Offroad ridders Apeldoorn e.o

Helaas, ik ga ook niet.
Ik ga maandag voor een midweekje naar Julianadorp en waag het er maar niet op, zal je zien dat ik wat breek.

Als ik jou was zou ik eerst even naar die duim laten kijken, lijkt me niet helemaal oke.

Volgende week rij ik wel in Varsseveld, misschien kunnen we daar met een groepje gaan rijden.
 
Varsseveld wil ik ook gaan rijden.
Had net al het onderhoud gedaan en alles staat klaar...voel ik me beroerd en blaf als een zeehond :(
 
oké, dat kan ook leuk zijn. Veel plezier daar.

straks laat iker voor die tijd na kijken, zul je zien dat er gips ofzo omheen moet. kan ik morgen ookniet rijden dus..
 
Varsseveld wil ik ook gaan rijden.
Had net al het onderhoud gedaan en alles staat klaar...voel ik me beroerd en blaf als een zeehond :(

Dan kan je inderdaad maar beter niet gaan rijden. Sterkte gewenst in elk geval.
Misschien zien we elkaar volgende week nog wel even in Varsseveld.
 
komt goed! zal erop letten..
pff net thuis. vorige week wwwas t ook 3uur voor ik in bed lag. altijd klote om het zaterdag avond rustig aan te doen B|
 
Apeldoorn, daar kan je nog eens lekker met je enduro aan de gang. Wat, je bent eigenlijk op zoek naar een andere, maar wil er niet te veel aan uitgeven en toch eigenlijk gewoon een nieuwe fiets kopen!

Motorshopper: Yamaha WR450F Enduro

dan is dit misschien iet voor jou.

gr, Look.
 
Nog even in Markelo wezen kijken, had ik dus niet moeten doen. WAT EEN SPIJT DAT IK NIET BEN GAAN RIJDEN! -O- -O- -O-
Die crossbaan is echt super. Volgend jaar ga ik Markelo zeker rijden.

@ Murvie Volgens mij zag ik je nog rijden, daar waar je de crossbaan af kwam, om een plas heen een bultje op en gelijk een bocht naar links een lang breed zandpad op.
Ik dacht je rijstijl te herkennen.

Heb ook even de beelden van Varsseveld van vorig jaar bekeken, dat wordt volgende week in elk geval ook genieten. :] :] :]
 
ik ben 2 x de ronde over de crossbaan gegaan. Ik had een zwarte broek, zwart paarse jas, en gopro rechts op mn helm.

de 1e ronde waren er nog geen shortcuts op de crossbaan, en gingik dus vol door die hele grote plas. gelijk een flink nat pak :-P daarna mezelf nog ff flink ingegraven bíjna bovenaan een bult. Dankzij een aardige toeschouwer kon ik eruit komen:-)
 
Vandaag nog ff een rondje hier in de buurt gedaan: her en der een lekkere drekbende! Maakt het wel wat uitdagender!

HJ
 
Kijk ik wel even bij het Off road centrum.
Ik weet trouwens ook niet of die van een XR650 wel past, heeft een ander artikelnummer.
 
Beetje stil hier. Nog mensen gereden vant weekend?

Ik was helaas de agenda vergeten, en balkbrug dus gemist gister |( Maar Hengelo wil ik sowieso nog rijden dit jaar :Y Daar ben ik 6 jaar geleden ook aangestoken met het virus, op mn xr250 uit '89 toen :] :')


Ben bezig filmpjes van Ruurlo en Markelo te bewerken en evt te uploaden. Beetje proberen met die programma's.
Beeld kwaliteit is wel dik oké, nu nog het tempo iets omhoog de volgende keer :+
 
Ik heb balkbrug gereden het was wel erg drassig maar toch 2x een ronde gemaakt.
Wel een mooie aanvulling op de kalender dus hopelijk volgend jaar weer.
 
Net terug uit Genk, dus niet gereden.
Volgende week Hengelo, rijd ik samen met Ruppert.
Als je mee wilt zeg je het maar.
Gaat Sander ook mee?
 
Ja lijkt me leuk, met een paar man oprijden.
Meestal moet ik de 1e ronde wel een aantal keer stoppen vanwege mn onderarmen etc. 2e ronde vreemd genoeg een stuk minder.

Weet niet wat jullie tempo is? Als jullie steeds op me moeten wachten, en ik dan ook nog eens eerst ff moet bijkomen, is het voor jullie ook niet leuk natuurlijk ;)
 
Ik heb een filmpje klaar, alleen krijg hem niet op youtube :( Misschien maar eens in 2 stukken knippen en dan nog eens proberen..
 
Ja, als hij te lang is krijg je een foutmelding. Moet je nog even iets doen, ik weet niet meer wat, en dan lukt het wel.
 
Ja, een sms code heb ik ook ontvangen, zodat je filmpjes langer dan 15min kan uploaden.
Heb het meeste uit die lijst wel geprobeerd, maar blijf foutmelding krijgen. Zal google Chrome eens updaten, of een andere site zoeken..
 
Hmm filmpje heb ik dus bewerkt met vegas pro 11, gerenderd naar .AVI. Door de midden geknipt, opnieuw gerenderd (2x 22 minuten)

Alleen zijn ze nu nog 128 GB per stuk!
Waarschijnlijk is dat het probleem..

Hoe doe jij dat altijd John? Jij filmt ook in HD toch?

Mn GoPro staat nu op 720p 50hz, een fractie van wat hij kan filmen, veel lager moet je toch ook niet gaan lijkt me..
 
Terug
Bovenaan Onderaan