off-road rit,techniek trainingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
road racer,kan zekerzz ik stuur je wel ff p-m spreken we wat af.
panter- weersvoorspelling zijn droog ma bewolkt,was voor vandaag ook voorspelt ma hier schijnt nu fel de zon hahaha

zin in morge lkkr stuk off road......dalik al1 effe mijn 8er rem fikse.
groete en hoop tot morgen.
 
lekker gereden road-racer??
hehehe zijn nog eens hill climbs daar he :P
het echte werk braaaaaaaap

't is toch net wat anders dan dat het lijkt op filmpjes he ;) k weet er alles van

heheh ik heb me aangemeld voor volgende week zondag... maar die hill climbs sla ik nog ff over als fresh off road newbie :+
 
Het was echt vet!

Die groeve waren toch een aantal dingen té voor mij.

Het is zeker voor herhaling vatbaar!


Ik vind zelf dat ik het wel goed heb uitgehouden ondanks mn 0 conditie en astma!


@bokumdrop: kan je me die filmpjes op cd zetten ofzo?
 
zekerz respect jongens,beide overigens,geen elektrische start en dan 100x opnieuw aan kicken en tog de drive en lol om verder te gaan.
volgende keer doen we moie toertocht lkkr chil aan.
chilloz zal wel filmpjes aant monteren knip n plakken zijn.

was echt leuk om met jullie te rijden.
 
zal binnekort de filmpjes ff op mn harde schijf zette en dan kijkken of k t kan branden.
of dat ik het op youtube zet dat kan ook natuurlijk als je daar niets tegen hebt ;)
kan me dr namelijk wel iets bij inzien dat je liever niet je kenteken op het web hebt staan ;)
daarom tape wij dat vaker af :P hahaha
maar zal eens eerst kijkken of ik het als mp3 ofzo op een schijfje kan zetten anders moet k eerst nog ergens een dvd schijfje zien te ritselen
 
@ road-racer.

heb de bestanden van afgelopen zondag op mijn pc'tje staan.
branden op cd gaat echter niet dus.
ik kan je 3 opties geven ;)
je kunt een keer een externe hd schijf mee geven of dvd dan zet ik het daar op.
of ik kan het publiceren op youtube.
wat overigens wel lang duurt met uploaden dus dan duurt het nog een paar dagen voordat ik alle filmpjes erop heb staan

externe hd schijf of dvd is als je alles wilt het makkelijkste vooral als je zegd van we willen vaker mee dan is een externe hdd schijf wel erg fijn kosten tegenwoordig ook niet heel gek veel meer ;)

hoor/lees het wel grtz chillozz


@ bokkumderop broeder.
kleppen zijn van beide motors gesteld de mijne loopt weer als een zonnetje dus zat. of zondag ff kijkken of er aanhang mee gaat kunnen we weer knappuh.
robbie gaat met een groepje (m-f'ers) richting venlo dus in venlo is het al druk.

silvershadow gaat waars. mee dan dus ??? met nog iemand ?? shadow?

greetz chillozz
 
@ road-racer.

heb de bestanden van afgelopen zondag op mijn pc'tje staan.
branden op cd gaat echter niet dus.
ik kan je 3 opties geven ;)
je kunt een keer een externe hd schijf mee geven of dvd dan zet ik het daar op.
of ik kan het publiceren op youtube.
wat overigens wel lang duurt met uploaden dus dan duurt het nog een paar dagen voordat ik alle filmpjes erop heb staan

externe hd schijf of dvd is als je alles wilt het makkelijkste vooral als je zegd van we willen vaker mee dan is een externe hdd schijf wel erg fijn kosten tegenwoordig ook niet heel gek veel meer ;)

hoor/lees het wel grtz chillozz


@ bokkumderop broeder.
kleppen zijn van beide motors gesteld de mijne loopt weer als een zonnetje dus zat. of zondag ff kijkken of er aanhang mee gaat kunnen we weer knappuh.
robbie gaat met een groepje (m-f'ers) richting venlo dus in venlo is het al druk.

silvershadow gaat waars. mee dan dus ??? met nog iemand ?? shadow?

greetz chillozz


Yup ik ben zondag van de partij samen met xjrtuffer ... en als t kan nog 2 anderen maar daar heb ik bokkumderop al PB voor gestuurd :)
 
Lijkt mij ook wel erg gaaf om een x mee te rijden, kom wel uit Noord-Holland maar dat is de trip denk ik wel meer dan waard als ik het zo zie ;)
 
@ road-racer.

heb de bestanden van afgelopen zondag op mijn pc'tje staan.
branden op cd gaat echter niet dus.
ik kan je 3 opties geven ;)
je kunt een keer een externe hd schijf mee geven of dvd dan zet ik het daar op.
of ik kan het publiceren op youtube.
wat overigens wel lang duurt met uploaden dus dan duurt het nog een paar dagen voordat ik alle filmpjes erop heb staan

externe hd schijf of dvd is als je alles wilt het makkelijkste vooral als je zegd van we willen vaker mee dan is een externe hdd schijf wel erg fijn kosten tegenwoordig ook niet heel gek veel meer ;)

hoor/lees het wel grtz chillozz


@ bokkumderop broeder.
kleppen zijn van beide motors gesteld de mijne loopt weer als een zonnetje dus zat. of zondag ff kijkken of er aanhang mee gaat kunnen we weer knappuh.
robbie gaat met een groepje (m-f'ers) richting venlo dus in venlo is het al druk.

silvershadow gaat waars. mee dan dus ??? met nog iemand ?? shadow?

greetz chillozz


He chilloz,

Ik heb een externe schijf, kan ik je wel eens langsbrengen/opsturen.
Op youtube is niet zo'n probleem, als de kentekens niet echt zichtbaar zijn.

Ik ga ook zo;n camera halen, hoe doe je die filmpjes editen? windows moviemaker?
 
road-racer.
leuk nog een filmer erbij :P ga je ook voor de hero 2 ?
ik raadt de hero 2 echt aan, kost wel wat maar dan heb je ook wat

ik heb van die aankoop nooit geen spijt gehad en als mn broer dan gaat rijden en ik kan niet mee ofzo neemt hij m mooi mee kan ik drna toch zien wat ie uitgespookt heefd hahaha


ben de bestanden van afgelopen zondag nu op youtube als prive aant uploaden als ik ze er allemaal op heb stuur ik je via pm. alle linken door zodat je ze kunt zien ;)

kun je evt. de volgende keer een hd schijf mee nemen dat ik die rit dan op je schijf zet ofzo we zien wel ;) we rijden nog wel vaker had ik begrepen ;)
tenminste had gehoord dat jullie nog wel vaker mee wouden :P das mooi
 
road-racer.
leuk nog een filmer erbij :P ga je ook voor de hero 2 ?
ik raadt de hero 2 echt aan, kost wel wat maar dan heb je ook wat

ik heb van die aankoop nooit geen spijt gehad en als mn broer dan gaat rijden en ik kan niet mee ofzo neemt hij m mooi mee kan ik drna toch zien wat ie uitgespookt heefd hahaha


ben de bestanden van afgelopen zondag nu op youtube als prive aant uploaden als ik ze er allemaal op heb stuur ik je via pm. alle linken door zodat je ze kunt zien ;)

kun je evt. de volgende keer een hd schijf mee nemen dat ik die rit dan op je schijf zet ofzo we zien wel ;) we rijden nog wel vaker had ik begrepen ;)
tenminste had gehoord dat jullie nog wel vaker mee wouden :P das mooi


ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de filmpjes :P
ik heb zelf geen gopro maar wel een camsports hd cam... zal die zondag op me helm plakken :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan