Nu ben ik klote koekblik bestuurder??

V4Fun

Die hard MF'er
29 jul 2002
965
0
Schijndel
Reed net in mijn blikje over de A59 naar huis, riching s'hertogenbosch. Zit op de linkerbaan en moet rechts gaan voorsorteren voor de A2 richting Eindhoven, kijk in mijn spiegeltje, kijk over mijn schouder, knippertje uit en naar rechts. Zit er opeens een Tl1000 naast me, kijkt me errug boos aan.

Nou snap ik niet hoe ie het voor elkaar kreeg dat ik hem niet zag maar het is hem gelukt. Hij had nog geluk dat ik rustig van baan wisselde anders had ie een tikkie gehad. En als het nu een MF'er geweest is dan had ik hier nu de volle laag gehad denk ik :+
 
Blijft altijd gevaarlijk die motorrijders. Zo zitten ze opeens naast je vanuit eht neits.. en ze zijn ook zo klein. Het zijn vaak domme honden die motorrijders... ;)
 
Jij reed toch niet gister in een andere auto he (ouwe cabrio) ? Werd ik in de file zowat voor me flikker gereden ;)
 
Wat voor auto rij jij?

Een busje of een Volvo V70 met geblindeerde ruiten?

Je moet toch een erg grote dooie hoek hebben om er zo'n lompe TL in te kunnen verstoppen. :+


Maar om eerlijk te zijn, het is mij ook wel eens overkomen dat ik pas op het laaste moment een motor uit m'n dooie hoek tevoorschijn zag komen.

En het is soms ook wel eigenschuld van de motorrijder.
Op een of andere manier zijn er mafkezen die denken dat schuin link-/rechtsachter een auto de ideale plek is om te rijden.

Ik neem toch ook aan dat die de lui hebben geleerd dat ze moeten zorgen dat ze zoveelmogelijk "oogkontakt" via de spiegels moeten zoeken. Dwz zorgen dat je in de spiegels van de auto voor je zichtbaar blijft. En als je dat niet bent.... wegwezen.
 
Collega had de volgende verklaring >>

Heeft te maken met wat je verwacht,... iemand die naar auto's kijkt verwacht geen motor en heeft grote kans om hem niet te zien....

Net zoiets als je een nieuwe mobiel hebt en hem steeds maar kwijt bent,.. komt omdat je onbewust naar de oude zoekt,..

We hebben eens een testje gedaan met een merknaam, we werden een naam verteld en de volgende dag toen we die naam al weer waren vergeten zagen we die naam in een klap overal terug,... hij had er nog een mooie naam voor, "congestieve waarneming ofzo ???"
 
Terug
Bovenaan Onderaan