Ondemocratische verkiezingen Promotor.......

cornelis II

MF veteraan
4 mrt 2005
1.186
1
Het blad Promotor organiseert een verkiezing van de motor van het jaar 2007, via een stembiljet waarop je - binnen verschillende categorieën - de motor van je keuze kunt aanklikken. Tot mijn stomme verbazing heeft men het merk Triumph in z'n geheel weggelaten. Tsja, zo kun je ook geen stemmen krijgen als merk, en dat terwijl zojuist door de internationale pers de Daytona 675 tot motor van het jaar is uitgeroepen, en ook een aantal andere Triumph-modellen veel liefhebbers trekken.
Manipulatie, onwil, onwetendheid, of gewoon 'vergeten'? Natuurlijk heb ik ook een e-mailtje naar Promotor gestuurd; ik ben benieuwd wat de reactie zal zijn.
 
helemaal mee eens ...
*O* *O*






wat is een Triumph by the way :?



... ..is lékkáh... *O* *O* *O*

triumph1-2006.jpg
 
Laatst bewerkt:
Tot mijn stomme verbazing heeft men het merk Triumph in z'n geheel weggelaten. Tsja, zo kun je ook geen stemmen krijgen als merk, en dat terwijl zojuist door de internationale pers de Daytona 675 tot motor van het jaar is uitgeroepen, en ook een aantal andere Triumph-modellen veel liefhebbers trekken.

Dus de Promotor neemt de zogenaamde internationale omkoperij journalistiek met een
korreltje zout en laat de mening over aan mensen})

[me="Nightbat®"]zou in dat geval triumpf er ook buiten laten :+[/me]




Serieus: aardige blunder
maar staan de russen en chinezen wel in de lijst?
 
Het blad Promotor organiseert een verkiezing van de motor van het jaar 2007, via een stembiljet waarop je - binnen verschillende categorieën - de motor van je keuze kunt aanklikken. Tot mijn stomme verbazing heeft men het merk Triumph in z'n geheel weggelaten. Bla bla bla ...
Je heb helemaal gelijk ...
Maar d'r stonden nog genoeg andere leuke motoren tussen toch?
 
Laatst bewerkt:
Het heeft geholpen: de verschillende Triumph-modellen zijn alsnog aan de keuzelijsten toegevoegd ;) ;)

Wat mij betreft kan er een slotje op dit topic!
 
volgens mij heb je gewoon niet goed gekeken :N
 
Laatst bewerkt:
Motoplus heeft ook zo'n actie.
Paar prijsjes die je kunt winnen maar ondertussen moet je wel zo'n |( |( |( verkapte enquete invullen. :(

Maar die lui van Motoplus bellen in ieder geval niet onder het eten 8-)

[me="Hornix"]:r op telemarketeers[/me]
 
Het is hoe dan ook een flop, je moet lid zijn om te kunnen stemmen en volgens pro-motor zijn de meeste lezers toerrijders dus een ZX-R, GSX-R, CBR of een ander type zoals de enduro of supermatard maken toch al weinig kans denk ik.
De motor van het jaar is voor iedereen anders wat de diverse verkiezingen ook zeggen.
Bij de Supersports doet de uitslag van een GP er ook niet toe want daar gaat het er ook vooral om wie het meeste geld erin stopt voor ontwikkeling en de berijder.
IK hou het (als er ooit eens geld genoeg is -O- ) bij een ZX-10R omdat ik de lijn mooi vindt en goeie ervaring heb met Kawa ook al kraken alle bladen hem af.
Hoe staat het met jullie, laten jullie je keuze beïnvloeden door een test? of ga je voor emotie en gevoel?
 
Het is hoe dan ook een flop, je moet lid zijn om te kunnen stemmen en volgens pro-motor zijn de meeste lezers toerrijders dus een ZX-R, GSX-R, CBR of een ander type zoals de enduro of supermatard maken toch al weinig kans denk ik.

Even indenken:
Dat de meeste "toer"rijders van hun vrouw niet op 1 van de bovengenoemde mogen rijden,
Wil niet zeggen dat ze ze niet graag zouden willen hebben})





:+
 
Even indenken:
Dat de meeste "toer"rijders van hun vrouw niet op 1 van de bovengenoemde mogen rijden,
Wil niet zeggen dat ze ze niet graag zouden willen hebben})





:+
Ben ik blij dat ik gewoon mag doen wat ik wil :+ (als we genoeg gespaard hebben mag ik zelfs een nog snellere kopen :o )
 
:^ Altijd rond etenstijd, nooit eens 1 die ook echt stopt als je aangeeft geen zin/tijd te hebben.
Als ik nee zeg en ze proberen door te lullen dan vraag ik ze of ik russisch spreek, meestal is het dan even stil en daarna zeggen ze 'nee' en dan zeg gedag en de telefoon gaat uit 8-)
Heb ik een paar keer gedaan en nou sta ik geloof ik op de zwarte lijst van telemarketeers want ik heb al maanden geen last meer van ze gehad :+
 
Als ik nee zeg en ze proberen door te lullen dan vraag ik ze of ik russisch spreek, meestal is het dan even stil en daarna zeggen ze 'nee' en dan zeg gedag en de telefoon gaat uit 8-)
Heb ik een paar keer gedaan en nou sta ik geloof ik op de zwarte lijst van telemarketeers want ik heb al maanden geen last meer van ze gehad :+


Lachen om een telemarketeer die wordt 'genomen': YTMND - The Original How To Prank a Telemarketer
 
Terug
Bovenaan Onderaan