Heelhouder
MF'er
- Onderwerp starter
-
- #26
Wie is deze Hans dan toch? Waar zit hij? Ik heb een afspraak met hem over een motorreis naar de Eifel. Ik wil weten of dat nog door kan gaan, want dat wil ik graag.
Heeft niemand een idee waar hij is? Ik wil graag met ons personeel die reis maken. Of is hij echt een schutter? Dan haak ik af.
Voor ons buitenstaanders is deze hele gang van zaken en de hele uitwisseling van argumenten (inclusief allerlei "alias" namen) vrijwel niet te volgen.
Ik weet wel dat de hele gang van zaken bijzonder schadelijk is voor de beide genoemde clubs maar ook schadelijk voor de motorrijders die gebruik maken/maakten van de "diensten" van deze clubs.
Ik heb verleden jaar de VRO1 van de NVVM gevolgd en kan alleen zeggen dat ik onder de indruk was van het gebodene.
Ik was van plan dit jaar met wat vrienden/kennissen de VRO2 te gaan doen. Maar daar zie ik toch wel duidelijk ff van af, zo lang er zoveel onduidelijkheid over bestaat. Ik moet ook gewoon werken voor m'n geld.....
Op zondag 01 februari 2004 14:05 schreef *Aphrodite* het volgende:
LCVM is computercriminaliteit.
De persoon achter de LCVM werkt met gestolen computerbestanden van
motorrijders, is zelf helemaal geen motorrijder en heeft al helemaal geen verstand van motorcursussen.
Hij maakt misbruik van de namen van motorclubs die geen enkele samenwerking
hebben met die man.
Hij brengt straks ook de instructeurs die hij voorliegt in de problemen
en ook de circuitdagen die hij op zijn website promoot zijn fake!
eeeeyIs Hans(lees NVVM)wel zo eerlijk dan ? Ik heb, met veel plezier,cursussen gegeven voor de NVVM maar vanaf juli heb ik geen vergoeding meer ontvangen en als ik daar eens over belde werd ik fijn aan het lijntje gehouden, nee dat is pas eerlijk. En dit is gestaafd op feiten en niet op gissingen zoals jij die nu plaatst.
Ik heb verleden jaar de VRO1 van de NVVM gevolgd en kan alleen zeggen dat ik onder de indruk was van het gebodene.
De VRO's 1 en 2 zijn geen product van de NVVM maar van de KNMV. Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat dit goed verzorgde cursussen zijn.
Jo van Gaal.
Als alle VRO organisaties ook nog eens met elkaar om de tafel zouden gaan zitten en gewoon is afspreken dat ze elkaars certificaten ook erkennen, kunnen we is een keer gaan stellen dat het de organisaties (of stichtingen) in Nederland het echt met de veiligheid op hebben.
Bijkomend voordeel is dat dit ook een wisselwerking heeft met verzekeringsmaatschappijen en de kwaliteit van de VRO-organisaties onderling.
Het is toch wel heel wrang dat het niet zou kunnen en geeft mij het gevoel dat alle VRO-organisaties min of meer niet om de veiligheid gaat maar om de centen.
eeeeystill alive ?
De diverse belangenverenigingen zouden eens om de tafel moet gaan zitten (o.a. KNMV, MAG, etc.) met de verzekeraars via b.v. het Nederlands Verbond van Verzekeraars.
En de LCVM... hoe goed de bedoeling ook is om gedupeerden van de NVVM schadeloos te stellen: door zich op te werpen als opvolger/doorstart van de NVVM is ook de donkere schaduw van het imago van de NVVM mee verhuist. Marketing technisch zou ik elke verbinding met de NVVM onder de mat schuiven. Als potentiële klanten horen dat het een vervolg van de NVVM is dan hoor ik ze al afhaken. Nu zal je elke keer weer uitleggen dat H.K. er niets meer mee te maken heeft. Had een nieuwe start gemaakt en vervolgens in voorkomende gevallen coulance toegepast richting slachtoffers van de NVVM zonder er grote ruchtbaarheid aan te geven.
Sterker nog ik heb er persoonlijk alle vertrouwen in dat een basiscircuittraining gevolgd bij de collega's zich op hetzelfde niveau bevindt als bij ons.
Waarom? Omdat je niet zo maar als organisatie "even" circuitdagen kunt organiseren op Lelystad/Assen/Zolder.
Je moet behoorlijk met je billen bloot om daar iets te mogen organiseren, en dat is een prima zaak. Kwaliteitscontrole kan er niet genoeg zijn.
Ze willen vooral precies weten wie er instructeur zijn op die dagen en op welke kwaliteiten zij instructeur mogen zijn.
Ik heb dus de afgelopen week een compleet draaiboek geschreven met alle procedures, eisen aan de instructeurs, omschrijving van de oefeningen, veiligheidsaspecten etc.
Zonder dit draaiboek wordt je aanvraag voor circuitdagen NIET EENS IN BEHANDELING GENOMEN!!!!!!
Dus als iemand komt met een certificaat basiscircuittraining (VRO1, of welke naam je er ook aan hebt gegeven)dan kan hij bij ons in ieder geval door in de gevorderden groep.