als het waar is, is dit natuurlijk de beste marketingstunt ooit!
Maar lijkt me toch dat het verversen van de olie geen slechte zaak is doordat er vuil in terecht komt wat anders keer op keer in je motorblok zou komen. Maar wellicht dat het regelmatig vervangen van de oliefilter dit zou kunnen verhelpen..
De waarheid zullen we toch nooit achterkomen, het zal het best bewaarde geheim zijn van de oliemaatschappijen.
Ook daar zat ik aan te denken ja.Bij mij wordt het vervangen van het filter zonder het vervangen van de olie toch echt een rotzooi! Of wilde je de olie er eerst uitlaten lopen om vervolgens op te vangen en er weer terug in de doen?
Waneer meldde hij dit? 3 dagen terug soms?
Zal idd voor motorfietsen anders werken.na 10.000 km kan ik op mijn GPZje niet meer fatsoenlijk schakelen, als ik de olie vervang is alles weer super glad... is die meneer van castrol niet in de war met AUTO motoren ?( droge koppeling, vaak apparte versnellingsbakolie???
Als je nagaat dat Volkswagen en Audi het onderhoudsinterval op 30.000 km hebben staan en Seat/Skoda om de 15.000 terwijl het hier precies dezelfde motor betreft klopt er idd iets niet.
Als je nagaat dat Volkswagen en Audi het onderhoudsinterval op 30.000 km hebben staan en Seat/Skoda om de 15.000 terwijl het hier precies dezelfde motor betreft klopt er idd iets niet.
Als je nagaat dat Volkswagen en Audi het onderhoudsinterval op 30.000 km hebben staan en Seat/Skoda om de 15.000 terwijl het hier precies dezelfde motor betreft klopt er idd iets niet.
of het precies dezelfde is weet ik niet, wel het model, maar ook de interne afkeur eisen? ik kan me voorstellen als je het bij audi heeeel nauw neemt, je betere tollerantie hebt. Bij Skoda zal het mogelijk wat makkelijker zijn en daarmee dus wel weer aan te raden wat vaker te wisselen...
Seat doet hetzelfde. zo zat er in de Leon en Toledo het dahboard van een oud model Audi A3.Nope... Skoda is ook van de VAG (Volkswagen Audi Groep)...
Het blok is idd gelijk... zeg maar 85% van de motor is identiek... en ongetwijfeld dezelfde tolleranties...
Skoda haalt het prijsverschil uit de goedkopere materialen van het interrieur, verminderde ontwikkelingskosten omdat ze Volkswagen spullen gebruiken zoals motor, onderstel e.d... en ze worden gewoon in Tsjechië gebouwd... onder toezicht van volkswagen...
Welke rest?Skoda's moeten eerder naar de garage omdat de rest van de auto niet gelijk is...