nu op discovery

Dirk130

MF veteraan
26 mei 2003
23.928
255
Den Haag
motor jumps verder hoger gaaf, met een hd xr 750 over 14 amerikaanse trucks. eviel knievel had er 13
 
kix effe snel kijken! Wereld record?...ben benieuwd!........Bubba has it!!!!

Ok mooi! Kon nog wel een truckje bij! :}


ooh afgelopen...jammer heb ik alleen het laatste gezien...
 
Ik kan er niet bij dat zo'n gozer over de kop gaat: je kunt toch wetenschappelijk berekenen welke snelheid je moet hebben om mooi op die schans te kunnen landen?

Nee, lekker stoer - domweg gas geven op die rammelbak, de schans missen en dan ieder botje in je lijf breken...

Harley : live to ride, ride to live

of was het nou "live to ride, ride to your nearest dealer for spare parts"
:?

Ik zag ooit een t-shirt met de opdruk "Harley Davidson... if they would build planes, would you fly in them?"
 
Ik kan er niet bij dat zo'n gozer over de kop gaat: je kunt toch wetenschappelijk berekenen welke snelheid je moet hebben om mooi op die schans te kunnen landen?

Nee, lekker stoer - domweg gas geven op die rammelbak, de schans missen en dan ieder botje in je lijf breken...

Harley : live to ride, ride to live

of was het nou "live to ride, ride to your nearest dealer for spare parts"
:?

Ik zag ooit een t-shirt met de opdruk "Harley Davidson... if they would build planes, would you fly in them?"
Nee, je meent het :+
Met een R6 Kadett kom je de schans nog niet op dan ligt ie al aan barrels })
 
vind et een niet interessante aflevering..is al 1000x herhaald...nog uit 1999 ofzo...gaan helemaal niet ver in op dingen enzo...alleen van..nou.hij is gevallen..oeh wat is het toch gevaarlijk..
 
Terug
Bovenaan Onderaan