Offroad/ enduro topic #9 The woops section

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan die teller niet zien, alleen op computer te zien ?
Waar ongeveer uit het westen cr125 ?

Kijk er echt naar uit !
Lichtenvoorde slaan wij over, viel vorig jaar wat tegen voor 5 uur in de auto zitten.
Anders maar ff Offroad in de schoorlse duinen :9
 
Wij zitten ook in het westen, PM anders maar als je mee wil.

Ik ben niet bekend met enduro ritten. Als ik kijk op: Off-road Event [Veghel] - Informatie staat er: Kosten: € 25,- euro inschrijfgeld plus (eventueel) €10,- euro MON dagverzekering WA

Het is niet nodig om een MON/KNVM licentie te hebben? Of komt dat er nog bovenop?

Ik zou wel eens een rit willen maken maar ik ken niemand die dit ook doet. Zijn er mensen uit het westen van het land waar ik bij aan zou kunnen sluiten?
 
hmm ik heb geen dotcode achter, maar ik vind Assen-Veghel sowieso wel aan de afstand dus denk daar nog ff over na :Y

Geesteren is ook een optie, is ook de 19de oktober (heb je nog steeds die DOT-code nodig).
Leg anders een band met dot achterin de auto , kun je die altijd nog effe omleggen.
 
Bedankt voor alle antwoorden, tips en uitnodigingen, ik heb me ook ingeschreven *O*

Deanevo, thumper, waar komen jullie vandaan? Ik woon in Alphen aan den Rijn.
 
Geesteren is ook een optie, is ook de 19de oktober (heb je nog steeds die DOT-code nodig).
Leg anders een band met dot achterin de auto , kun je die altijd nog effe omleggen.
Is nog nooit gekeken naar dot code...heb zelf ook de ac10 maar als je die niet heb hoef je je daar echt niet druk over te maken hoor bij een otr rit...enduro is ander verhaal...
 
Lichtenvoorde had ik al ingeschreven, altijd mooie rit met keuze uit twee routes.

Veghel ook vanavond maar inschrijven.

De cr125 en ik hebben er weer zin in!
 
ik heb nog nooit een kussentje op mn stuur gehad en daar ben ik nog nooit op aangesproken.
Nu heb ik dat wel sinds een week of 2,Daar zit nu namelijk mijn KMteller (trailtech vapor) in verwerkt ideaal :D

banden heb ik zelf trouwens ook nog nooit mee gemaakt.
Maar als je AC10 of trackmaster hebt zit je sowieso altijd goed dat zijn DOT banden.
alleen geluid dat controleren ze wel goed, dus herrie pijpen er mooi af doen :)


Rare jongens die offroaders..... 8-)
 
Ik wil me ook even melden lees al tijdje mee. Dus denk ga ook meer eens over tot actie.
Ben Danny kom uit oude pekela en ben sinds kort ook een poging gaan doen om in het zand ( klei) te kruipen. Ben in het bezit van een wr 400.
 
Ingeschreven voor Veghel ...
Volgens die teller loopt het aardig door , we zijn er iig bij !!!
Maar morgen eerst naar Lichtenvoorde... Zin in !!!
 
Pff lekker gereden in Lichtenvoorde hoor!
Traditioneel eerste rondje treintje rijden. Dat zien we maar als warming up dan ;). En daarna nog 2 rondjes volle bak geknald (h)
 
Idd ging lekker he Barry. Mooi dagje gehad in lichtevoorde. 2 keer rechts en 1 keer links gereden.
Het lag er super bij! Op naar Veghel!
 
Was super rit. Jammer van die crash van een husky rijder op het bouwland. Waren al diverse mensen bij en eentje die hem fixeerde op de grond. Zag er niet prettig uit. Dat stuk was later ook afgesloten.
 
Oei das minder! Klopt ja, zag dat er een lus was afgesloten op een maisplak.
 
Idd mooie rit geweest...
2 x links en 1 keer rechts ...we waren net te laat voor nog een keer de rechterkant.

Volgende week naar Veghel ... Ben benieuwd !!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan