomen...die was echt :9~ ! Als ik daar naar kijk heb ik weer het gevoel zoals ik had op dat moment toen de foto werd genomen......werkelijk fantastisch :} K wist niet dat een foto mn zoveel plezier kon brengen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan