Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@Joostst ik ben het gewoon met je eens hoorRot ff lekker op naar Faceboek ofzo.
Toch een bedrijf met 4.3 sterren uit 5 volgens google reviews.. En dan heb je d'r altijd iemand die voor 500 euro een motor uit 1983 koopt en dan gaat huilen over zijn problemen..wha....ik herken genoeg in die ervaring wat betreft Kobo. Tis inderdaad een beetje vreemd dat iemand 1 post doet...maar qua inhoud ben ik het wel roerend met diegene eens.
Beter laat dan nooit
Die ander kan zich hier prima verweren. Sommigen zijn zo verstandig om dat te doen, andere zijn zo verstandig om dat niet te doenToch een bedrijf met 4.3 sterren uit 5 volgens google reviews.. En dan heb je d'r altijd iemand die voor 500 euro een motor uit 1983 koopt en dan gaat huilen over zijn problemen..
Sorry hoor, maar dit topic uit 2005 mag van mij betreft gesloten worden. Te makkelijk om je negatief uit te laten zonder dat de ander zich kan verweren.
Bekijk bijlage 1605520
Dat is dit topic, iedere motorzaak die hier niet genoemd wordt is betrouwbaarIs er ook een betrouwbare motorzaken topic?
Nou, dat vind ik niet. Als je bij iedereen die zich in het ongelijk gezet voelt en die zich hier op het forum eenzijdig uitlaat over wat hem/haar is overkomen en daarbij stemming kweekt door hem of hun werknemers "ordinaire dozenschuiver met nul respect voor klanten" noemt dan kun je nog wel even. En dat omdat er een voorpoot lekt (die van mij lekt ook, eens in de 2 weken een lapje er langs op, klaar) wat natuurlijk kan gebeuren en dan roept dat hij en er met "nog minder respect voor de veiligheid (van de) mensen (die) op een proefrit gestuurd worden". Boude uitspraken voor iemand die 1x ergens is geweest en uiteindelijk waarschijnlijk zelf niets gekocht heeft. Omdat-ie iets wilde hebben wat toevallig net verkocht was.Die ander kan zich hier prima verweren. Sommigen zijn zo verstandig om dat te doen, andere zijn zo verstandig om dat niet te doen
Oh de ironie. En dan blijven vragen om een slotje.Nou, dat vind ik niet. Als je bij iedereen die zich in het ongelijk gezet voelt en die zich hier op het forum eenzijdig uitlaat over wat hem/haar is overkomen en daarbij stemming kweekt door hem of hun werknemers "ordinaire dozenschuiver met nul respect voor klanten" noemt dan kun je nog wel even. En dat omdat er een voorpoot lekt (die van mij lekt ook, eens in de 2 weken een lapje er langs op, klaar) wat natuurlijk kan gebeuren en dan roept dat hij en er met "nog minder respect voor de veiligheid (van de) mensen (die) op een proefrit gestuurd worden". Boude uitspraken voor iemand die 1x ergens is geweest en uiteindelijk waarschijnlijk zelf niets gekocht heeft. Omdat-ie iets wilde hebben wat toevallig net verkocht was.
Als je als verkoper/dealer/garagist dan elke keer moet reageren omdat iemand met z'n tere zieltje hier komt uithuilen dan kun je nog wel even.
Als je wat te janken hebt doe je dat maar bij degene bij wie je begonnen bent met janken, maar niet achter de rug om iemand en/of zijn bedrijf brouilleren omdat je je gelijk niet kan krijgen of halen. Daarom vind ik dit topic niet zo kies.
Oh, is het mét dozen..Ach das gewoon emotie. Overkomt de beste als je (vindt dat je) narigheid is overkomen.
Doorheen leren prikken.
Ik snap dat die meneer niet echt op ordinaire wijze met dozen aan het schuiven is geweest.
Jullie zijn welkom in: Ervaringen met klanten, soms met een knipoogWeet je wat het is, je komt kijken naar een brommer die jij leuk vind, de verkoper heeft er een prijs aangehangen die hij reëel acht in die aangeboden staat, zit je te ver uit elkaar dan houdt het gewoon op, verder zoeken en niet hier komen janken dat de motor een lekke voorvork had (meest voorkomende euvel bij stilstaande motoren).
Je moet ook eens de verhalen van klanten horen die een motorzaak binnenlopen, het goedkoopste inruilertje in de showroom komen bekijken, 2 uur lang aandacht willen en denken dat ze daar naar een occasion van 1 jaar oud in topconditie staan te kijken en mee gaan nemen met nog eens €500,- extra korting omdat ze zo aardig zijn en verstand van zaken hebben.
Eigenlijk zouden de motorzaakmensen ook een forum moeten hebben waar ze klanten afzeiken wel met naam en adres erbij!
Ohh ja daar is er weer 1!
Tinoess heeft zich waarschijnlijk schoftig gedragen in de showroom, wordt afgepoeierd want het is druk en overduidelijk ging er geen verkoop volgen. Tinoess denkt dat het gelijk aan zijn zij is. Maakt een accountje hier aan om lekker van zich af te schrijven. Negeert vervolgens oma volledig. En zal vast ook op Google al een 1 ster review hebben gegeven. Rot ff lekker op naar Faceboek ofzo.
En dat gaat het niet worden ook. Degene die denken dat ze er een chipstopic van kunnen gaan maken zou ik dat behoorlijk afraden !!Mmm,nog steeds geen chipstijd......