Nordschleiffe 7 oktober!

En weer een piccie...

ring.jpg


Thanks DGM :}
 
Laatst bewerkt:
Maarre, dan mis je dus een aardig stukje, want vanaf dat raamwerk tot aan het punt waar je de baan af gaat (..nou ja, een stukje daarvoor dan..)maak ik nog flink wat snelheid })
 
He DGM

Zwaar kut van je fiets, krijg je ook niet weg met een lakstiftje, dat lukt alleen met heeeele kleine krasjes.. :(

Dat wordt dus zo'n teringdure spuitbus :(
(of de goedkope Halfords variant, maar die is een half tintje donkerder..)

Scheuren in de kuip kan je laten 'lassen' staan altijd advertenties van in de 'Motor'

Succes iig.

o ja, je digicam vind ik eigenlijk wel speedy effecten maken.. 8-) 8-) ;)
 
De avi van m'n hele rondje kan niet gedownload worden vanwege de bestandsgrootte, dus heb ik er even een HJsplit overheen gegooid... Ik ben nu opnieuw aan het uploaden, hoop rond half 2 de vid online te hebben, met de join-bestandjes. Hopelijk werkt het dan wel allemaal...
 
He DGM

Zwaar kut van je fiets, krijg je ook niet weg met een lakstiftje, dat lukt alleen met heeeele kleine krasjes.. :(

Dat wordt dus zo'n teringdure spuitbus :(
(of de goedkope Halfords variant, maar die is een half tintje donkerder..)

Scheuren in de kuip kan je laten 'lassen' staan altijd advertenties van in de 'Motor'

Succes iig.

o ja, je digicam vind ik eigenlijk wel speedy effecten maken.. 8-) 8-) ;)
Ja, die pic van jou met de duimpjes omhoog is aardig grappig met dat effect zo... Erg racy... ;)
 
B= bridge
T= to
G= gate

Bridge to gate dus! :P
Is rondje Nordschleife zo'n beetje zonder het rechte stuk! Omdat de start/finisch verplaatst is kan men tegenwoordig niet meer over het gehele rechte stuk heenknallen, helaas :(
Voor een "feitelijke" rondetijd moet je er 10 seconden bijtellen, kom je in de buurt van een realistische vliegende rondetijd :)

Eigenlijk klopt het niet helemaal. Het is niet zoals wij hem voor het gemak noemen gate, maar eigenlijk is het gantry (hekwerk). De rest klopt.
 
Wat is er nu mis met dat filmpje van Gizzmo??

ksnap d'r niets van, daarom doe ik dus ook geen IT :P

Hij doet nog steeds maar 166 bytes.
 
Wat is er nu mis met dat filmpje van Gizzmo??

ksnap d'r niets van, daarom doe ik dus ook geen IT :P

Hij doet nog steeds maar 166 bytes.

Heb het nu op m'n werk en thuis geprobeerd, maar werkt idd voor geen meter. Ikke wil ook filmpie kijken '(
 
Tis me uiteindelijk gelukt ja *D Is een leuk filmpje geworden hoor DGM, :}
Stukje van Gizz is wel erg kort dattie in beeld is :P , beetje gas erbij misschien volgende keer :]
Owjah, je rijdt "intressante" lijnen Muis })
 
Op donderdag 10 oktober 2002 10:07 schreef Skoezie het volgende:Heb het nu op m'n werk en thuis geprobeerd, maar werkt idd voor geen meter. Ikke wil ook filmpie kijken '(
[/quote]

Op donderdag 10 oktober 2002 00:25 schreef DeGroteMuis het volgende:Rechtermuisknop, opslaan als... Moet werken... *D
Dit werkte voor mij wel iig :} , en ikke echt geen IT-er :z
Rest van de uitleg staat op DGM's pagina waar ook de filmpjes staan! *D
Duurt wél héél lang voor ze binnen zijn op die manier ;(
 
Laatst bewerkt:
Tis me uiteindelijk gelukt ja *D Is een leuk filmpje geworden hoor DGM, :}
Stukje van Gizz is wel erg kort dattie in beeld is :P , beetje gas erbij misschien volgende keer :]
Owjah, je rijdt "intressante" lijnen Muis })

..als je het hele topic gelezen had, dan had je nu geweten dat dit een 'guided lap' was voor Saimonie en mij... :z ;)
Die snelheid komt wel :)
 
..als je het hele topic gelezen had, dan had je nu geweten dat dit een 'guided lap' was voor Saimonie en mij... :z ;)
Die snelheid komt wel :)

Op dinsdag 08 oktober 2002 22:51 schreef DeGroteMuis het volgende:

Rondjes waren leuk, laatste rondje sloeg de fiets op reserve, maar verder zaaalig... Voor een eerste rondje op de ring ging het best goed met Saimonie & Ackira, schat zo rond de 12,5 minuut BTG Edit: De video zegt: 11.28!! Da's heel netjes :) ... Da's niet beroerd voor een eerste rondje...

Yep, uiteraard heb ik het hele topic gelezen }) , hulde aan Alexander voor het voorrijden :}
Met "intressante" lijnen bedoel ik ook alleen maar dat ie "op zeker gaat" :}
Ennuh, 11.28 is een lekker tempo voor een eerste Ringervaring :]
 
precies *D T is al knap dat je niet gevallen bent :+

Ja, ik zou toch nog graag de oorzaak van zijn crash weten. Lag het aan z'n remmen, ze piepten na het eerste rondje al erg gevaarlijk? DGM, heeft hij je nog iets verteld op de terugweg?
 
Ja, ik zou toch nog graag de oorzaak van zijn crash weten. Lag het aan z'n remmen, ze piepten na het eerste rondje al erg gevaarlijk? DGM, heeft hij je nog iets verteld op de terugweg?
Bocht in, voorwiel weg... Hij zei zelf dat ie gewoon te hard de bocht inging... Zelf ook het derde rondje gehad bij Schwalbenschwanz, alleen ik zag het tijdig en kon met heftig remmen brokken voorkomen... Hij dus niet '(
 
Tis me uiteindelijk gelukt ja *D Is een leuk filmpje geworden hoor DGM, :}
Stukje van Gizz is wel erg kort dattie in beeld is :P , beetje gas erbij misschien volgende keer :]
Owjah, je rijdt "intressante" lijnen Muis })
Gizz haalde mij gewoon te laat in! Heb de hele ronde op hem gewacht. Als hij nou voortaan eens gasgeeft... ;)
Kon hem bij Plfanzgarten aardig bijhouden, maar reed mezelf idd los van Ackira & Saimonie zo, dus gas wat dicht & bij laten komen (wat helemaal niet zó gek lang duurde, nogmaals complimenten voor het uiterst nette rondje :} )...

"Intressante" lijnen? Met Blade10 gebabbeld? Die zei hetzelfde over de lijnen van Paul (2F4U)... })
Maar kan je bij mij spreken over lijnen? :P Nee toch? Toch een paar keer corrigeren omdat ik te vroeg instuur... Ga idd erg op zeker, stuur vaak te vroeg in & blijf te ver aan de binnenkant... Gebruik nog minder dan de halve baan, schat ik zo... Vertrouwen in de baan moet nog steeds groeien, zeker na m'n uitstapje bij Planzgarten 2/3 (de laatste) de week ervoor... Maar zo voelt het goed aan zonder dat ik het idee heb écht op de limiet te rijden. Gaat me ook niet om het snelste rond gaan, maar het beste, techniek eerst, snel gaan komt dan vanzelf... En langzaamaan gaat het beter... :) Begint nu toch al wat vertrouwder te raken... *D

Ik vind het ook een perfecte baan om je bochtentechniek bij te schaven, juist omdat er zoveel technische bochten inzitten... En dat bijschaven kan ik echt wel gebruiken, dat is gewoon een feit... :)

Volgend jaar gaan we minimaal voor de 9:30 BTG... :)
 
Laatst bewerkt:
Op donderdag 10 oktober 2002 17:25 schreef DeGroteMuis het volgende:*knip*

Volgend jaar gaan we minimaal voor de 9:30 BTG... :)

Jij bent ambitieus ;) Maar dat lijkt me ook wel een leuke tijd om de baan te ronden. Zit nu op ca 10:00 BTG, met bijna geen verkeer. In druk verkeer wordt dat een stuk moeilijker...

Achteraf vind ik het wel leuk om te weten wat voor tijd ik rijd. Maareh ik ga net als DGM voor het bijschaven van m'n techniek, het rijden van mooie lijnen en om te genieten van de baan en alles eromheen (van dat laatste natuurlijk alleen als ik niet op de baan rijdt :P )

Zou wel een keer een mooi filmpje van me willen hebben *D
 
Gizz haalde mij gewoon te laat in! Heb de hele ronde op hem gewacht. Als hij nou voortaan eens gasgeeft... ;)
Kon hem bij Plfanzgarten aardig bijhouden, maar reed mezelf idd los van Ackira & Saimonie zo, dus gas wat dicht & bij laten komen (wat helemaal niet zó gek lang duurde, nogmaals complimenten voor het uiterst nette rondje :} )...

"Intressante" lijnen? Met Blade10 gebabbeld? Die zei hetzelfde over de lijnen van Paul (2F4U)... })
Maar kan je bij mij spreken over lijnen? :P Nee toch? Toch een paar keer corrigeren omdat ik te vroeg instuur... Ga idd erg op zeker, stuur vaak te vroeg in & blijf te ver aan de binnenkant... Gebruik nog minder dan de halve baan, schat ik zo... Vertrouwen in de baan moet nog steeds groeien, zeker na m'n uitstapje bij Planzgarten 2/3 (de laatste) de week ervoor... Maar zo voelt het goed aan zonder dat ik het idee heb écht op de limiet te rijden. Gaat me ook niet om het snelste rond gaan, maar het beste, techniek eerst, snel gaan komt dan vanzelf... En langzaamaan gaat het beter... :) Begint nu toch al wat vertrouwder te raken... *D

Ik vind het ook een perfecte baan om je bochtentechniek bij te schaven, juist omdat er zoveel technische bochten inzitten... En dat bijschaven kan ik echt wel gebruiken, dat is gewoon een feit... :)

Volgend jaar gaan we minimaal voor de 9:30 BTG... :)

Volgend jaar als ik de jaarkaart heb gaan we samen lijntjes oefenen. 9.00 zit er in als je genoeg oefent. Ik wil je wel helpen..... Bijkomend voordeel, als je het "baantje" in 9 minuten rond komen er bijna geen auto's meer voorbij. :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan