Ombouw oude naar nieuwe (led) verlichting

Smv

MF'er
10 nov 2005
88
0
Groningen Joure
Heey jongens. Ik ben bezig met een srad en ik zet daar nu een CBR 1000rr kont op. Dit is allemaal al klaar alleen nou zit ik met de verlichting. Hoe sluit ik de nieuwe Cbr lichtunit aan op mijn oude bedrading van de 2 gewone srad pitten.

Dus van oud naar led. En moet ik verder ook nog weerstanden toevoegen of. het is trouwens een standaard cbr 1000rr fireblade achterlicht.,
 
Ik denk dat de fabrikant daar al rekening mee heeft gehouden en je gewoon 1 kant aan kan sluiten en de ander achter wege kan laten.

Hoeveel draden komen er uit de led achterlicht en kleuren ?
 
hallo ik heb ook zo'n achterlichtdaar zitten als het goed is 3 draden aan, een plus voor je gewone licht,een min en een plus voor het remlicht ik ken de draadkleuren zo niet uit mn hoofd maar je kunt het beste geoon even meten of proberen.
als je de plus en min verkeerd om doet dat geeft niks dan doet hij het gewoon niet
gr.martijn
 
Heey jongens. Ik ben bezig met een srad en ik zet daar nu een CBR 1000rr kont op. Dit is allemaal al klaar alleen nou zit ik met de verlichting. Hoe sluit ik de nieuwe Cbr lichtunit aan op mijn oude bedrading van de 2 gewone srad pitten.

Dus van oud naar led. En moet ik verder ook nog weerstanden toevoegen of. het is trouwens een standaard cbr 1000rr fireblade achterlicht.,

Je moet sowieso je knipper relais vervangen, omdat de leds anders te snel knipperen omdat deze minder stroom gebruiken, relais kost 27,50 en je kunt ze erzo tussen zetten op de oude plek waar die zit. Dus oude eruit, nieuwe erin 1 minuut werk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan