NX250 verbouwing

Wat een scheitproject ?

  • Ja

    Stemmen: 1 4,5%
  • Nee

    Stemmen: 8 36,4%
  • Gaat

    Stemmen: 0 0,0%
  • Je bent achterlijk

    Stemmen: 9 40,9%
  • Even m'n schoonmoeder raadplegen

    Stemmen: 2 9,1%
  • uhhubbuuu

    Stemmen: 2 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Ziet er betrouwbaar uit zo,n voorremconstructie :+

Dit kan echt niet. Degene die dit gemaakt heeft, heeft duidelijk geen enkel benul van waar hij mee bezig is, ook al vindt ie zelf van wel.
Typisch gevalletje misplaatste eigenwijsheid.
En om er dan ook nog fotoos van op internet te zetten, heel slim. Zou mooi bewijsmateriaal zijn voor jouw verzekering om niet uit te hoeven keren als je iemand aanrijdt met die doodskist van je.
(en ik heb geloof ik zelfs een keer samen met je gereden...)
FF voor alle duidelijkheid: ik kan creativiteit altijd waarderen en het hoeft heus niet allemaal duur te zijn maar dit kan nogmaals niet.
Denk er nog maar eens goed over na en doe zoiets niet weer !
 
Dit kan echt niet. Degene die dit gemaakt heeft, heeft duidelijk geen enkel benul van waar hij mee bezig is, ook al vindt ie zelf van wel.
Typisch gevalletje misplaatste eigenwijsheid.
En om er dan ook nog fotoos van op internet te zetten, heel slim. Zou mooi bewijsmateriaal zijn voor jouw verzekering om niet uit te hoeven keren als je iemand aanrijdt met die doodskist van je.
(en ik heb geloof ik zelfs een keer samen met je gereden...)
FF voor alle duidelijkheid: ik kan creativiteit altijd waarderen en het hoeft heus niet allemaal duur te zijn maar dit kan nogmaals niet.
Denk er nog maar eens goed over na en doe zoiets niet weer !
Ben je serieus niet op de hoogte of is dit toppunt van sarcasme :+
 
ach..laat hem...

voor weinig geld heeft ie veel plezier.....

ik deed het niet veel anders in mijn studententijd.....
 
Ben je serieus niet op de hoogte of is dit toppunt van sarcasme :+

Die opmerking snap ik niet ???

Misschien reageer ik een beetje heftig maar het is niet mijn bedoeling om sarcastisch te zijn. Misschien streng. Ik ben gek op hobby bob projekten en ik wil er altijd graag aan meehelpen. En ik ben zelf ook ooit begonnen, en ik heb ook wel eens rare dingen uitgepraktizeerd. Maar 4x2 is z'n brommertijd voorbij. En als je tegenwoordig je kunsten wereldkundig maakt via internet dan krijg je reakties. Dat is denk ik ook de bedoeling. Dat ik heftig reageerde is omdat ik schrok van de fotoos, en ik denk er nog steeds hetzelfde over: dit kan niet. En 4x2 beseft dat zelf ook wel, getuige z'n opmerkingen. Kom, zeg nou zelf ??
 
Ik zal het maar verklappen, Mr. Harrie was een beetje op zoek naar hoe die een adapter ging maken en hoe z'n remklauw ging staan en heeft toen met deze 2 plaatjes z'n klauw even vastgezet. Hier is dus geen meter mee gereden, er zit inmiddels netjes een gefreesde aluminium plaat op. 8-)

Sorry dat ik zo flauw ben om het te verklappen 0-)
 
(en ik heb geloof ik zelfs een keer samen met je gereden...)

Dat klopt, weet alleen niet meer of je voor of achter me reed (geloof voor me), maar ik heb mn voorrem een aantal keren behoorlijk gebruikt toen ;) .

ben wel gek, maar niet al te dom hoor :P

hij heeft er nooit echt mee gereden vlgs mij :) was meer als soort malletje.


Juhwel, heb m een keer over de straat geduwd om te kijken wat er zou gebeuren (RAAMMMM, klauw tegen de voorpoot en erg zwaar terug duwen...)
 
Terug
Bovenaan Onderaan