Nordschleife

sneeuwitje

MF'er
13 okt 2018
163
51
Vraagje zijn de kijk punten langs het circuit weer geopend ?
Wat is het mooiste punt om te kijkken?
Kun je bij Adenau weer koffie e.t.c. kopen?
 
Adenau kun je koffie drinken en gewoon eten in alle restaurantjes (wel mondkapje mee). Drie weken geleden was Adenau kijken met een lint afgesloten. Ik zie nu wel weer op YouTube filmpjes verschijnen, dus waarschijnlijk nu weer open om te koekeloeren.
 
Een maat van mij is vorige week geweest. Je mag niet stilstaand kijken rondom het circuit, maar je mag (gekgenoeg) wel wandelen in het gebied. Dus wandelend kijken mag, stilstaand niet.

Je verzint het niet, maar zij wel ;).
 
Ik was van plan om volgende week ook even te gaan kijken. Kom er praktisch langs. Wou even bij Brunchen gaan kijken.
 
vester86Weet jij misschien welke?
Hoe kan ik daar achter komen?
Bedankt al vast.
A8F01628-29C6-4727-A849-DAE55636433B.jpeg
 
Goh, dan heb ik vrijdag geluk gehad. Ik was in de buurt en wilde eens gaan kijken bij de Touristenfahrten. Gekozen voor Brunnchen, want daar kun je gemakkelijk komen en op basis van YouTube leek me dat een mooi plekje. Was gewoon open, inclusief worstkraam en dixi. Was mooi kijken, maar ik heb er geen moment bij stilgestaan dat het misschien gesloten zou zijn :)
 
Net bij brunchen geweest. Parkeren is aan de andere kant van de weg, er staat dat het €8 kost maar dat is enkel als je na 19:00 vertrekt. Heb je dit niet betaald slepen ze je weg.

Dit vertelde een medewerker die voor de ingang voor de normale parkeerplaats stond die was afgezet.

Edit:
zondag was de normale parking open. Ze hielden volgens mij wel in de gaten dat het niet te druk zou worden. Je mocht niet gaan kijken bij de ingang van Nordschleife behalve als je wat bij het restaurant ging eten of drinken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan