off road liefhebbers omgeving Arnhem Oosterbeek

Vandaag. hoelaat kan jij? ik moet matrialen regelen .. voor bouwvergunning langs gemeenten. even bij klanten lanfs,administratie bijwerken dus roep maar een tijd. Liefst zo vroeg mogelijk dan breng ik hem meteen lanfs coater
 
Dudes,

Vandaag lijkt het niet droog te worden. Voor morgen echter is het weercijfer een 8 en als het goed is ook nog droog. Dus morgen zou ook goed kunnen.

Morgen avond (Dinsdag) ga ik in ieder geval een rondje rijden.
Afspreek punt: Tango, Rijkerswoerd (of ergens anders?)
http://goo.gl/maps/sQkH
Afspreek tijd: 19:30

De groeten,
Thanas
 
Laatst bewerkt:
Dudes,

Nog mensen die vanavond ook een stuk willen rijden?

Zie later bericht voor laatste gegevens.

De groeten,
Thanas
 
Laatst bewerkt:
@ Komkommer
Je bent zeker welkom, jammer dat je niet kan vanavond, maar ik zou zeggen, plaats een bericht wanneer je gaat rijden en er sluit ongetwijfeld iemand aan!

De groeten,
Thanas
 
Dudes,

Nog mensen die vanavond ook een stuk willen rijden?

De groeten,
Thanas
 
Laatst bewerkt:
komt dit topic ook een keer op gang als ik net op vakantie ga :P
ben eind juni pas terug maar ga graag een keer mee.
veel plezier allemaal en pas op voor overstekende herten :+
 
en pas op voor verassend diepe plassen haha. was fun moeten we vaker doen!
heerlijk die natte kleren geruild voor eenwarme douche enbed.
ger ben jij nog thuis gekomen? ik stond met lege tank vlakbij achterkant van station.
natan was zo lief om te wachten tot mijn broertje met jerrycan kwam zodat we weg na huis konden vervolgen :)
 
Ik vondt het ook een super ritje. Maar zie toch wel dat 40 kilo minder, een 10 pk extra, een 21 inch voorwiel en echte noppen best een verschil maken. Hoop dat ik jullie niet teveel opgehouden heb, haha.

Tot de volgende keer.
Thanas
 
Ook ik thuis gekomen, via een kleine omweg.
Was zeker gezellig. en verrassend weinig blubzooi na al die regen.

Is je tank zo klein Koen of verbuikt ie zoveel?
 
moest gas geven om je bij te kunnen houden haha. nee zit gewoon een kleine tank op en lust hm aardig.
heb opzich wel vaak redelijk snel opgeschakeld ivm geluidsoverlast op sommige stukken. vandaar te hoge versnelling...te lage toeren en net te diepe plas haha
 
heeeeel miss. moet dashboard van mijn seat deels uitbouwen. ergens sluiting brand gevaar :(.
wanneer ik sleutel omdraai komt er rook ontwikkeling ergens thv stuurkolom/contactslot. grrr.
wilde stuur demonteren maar helaas soeciale dop nodig . vnaaf kan ik wel :) kan nu toxh niet verder met de auto.
zie pb en bel zou ik zeggeb als je het redt
 
Ger en Koen (en wie nog meer wil)

Morgen 19:30 bij de Tango rijkerswoerd verzamelen.
Dan rijd ik deze keer voorop, denk ongeveer 70% on-road 30 % off-road.
Off-road gedeelte is redelijk hard, dus ook met SM goed te doen. Denk ik.

Niet al te lang, denk 1,5 uur rijden, voor mij dan, natuurlijk niet verplicht even lang te rijden.

De groeten,
Thanas
 
Laatst bewerkt:
Dudes,

vanavond 20:45 moet Nederland wel tegen Duitsland voetballen! Ben totaal geen voetbal fan, maar voor het EK maak ik wel een uitzondering, en NL tegen DE!!!!

Hoef niet perse de hele wedstrijd te zien, maar een stuk toch wel. Dus voor mij is het inderdaad een 1,5 uur rijden wel genoeg.

Ik heb vanochtend weer een nieuw stukje off-road gevonden, wellicht kunnen we die vanavond ook nog bekijken, als we genoeg tijde hebben, hehe.

Heb de route nog even bekijken en is denk ik meer 80 % on road / 20 % off-road

19:30 verzamelen bij Tango Rijkerswoerd
http://goo.gl/maps/kWam
19:45 vertrekken voor een vlot rondje.

De groeten,
Thanas
 
Laatst bewerkt:
Dudes,

Ger heeft afgemeld, Koen is ook niet zeker, want die moet aan de auto sleutelen.

Dus ik rijd solo vanavond?

De groeten,
Thanas
 
Laatst bewerkt:
sluiting gevonden .. :S Oorzaak vet in combi met stof van jarenlang zorgde voor slechting verbinding cq sluiting/smeulen.

zat tussen sleep contacten achter het stuur (richtingaanwijzer).
nu nog eten maken en doen . gaat hem niet meer worden voor mij. have fun!
 
Elektrische storingen zijn altijd rottig, kan je soms een ongeluk zoeken, maar als het gaat roken is het in ieder geval makkelijker vinden, hehe.

Ik ben een solo rondje gaan rijden, lekker modderig hier en daar, maar is neit erg. motor was toch nog grotendeels vies van vanochtend. Voor het werk nog een stukje rondgereden en gezocht.

Ik heb me nu aangemeld bij Allroadmaniacs.nl
Op die manier meer mensen uit de buurt zien te vinden om wat meer off-road stukken te vinden.

De groeten,
Thanas
 
en en en nog een mooi stuk kunnen vinden off road?. die van mij gaat dit weekend een orange gecoat frame krijgen :).hopelijk weer rijdend geheel te hebben de noppen fiets.
 
Terug
Bovenaan Onderaan